Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
#3
(13-10-2013, 01:45 AM)kostaslinardos Έγραψε: Η γραμμή αυτή λειτουργούσε από την αφετηρία του Δάσους Χαϊδαρίου (της γραμμής 822) ανά 20'. Τα δρομολόγια Αθήνα-Δάσος (822) και Αθήνα-Παλατάκι (823) είχαν συχνότητα ανά 5' και 10' αντίστοιχα και από την οδό Σατωβριάνδου που ήταν στην αρχή η αφετηρία και από την οδό Δεληγιώργη στην συνέχεια. Η γραμμή 873 ήταν διερχόμενη μέσω Δάσους για να εξυπηρετεί τους μαθητές αλλά και τους κατοίκους του Δαφνιού ενώ από την Ιερά Οδό εξυπηρετούνταν με το Πειραιάς-Δαφνί (801) και από τα διερχόμενα από Ελευσίνα και Ασπρόπυργο. Η γραμμή διεκόπη ως ασύμφορη με τα ΣΕΠ. Σε ανταπόδοση για την διακοπή της 873 και της γραμμής των διυλιστηρίων (805), που τότε έφτανε ως το Αιγάλεω, μετά από πολύ αγώνα, μεταφέρθηκε η γραμμή 812 από τα Κουνέλια στο Δαφνί.

Κι όμως το 873 δεν καταργήθηκε επί ΣΕΠ, αλλά το 95 όταν όπως είπε ο Χρήστος έγινε τοπικό στο Παλατάκι με τους κορμούς κι έχασε κάθε λόγο ύπαρξης. Το αρχικό σχέδιο των κορμών προέβλεπε έναν κορμό επί της Καβάλας, τον Α14: Χαϊδάρι με τέρμα στο Παλατάκι, στην Κέκροπος. Εκεί θα είχαν αφετηρία τα τοπικά 822 και 873. (προς Δάσος και Δαφνί αντίστοιχα) Μετά όμως τα ευτράπελα που ακολούθησαν την πρώτη εφαρμογή των κορμών (από Α1 μέχρι Α12) όλο το δίκτυο των κορμών των δυτικών προαστίων ανασχεδιάστηκε, με αποτέλεσμα η Καβάλας να αποκτήσει τελικά τον κορμό Α15: Χαϊδάρι με 2 κλάδους: έναν προς Παλατάκι κι έναν προς Δάσος. (τα αντίστοιχα 823 και 822 δηλαδή) Επίσης δημιουργήθηκε και κλάδος του Α16 μέσω Καβάλας. (το σημερινό Β16) Το 873 έγινε τελικά τοπικό στο Παλατάκι για μικρό χρονικό διάστημα, αλλά έχοντας χάσει την τοπική του αξία (αφού πια το Α15 έφτανε μέχρι Δάσος και το Α16 περνούσε πια και από Λ.Καβάλας) πολύ σύντομα καταργήθηκε, αφήνοντας το Δαφνί μόνο με το 804. (το 812 τότε έκανε τέρμα στο παρκάκι της Λ.Καβάλας, απέναντι από τα Goody's) To 95 επίσης καταργήθηκε και ο κλάδος του 805 προς Αιγάλεω και απέκτησε τέρμα στο Σκαραμαγκά. Επειδή κατά την περίοδο 93-95 πήγαινα σχολείο στο Χαϊδάρι (ακριβώς δίπλα στο τότε τέρμα του 812) και χρησιμοποιούσα όλες αυτές τις γραμμές κατά κόρον, θυμάμαι επακριβώς τι συνέβαινε.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Γραμμή 873 - από kostaslinardos - 13-10-2013, 01:45 AM
RE: Γραμμή 873 - από pvuccino - 13-10-2013, 12:12 PM
ΓΡΑΜΜΗ 857 - από magirus deutz - 07-11-2013, 03:45 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από pvuccino - 10-11-2013, 05:12 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από magirus deutz - 10-11-2013, 05:16 PM
RE: ΓΡΑΜΜΗ 857 - από pvuccino - 10-11-2013, 06:38 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 13.731 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 65.398 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.454 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)