Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bus World 2013
#1
Πρεμιέρες και τεχνολογικό update
[Εικόνα: sprinter-travel-65.jpg]
Mercedes-Benz – preview Busworld 2013: Στο Βέλγιο, η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει όλη την γκάμα της με αρκετά νέα μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες. Από το εντελώς νέο Sprinter μέχρι το Travego, η μάρκα έχει πολλά να επικοινωνήσει στο κοινό της.
[Εικόνα: sprinter-travel-65-interior-300x200.jpg] NEO SPRINTER
Αρχίζοντας από την βάση, και με την δυναμική που δημιουργεί η ανανέωση του Sprinter, η κατηγορία κυριολεκτικά παίρνει φωτιά. Το νέο πλαίσιο παρέχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες σε σχέση με ότι ίσχυε στο απερχόμενο van της εταιρίας, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία ενός πολύ πιο ολοκληρωμένου και πολυτελούς minibus από την γερμανική εταιρία. Εκτός από την εντυπωσιακή νέα εμφάνιση, το πιο σημαντικό νέο έχει να κάνει με την υιοθέτηση των Εuro 6 κινητήρων, κάτι που καθιστά το Sprinter το πρώτο λεωφορείο της κατηγορίας που υπακούει στις νέες νόρμες. Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος, ο τετρακύλινδρος ΟΜ 651, με τις ίδιες ιπποδυνάμεις, αλλά με αρκετές επεμβάσεις σε καίρια σημεία ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα της λειτουργίας του, η αξιοπιστία αλλά και η οικονομία σε καύσιμο. Η μείωση στην οικονομία επιτυγχάνεται και με δεκάδες αλλαγές σε περιφερειακά σημεία, με κυριότερη τη νέα «χαρτογράφηση» του αυτόματου κιβωτίου 7G-TRONIC. Παράλληλα όλα τα γνωστά ηλεκτρονικά συστήματα της εταιρίας βοηθούν στην άνεση και την ασφάλεια των επιβατών, ενώ επανασχεδιασμένη και πιο άνετη είναι η θέση του οδηγού.

Σημαντική είναι και η αναβάθμιση στην ποιότητα κατασκευής και των υλικών που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό. Όλα έχουν επανασχεδιαστεί, με στόχο την μέγιστη δυνατή άνεση των επιβατών, αλλά και την καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων. Υπάρχουν τέσσερις σειρές προϊόντων, τα Sprinter Mobility, Sprinter Transfer, Sprinter City και Sprinter Travel, με διαφορετικό προορισμό η κάθε μία. Υπάρχει επίσης και το Sprinter City 77 με τον διπλό πίσω άξονα. Συνολικά η γκάμα περιλαμβάνει 16 διαφορετικά μοντέλα, έτοιμα από την ίδια την Mercedes-Benz να καλύψουν κάθε είδους μεταφορική ανάγκη.

[Εικόνα: tourismo-k.jpg]
ΤΟ «ΜΙΚΡΟ»TOURISMO
[Εικόνα: tourismo-k-interior-1-300x200.jpg]Ίσως το πιο ενδιαφέρον νέο για τα ελληνικά δεδομένα είναι η παρουσίαση μιας μικρής έκδοσης του Tourismo, με τον κωδικό «Κ» και μήκος που αγγίζει τα 10,32 μέτρα. Το Tourismo K επεκτείνει προς τα «κάτω» την γκάμα του δημοφιλούς λεωφορείου (πρώτο σε πωλήσεις πανευρωπαϊκά στην κατηγορία του), δημιουργώντας μια κόμπακτ εκδοχή του, που έρχεται να καλύψει ιδανικά το κενό ανάμεσα στα minibuses και τα μεγαλύτερα τουριστικά. Με ύψος στα 3,37 μέτρα, μεταξόνιο στα 4,98 μέτρα και «κανονικό» πλάτος στα 2,55 μοιάζει κομμένο και ραμμένο στις ελληνικές απαιτήσεις για ένα τουριστικό υψηλών προδιαγραφών που θα είναι όμως ευέλικτο και άνετο στους στενούς δρόμους της χώρας μας.

Το Tourismo K δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τα μεγαλύτερα αδέλφια του, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε ανέσεις για τους επιβάτες. Υπάρχουν πολύ μεγάλοι χώροι για αποσκευές και στις δύο πλευρές του οχήματος με την συνολική χωρητικότητα να ξεπερνά τα 4,2 κυβικά μέτρα. Οι επιβάτες επίσης έχουν έναν ιδιαίτερα άνετο χώρο στην διάθεσή τους, με εσωτερικό ύψος που φθάνει τα 2,1 μέτρα και χώρους για 41 καθήμενους σε διάταξη 3 αστέρων. Ο πολυτελής διάκοσμος και τα άνετα καθίσματα προέρχονται από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα της εταιρίας, ενώ μέσα στις προδιαγραφές είναι και η δυνατότητα διαμόρφωσής του ακόμα και σε VIP εκδόσεις με τουαλέτα στο πίσω μέρος, κουζίνα κ.λπ.

Για την κίνησή του έχει επιλεγεί ο πιο συμπαγής κινητήρας της εταιρίας, ο εξακύλινδρος ΟΜ 936 των 7,7 λίτρων, με απόδοση 354 ίππων και προδιαγραφών Εuro 6 φυσικά. Σε ότι αφορά τα κιβώτια υπάρχουν διαθέσιμα ένα εξατάχυτο χειροκίνητο ή το αυτόματο GO 250-8 PowerShift των οκτώ ταχυτήτων. Στα αξιοσημείωτα, τέλος, του Tourismo K θα πρέπει να σημειώσουμε και το εξής: χάρη στην μεγάλη γωνία κλίσης των εμπρός τροχών (58 ολόκληρες μοίρες!), η διάμετρος του κύκλου στροφής είναι μόλις στα 17,2 μέτρα, σχεδόν στην ίδια κατηγορία με ένα minibus!

H υπόλοιπη γκάμα του Tourismo παραμένει ως είχε, με σημαντικότερη αλλαγή την υιοθέτηση σε όλα τα οχήματα των Euro 6 κινητήρων και ότι αυτό συνεπάγεται σε αλλαγές στην γραμμή κίνησής τους. Παράλληλα έχουν ενσωματωθεί όλες οι νέες τεχνολογίες στα ηλεκτρονικά, ενώ έχει γίνει προσπάθεια να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η ποιότητα κατασκευής και η άνεση για τους επιβάτες.

[Εικόνα: travego-15-RHD.jpg]
EURO 6 ΠΑΝΤΟΥ
Στην υπόλοιπη γκάμα λεωφορείων της Mercedes-Benz κυρίαρχο στοιχείο είναι η υιοθέτηση σε όλα των νέων κινητήρων. Με πρώτο και καλύτερο το κορυφαίο Travego, το οποίο, όπως θυμόμαστε, ήταν και το πρώτο λεωφορείο στον κόσμο που ενσωμάτωσε τέτοιου είδους κινητήρα πριν δύο χρόνια, στην ίδια ακριβώς έκθεση (έκδοση «Edition 1»). Στα δύο χρόνια που πέρασαν οι κινητήρες εξελίχθηκαν ακόμα περισσότερο και πλέον είναι περισσότεροι σε εκδόσεις ιπποδυνάμεων και καλύπτουν και όλους τους τύπους του μεγάλου τουριστικού της γερμανικής εταιρίας (δυο ή τρεις άξονες κ.λπ.). Ο πιο ενδιαφέρων από αυτούς για την εγχώρια αγορά είναι ο ΟΜ 470, με απόδοση που φθάνει στους 428 ίππους, και με το 90% της μέγιστης ροπής να αποδίδεται από τις μόλις 800 στροφές. Είναι επίσης και ιδιαίτερα ελαφρύς, στα 990 κιλά, κάτι που δίνει μεγάλο αβαντάζ στο ωφέλιμο φορτίο του λεωφορείου.
[Εικόνα: 13C950_022.jpg]
ΝΕΟ CITARO LE
[Εικόνα: citaro-LE-interior-300x200.jpg] Σε ότι αφορά τα αστικά λεωφορεία, ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα έκδοση του Citaro, με το διακριτικό LE, η οποία χαρακτηρίζεται για την χαμηλή είσοδο των επιβατών. Με πολλά στοιχεία που το εντάσσουν στην μεγάλη οικογένεια των Citaro, και κάποιες αλλαγές στο αμάξωμα (λόγω του ειδικού του χαρακτήρα, χαμηλό δάπεδο εμπρός, υπερυψωμένο πίσω), το νέο αυτό Citaro διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά του πολύ επιτυχημένου μοντέλου της γερμανικής εταιρίας. Και εδώ η ενσωμάτωση των Euro 6 κινητήρων είναι το κυρίαρχο στοιχείο, οι οποίοι, όπως αποδείχτηκε και στο περσινό Record Run στην περίπτωση των Citaro είναι έως και 8% πιο οικονομικοί από τους αντίστοιχους Euro 5. Aπό τα πολλά ενδιαφέροντα μηχανολογικά στοιχεία να σημειώσουμε το προαιρετικό σύστημα «Power Boost» το οποίο στέλνει αέρα υπό πίεση στην εισαγωγή του κινητήρα, αυξάνοντας έτσι στιγμιαία την αποδιδόμενη ροπή. Κάτι που όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό αυξάνει την ισχύ κατά την εκκίνηση, ιδίως εκεί που είναι απαραίτητο (όπως για παράδειγμα, στάσεις σε ανηφόρα και με πλήρες φορτίο από επιβάτες).

Την γκάμα τέλος ολοκληρώνει το «άγνωστο» στα δικά μας μέρη Intouro. Και εδώ υπάρχουν μικρές αλλαγές στην σχεδίαση, με στόχο κυρίως την καλύτερη ψύξη των κινητήρων Euro 6 προδιαγραφών. Το λεωφορείο αυτό που κινείται κυρίως στον χώρο των αστικών-περιαστικών μεταφορών είναι αποκλειστικά δύο αξόνων, ενώ πλέον υπάρχουν επιλογές σε τρία μήκη.
[Εικόνα: intouro-piso.jpg]

Πηγή: http://transportevo.gr/?cat=766



Έξτρα μπόνους απο μένα:
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#2
aimler – preview Busworld 2013: Όπως κάθε φορά, έτσι και στην φετινή έκθεση Busworld στο Kortrijk το περίπτερο της Daimler Buses θα συγκεντρώσει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των επισκεπτών. Και η γερμανική εταιρία έχει πολλά και ενδιαφέροντα νέα προϊόντα για να τους ανταμείψει.

Όσοι έχουν επισκεφτεί έστω και μία φορά την μεγαλύτερη έκθεση λεωφορείων στην Ευρώπη, στο Βέλγιο, θα ξέρουν σίγουρα από πρώτο χέρι ότι το περίπτερο της Mercedes-Benz (για να ακριβολογούμε, της Daimler Buses) είναι στην ουσία το «βαρόμετρο» όχι μόνο της ίδιας της εκδήλωσης αλλά και ολόκληρης της αγοράς λεωφορείου σε πανευρωπαϊκό (και όχι μόνο) επίπεδο. Από την άλλη και η γερμανική εταιρία, φροντίζει κάθε φορά να παρουσιάζει στην μικρή αυτή πόλη του Βελγίου ότι πιο καινούργιο έχει να δείξει στην γκάμα της, μαζί με όλες τις νέες τεχνολογίες που θα εφαρμοστούν τα επόμενα χρόνια (και που θα αντιγραφούν, όσο γίνεται, από τους ανταγωνιστές της). Έτσι και στην φετινή έκθεση υπάρχουν πολλά και σημαντικά νέα από την πλευρά της Daimler Buses, τόσο σε ότι έχει να κάνει με ολοκληρωτικά νέα οχήματα, όσο και με την εφαρμογή των πιο πρόσφατων μηχανολογικών εξελίξεων σε όλο το μήκος και το πλάτος της τεράστιας γκάμας της.

Τα κορυφαία νέα μοντέλα της θα παρουσιαστούν στην γνωστή Αίθουσα 5 της έκθεσης (που θα γίνει μεταξύ 18 και 23 Οκτωβρίου) ενώ θα υπάρχουν και εκθέματα στον περιβάλλοντα χώρο για test drives. Συνολικά θα εκτεθούν εννέα λεωφορεία της Mercedes-Benz και της Setra, (έξι εκ των οποίων θα είναι σε παγκόσμια πρεμιέρα), αποτελώντας για μία ακόμα φορά τον πόλο έλξης (και το περίπτερο με την μεγαλύτερο ενδιαφέρον) ολόκληρης της εκδήλωσης.
[Εικόνα: comfortclass-s-516-HD-300x200.jpg]
[Εικόνα: citaro-group.jpg]
[Εικόνα: 11A460-300x200.jpg]

ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Η φετινή Busworld αποτελεί μία σημαντική στιγμή στην πρόσφατη ιστορία της εταιρίας. Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πλήρης εφαρμογή των κινητήρων προδιαγραφών Euro 6 σε όλη την γκάμα των οχημάτων της, από τα μεγάλα τουριστικά, έως τα μικρά Sprinter. Η αλλαγή αυτή συνδυάζεται με μια εντελώς νέα σειρά κινητήρων που εξελίχθηκαν τον τελευταίο χρόνο, με σημαντικές αλλαγές σε επιμέρους σημεία ώστε να είναι πιο ελαφροί, πιο οικονομικοί, αλλά και ακόμα πιο αξιόπιστοι από ότι στο παρελθόν. Όσο για τους ρύπους, ανεξάρτητες μελέτες έδειξαν ότι οι κινητήρες αυτοί σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνούν ακόμα και τη νόρμα Euro 6, με κάποιους από τους ρύπους να είναι μη ανιχνεύσιμοι! Για να επιτευχθούν όλα αυτά έχουν επανασχεδιαστεί μεγάλα τμήματα όχι μόνο των κινητήρων αλλά και των αμαξωμάτων, με στόχο την καλύτερη δυνατή ψύξη των κινητήρων (όλοι γνωρίζουμε πλέον τις σημαντικές απαιτήσεις που έχουν αυτοί οι νέοι κινητήρες στην σωστή ψύξη τους).

Νέες και σημαντικές καινοτομίες όμως υπάρχουν και εκτός κινητήρων. Για παράδειγμα στα μεγάλα τουριστικά έχει εφαρμοστεί ο νέος κινητήριος άξονας RO 440. Xάρη στην εξελιγμένη του σχεδίαση καταφέρνει να είναι ελαφρύτερος, να είναι πιο ήσυχος και ομαλός στην οδήγηση, ενώ συμβάλλει και στην μείωση των λειτουργικών εξόδων του λεωφορείου χάρη στην καλύτερη λίπανσή του και στις μειωμένες ανάγκες για συντήρηση. Στα μεγάλα λεωφορεία της επίσης η εταιρία χρησιμοποιεί ένα δευτερεύον retarder νερού, που εκτός του ότι είναι ελαφρύτερο από ένα αντίστοιχο λαδιού, έχει και σημαντικά μεγαλύτερη και πιο ομαλή απόδοση στην καθημερινή χρήση.
[Εικόνα: 13C950_093-300x225.jpg]

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ AFTER SALES

H έκθεση Busworld είναι η ιδανική ευκαιρία για την DaimerBuses να παρουσιάσει στο ευρύ κοινό τις πολλές και σημαντικές υπηρεσίες που διαθέτει στην υποστήριξη του πελάτη μετά την πώληση. Με πρώτη και καλύτερη την καταξιωμένη σε όλη την Ευρώπη Omniplus η οποία διαρκώς εμπλουτίζεται με νέα στοιχεία και πολλές νέες παροχές (ανάμεσά τους και η εκπαίδευση των οδηγών στα νέα ηλεκτρονικά συστήματα αλλά και στην χρήση και καλύτερη εκμετάλλευση των Euro 6 κινητήρων). Επίσης καθιερώνει νέα πακέτα συντήρησης και υποστήριξης του πελάτη.

Τέλος ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το τμήμα μεταχειρισμένων λεωφορείων, με την ονομασία ΒusStore. Χάρη σε ένα ενιαίο σύστημα, ο κάθε πελάτης σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης μπορεί να έχει άμεση πρόσβαση σε όλα τα διαθέσιμα μεταχειρισμένα οχήματα που έχει στο δίκτυο της εταιρίας, τα οποία πέραν των άλλων είναι ελεγμένα ως προς την ποιότητά τους και συνοδεύονται από πολλές εγγυήσεις.

[Εικόνα: 13C950_098.jpg]

Πηγή:transportevo.gr
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Απάντηση
#3
(21-09-2013, 09:52 PM)GiannisB Έγραψε: aimler – preview Busworld 2013: Όπως κάθε φορά, έτσι και στην φετινή έκθεση Busworld στο Kortrijk το περίπτερο της Daimler Buses θα συγκεντρώσει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των επισκεπτών. Και η γερμανική εταιρία έχει πολλά και ενδιαφέροντα νέα προϊόντα για να τους ανταμείψει.

Πηγή:transportevo.gr
Έχει καταντήσει λίγο κουραστική η περίπτωση του transportevo.gr ή είναι ιδέα μου; Αποκλειστική σχεδόν προβολή των προϊόντων της Daimler με διθυραμβικές κριτικές για αυτά με ουσιαστικό αποκλεισμό όλων των υπολοίπων "δυνάμεων" της αγοράς. Τώρα διαβάζουμε στο (ανυπόγραφο άρα και ΘΕΣΗ της ιστοσελίδας) αναδημοσιευόμενο άρθρο ότι "η Daimler Buses θα συγκεντρώσει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των επισκεπτών"!!! Που, στην έδρα της VDL και της Van Hool σε αγορές που το μερίδιο αγοράς της κυμαίνεται σε μονοψήφια ποσοστά. "Αντικειμενική" δημοσιογραφία ή αναπαραγωγή των μόνων διαθέσιμων δελτίων τύπου, κύριοι; Κρίμα γιατί έχοντας παρακολουθήσει τη διαδρομή σας στον έντυπο τύπο από το 2003 δείχνατε να φέρνετε έναν νέο "αέρα" πιο ανεξάρτητο και πιο αντικειμενικό σε σχέση με τα μέχρι τότε δεδομένα του χώρου... Μακάρι να με διαψεύσετε εμπράκτως...
Απάντηση
#4
Δυστυχώς δεν έχω βρεί κάτι απο τις υπόλοιπες βιομηχανίες και αναγκαστικά ανεβάζω απο Daimler (μιλάω προσωπικά για μένα...) ακόμα και στα ξένα site δεν έχει πέσει κάτι στην αντίληψη μου. Η Omnibus παίζει πολύ επιθετικά θα έλεγα.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#5
Εσύ είσαι χομπίστας και ψάχνεις αυτό που σε ενδιαφέρει. Στο transportevo όμως είναι δημοσιογράφοι και ΟΦΕΙΛΟΥΝ την αντικειμενικότητα και την έρευνα. Δεν είναι το ίδιο. Βέβαια όλοι - μα όλοι (εμού συμπεριλαμβανομένου) δεν έχουμε βάλει μέχρι τώρα το κυριότερο link:

http://kortrijk.busworld.org/

Οι συμμετέχοντες

http://kortrijk.busworld.org/exhibition/exhibitorlist
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)