Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Και το Ν1 #225 με τηλεματική
Και τα #224, #226 με τηλεματικη!
Απάντηση
Γενικότερα, δεν έχω παράπονα (πλέον) από την τηλεματική, αλλά μεγαλύτερο fail από τη ηχητική αναγγελία των στάσεων δεν υπάρχει. Ή θα είναι υπερβολικά χαμηλή η ένταση του ήχου ή δεν θα λειτουργεί καν. Και στο έχω συναντήσει σε αρκετές γραμμές: Ε14, 829, 831, 856, 904, μέχρι και στο 040 και το Χ96 μία φορά... Τι συμβαίνει; Είναι θέμα των οδηγών (η ρύθμιση της έντασης ή ακόμη και το κλείσιμο της ηχητικής αναγγελίας) ή οφείλεται σε τεχνική δυσλειτουργία;
Απάντηση
(23-09-2016, 09:19 PM)pluss Έγραψε: Γενικότερα, δεν έχω παράπονα (πλέον) από την τηλεματική, αλλά μεγαλύτερο fail από τη ηχητική αναγγελία των στάσεων δεν υπάρχει. Ή θα είναι υπερβολικά χαμηλή η ένταση του ήχου ή δεν θα λειτουργεί καν. Και στο έχω συναντήσει σε αρκετές γραμμές: Ε14, 829, 831, 856, 904, μέχρι και στο 040 και το Χ96 μία φορά... Τι συμβαίνει; Είναι θέμα των οδηγών (η ρύθμιση της έντασης ή ακόμη και το κλείσιμο της ηχητικής αναγγελίας) ή οφείλεται σε τεχνική δυσλειτουργία;

Αρκετές περιπτώσεις είναι θέμα οδηγού. Έχει τύχει να είμαι επιβάτης σε τρόλεϊ, η αναγγελία στάσεων λειτουργεί κανονικά μέχρι που γίνεται αλλαγή βάρδιας σε σημείο της διαδρομής. Με το που αναλαμβάνει ο επόμενος, αφού άλλαξε τα στοιχεία του στην οθόνη που έχει, το επόμενο βήμα ήταν να μπει στη ρύθμιση του ήχου και να τον χαμηλώσει σε σημείο που να ακούγεται πλέον οριακά.

Βέβαια, για να μην αδικούμε, οι δυσλειτουργίες υπάρχουν, αν κι έχει περάσει ήδη ένα 6μηνο πλήρους λειτουργίας και σχεδόν 2 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του συστήματος.
Απάντηση
(23-09-2016, 10:08 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αρκετές περιπτώσεις είναι θέμα οδηγού. Έχει τύχει να είμαι επιβάτης σε τρόλεϊ, η αναγγελία στάσεων λειτουργεί κανονικά μέχρι που γίνεται αλλαγή βάρδιας σε σημείο της διαδρομής. Με το που αναλαμβάνει ο επόμενος, αφού άλλαξε τα στοιχεία του στην οθόνη που έχει, το επόμενο βήμα ήταν να μπει στη ρύθμιση του ήχου και να τον χαμηλώσει σε σημείο που να ακούγεται πλέον οριακά.

Βέβαια, για να μην αδικούμε, οι δυσλειτουργίες υπάρχουν, αν κι έχει περάσει ήδη ένα 6μηνο πλήρους λειτουργίας και σχεδόν 2 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του συστήματος.
Μακάρι, πάντως, να υπήρχε κάποιος τρόπος ώστε ορισμένα πράγματα να ήταν ''κλειδωμένα'', χωρίς να μπορεί να τα αλλάζει ο εκάστοτε οδηγός. Βέβαια, πολλές φορές ακόμα και σε συρμούς του μετρό υπάρχουν τέτοια θέματα...

Από την άλλη μεριά, ιδίως σε στάσεις που είναι κοντά μεταξύ τους, μου έχει τύχει να μην ενημερώνεται εγκαίρως το GPS για την ακριβή θέση του λεωφορείου, με αποτέλεσμα, να ακούγεται η ηχητική αναγγελία για στάση από την οποία έχει ήδη περάσει το λεωφορείο, οπότε ακόμα και να λειτουργεί στην σωστή ένταση, δεν πρέπει να πολυβασίζεται κανείς σε αυτή... Tongue
Απάντηση
Αν και έχει βελτιωθεί πολύ από το ξεκίνημά της, η τηλεματική συνεχίζει να εμφανίζει σοβαρές δυσλειτουργίες στα τρόλεϊ της Καλλιθέας 1 και 5, μια και πολλά από τα διερχόμενα οχήματα δεν εμφανίζονται ποτέ με συνέπεια να μην ξέρουν οι επιβάτες πότε θα έρθει στην πραγματικότητα το επόμενο. Βλέπεις π.χ. πως το επόμενο 1 θα έρθει σε 25 λεπτά και τσουπ! νάσου ένα που έρχεται σε... 3 λεπτά μόλις.
Έτσι βέβαια δεν γίνεται σωστή δουλειά. Και φυσικά είναι απαράδεκτο να εξαρτάται από τα χούγια του εκάστοτε οδηγού αν και πόσο δυνατά θα ακούγονται οι ηχητικές ειδοποιήσεις. Αν όντως ισχύει είναι αίσχος και οι αρμόδιοι οφείλουν να το επιλύσουν άμεσα.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Απάντηση
Με τηλεματική πλέον οι GN #478, #504 και #545 καθώς και η Volvo #224! Επίσης, εμφανίζεται ένα όχημα 40533 στο Α7 το οποίο μάλλον αντιστοιχεί στην Volvo #133 αφού Solaris 40833 υπάρχει ήδη.

Και η GN #459 με τηλεματική!
Απάντηση
(24-09-2016, 03:16 PM)amoran Έγραψε: Αν και έχει βελτιωθεί πολύ από το ξεκίνημά της, η τηλεματική συνεχίζει να εμφανίζει σοβαρές δυσλειτουργίες στα τρόλεϊ της Καλλιθέας 1 και 5, μια και πολλά από τα διερχόμενα οχήματα δεν εμφανίζονται ποτέ με συνέπεια να μην ξέρουν οι επιβάτες πότε θα έρθει στην πραγματικότητα το επόμενο. Βλέπεις π.χ. πως το επόμενο 1 θα έρθει σε 25 λεπτά και τσουπ! νάσου ένα που έρχεται σε... 3 λεπτά μόλις.
Έτσι βέβαια δεν γίνεται σωστή δουλειά. Και φυσικά είναι απαράδεκτο να εξαρτάται από τα χούγια του εκάστοτε οδηγού αν και πόσο δυνατά θα ακούγονται οι ηχητικές ειδοποιήσεις. Αν όντως ισχύει είναι αίσχος και οι αρμόδιοι οφείλουν να το επιλύσουν άμεσα.

Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στα τρόλλεϋ, είναι αλήθεια. Σε πολλά οχήματα ειδικά VanHool 7χίλιαρα δεν έχουν εγκαταστήσει εξοπλισμό, με συνέπεια οι γραμμές που τα χρησιμοποιούν να έχουν λάθος ενδείξεις.
Όμως και στα υπόλοιπα οχήματα τρόλλεϋ φαίνεται να υπάρχει μια ... γενική δυσανεξία ως προς το σύστημα. Τα μόνα που πάνε καλά είναι οι νταλίκες. Εξ ού και οι γραμμές 10 και 14 έχουν τις πιό αξιόπιστες ενδείξεις.

Τώρα, όσον αφορά τα αμαξοστάσια λεωφορείων, το Ελληνικό, τώρα που βάλανε σε σχεδόν όλα τα οχήματα, τείνει να γίνει ... πρότυπο μαζί με το Βοτανικό. Από την άλλη, απορία προκαλεί η κατάσταση των 12μετρων της Πέτρου Ράλλη. Σε ελάχιστα δουλεύει η τηλεματική (αν και σχεδόν όλα έχουν εγκατάσταση) και γενικά τα οχήματα που έχουν (Ν2 από το 670 και πέρα) είναι σε οικτρή κατάσταση.
Δεν μπορώ να το ρίξω στους οδηγούς του αμαξοστασίου, διότι στις νταλίκες η τηλεματική λειτουργεί σε γενικές γραμμές καλά.
Απάντηση
(26-09-2016, 09:17 AM)mercedes elbo Έγραψε: Επίσης, εμφανίζεται ένα όχημα 40533 στο Α7 το οποίο μάλλον αντιστοιχεί στην Volvo #133 αφού Solaris 40833 υπάρχει ήδη.

Μήπως είναι η Volvo #233 που έχει πινακίδες (αν δεν έχει αλλάξει) ΥΜΙ 1533;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Και στο Ν1 #230 τηλεματικη
Απάντηση
Και στα Ν1 #234, #235 τηλεματικη! Πλεον απο Ελληνικο απομενουν τα Ν1 #227, #236, #237 και η GN #505 χωρις τηλεματικη.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 25 6.513 11-04-2024, 08:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)