Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
#37
(29-08-2014, 11:32 PM)pvuccino Έγραψε: Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Βέβαια η Αγ.Ιωάννου δεν πρέπει να έχει μονοδρομηθεί εντελώς ή τουλάχιστον έχει λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής, γιατί πριν καμια βδομάδα που πέρασα από εκεί είδα το 406 να έρχεται απο 'κει κανονικά, (εγώ ήμουν στο τέρμα του 421) να κάνει στάση επί της πλατείας και να στρίβει αριστερά Μεσογείων!! Και μου έκανε τρομερή εντύπωση γιατί την τελευταία φορά που είχα ανέβει Αγ.Παρασκευή κατέβαινε από Ειρήνης μαζί με το Β5!! (το site του ΟΑΣΑ το έχε ακόμα να περνάει από Αγ.Ιωάννου, αλλά και πριν που κατέβαινε την Ειρήνης το ίδιο έγραφε!) Άρα μήπως έχει λωρίδα καθόδου η Αγ.Ιωάννου και το Β5 πάει από Ειρήνης γιατί είναι 18μετρο και δε χωράει να στρίψει λόγω παρκαρισμένων;

Σωστή η παρατήρησή σου, η Αγίου Ιωάννου ξαναέγινε διπλής κατεύθυνσης (ράβε-ξήλωνε) εδώ και μερικούς μήνες. Το 406 επανήλθε λοιπόν, ενώ το Β5 εξακολουθεί να κατεβαίνει από Ειρήνης. Ο λόγος είναι πιθανότατα ότι είναι πιο βολικό για 18μετρα, μιας και η Αγίου Ιωάννου, ως ο κατ εξοχήν εμπορικός δρόμος της Αγίας Παρασκευής, βρίθει ανεξέλεγκτα παρκαρισμένων οχημάτων, με αποτέλεσμα η συνάντηση δύο αρθρωτών εκεί να απαιτεί γεωμετρικούς υπολογισμούς ακριβείας για τη διέλευση.

Για να συμπληρώσουμε την αναδρομή στα συγκοινωνιακά της Αγίας Παρασκευής να αναφέρουμε και τη γραμμή 471 ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΤΣΑΚΟΣ, αντίρροπη της 417. Η βραχύβια αυτή γραμμή (λειτούργησε από το 1998 μέχρι το 2000) οφείλει την ύπαρξή της στο γεγονός ότι όταν ξεκίνησε το Α5 και το 417 έγινε τοπικό, η αφετηρία του δεύτερου ορίστηκε στην πλατεία και η διαδρομή έγινε κυκλική (πλατεία, Αγίου Ιωάννου, Τασσοπούλου κλπ, δεξιά Μεσογείων, δεξιά πλατεία). Αυτό είχε το εξής μη βολικό αποτέλεσμα: οι κάτοικοι του Τσακού ερχόμενοι από Αθήνα έπρεπε να πάνε μέχρι την πλατεία και μετά να περιμένουν το 417 για να γυρίσουν κατ ουσίαν πίσω! Προς άρση του προβλήματος ιδρύθηκε η 471, η οποία από την πλατεία έβγαινε αριστερά Μεσογείων, έστριβε αριστερά Ηπείρου και συνέχιζε Ελ. Βενιζέλου, Πελοππονήσου κλπ. και τερμάτιζε πάλι στην πλατεία.

Το καθεστώς αυτό με τις γραμμές 417 και 471 έληξε στις 19.6.2000, όταν η αφετηρία του 417 μεταφέρθηκε στο σταθμό Εθν. Άμυνας και η γραμμή έγινε διπλής κατεύθυνσης.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ - από 420 Peiraias - Agia Paraskevi - 30-08-2014, 12:04 PM
RE: Γραμμή 873 - από kostaslinardos - 13-10-2013, 01:45 AM
RE: Γραμμή 873 - από pvuccino - 13-10-2013, 12:12 PM
ΓΡΑΜΜΗ 857 - από magirus deutz - 07-11-2013, 03:45 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από pvuccino - 10-11-2013, 05:12 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από magirus deutz - 10-11-2013, 05:16 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από pvuccino - 10-11-2013, 06:38 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 13.740 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 65.426 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.460 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)