Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[egnatiapost.gr] Με τοίχο θα χωρίζονται οι λεωφορειολωρίδες
#1
Τα... ντουβαράκια φαίνεται να επιλέγει ως λύση ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προκειμένου κάποιες de facto κατηργημένες από τους ΙΧήδες λεωφορειολωρίδες να εξυπηρετούν το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν, την ανεμπόδιστη κίνηση των λεωφορείων.

Αυτό ανέφερε ως σκέψη της διοίκησης του δήμου ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας. Όπως είπε, εξετάζεται το ενδεχόμενο να κατασκευαστεί ένας μικρός τοίχος, ύψους 30 - 50 εκατοστών, το οποίο να χωρίζει τις λεωφορειολωρίδες από το υπόλοιπο τμήμα των δρόμων, ώστε να μην εισέρχονται σ' αυτές άλλα αυτοκίνητα εκτός των λεωφορείων.

Αν τελικά επιλεγεί αυτή η λύση, το τείχος δε θα κατασκευαστεί σε όλες τις λεωφορειολωρίδες της Θεσσαλονίκης, αλλά μόνο σ΄αυτές που παρουσιάζονται προβλήματα, όπως για παράδειγμα στις οδούς Μητροπόλεως και Αλεξάνδρου Παπαναστασίου.

Ο κ. Μπουτάρης σημείωσε ακόμη, ότι η λύση της κατασκευής του μικρού τοίχου δε θα αποτελέσει πρωτοτυπία, αφού το μέτρο εφαρμόζεται και σε πόλεις της δυτικής Ευρώπης.

Πηγή egnatiapost.gr
Απάντηση
#2
Να γίνει και στην Αθήνα αυτό. Μου αρέσει.
Απάντηση
#3
(12-09-2013, 12:20 AM)ecoj Έγραψε: Να γίνει και στην Αθήνα αυτό. Μου αρέσει.

Αν όμως και πάλι κυκλοφορούν ανεγκέφαλοι σε αυτές, ποιο το νόημα; Εδώ λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής έχουν στην Πανεπιστημίου και έχω δει βλάκα να κινείται σε αυτή αντίθετα στη φορά των λεωφορείων (για κάποια δευτερόλεπτα μόνο, αφού τον σταμάτησε περιπολικό).
Απάντηση
#4
(12-09-2013, 12:36 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αν όμως και πάλι κυκλοφορούν ανεγκέφαλοι σε αυτές, ποιο το νόημα; Εδώ λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής έχουν στην Πανεπιστημίου και έχω δει βλάκα να κινείται σε αυτή αντίθετα στη φορά των λεωφορείων (για κάποια δευτερόλεπτα μόνο, αφού τον σταμάτησε περιπολικό).

Δεν έχεις άδικο. Χτες μπήκε ένα ταξί εκεί που λες στην Πανεπιστημίου. Δυστυχώς χρειάζεται και τιμωρία σε αυτούς που επιμένουν να παραβιάζουν συνέχεια.
Απάντηση
#5
Παιδιά εγώ δεν πολύ πιστεύω ότι θα το κάνουν. Παρόμοια περίπτωση με κάτι σαν κώνους να το πω, στην οδό Μητροπόλεως στην Θεσσαλονίκη και μετά άμα γινόταν καμιά βλάβη από κανένα μπροστινό λεωφορείο το πίσω δεν μπορούσε να προσπεράσει. Πάντως και τα ταξί πραγματικά χρειάζονται τιμωρία αυστηρή που μπαίνουν σε λεωφορειολωρίδες
Απάντηση
#6
Καλά τώρα, εντάξει... Εξήγησε κανείς μήπως στον κυρ-Γιάννη όταν του πρότεινε αυτήν την ιδέα τίποτα από τα παρακάτω;
Λεωφορειολωρίδες που διαχωρίζονται με τσιμεντένιο τοίχο (ειδικά τέτοιου ύψους) είναι κατά κανόνα λεωφορειολωρίδες δύο λωρίδων κυκλοφορίας.
Στην περίπτωση που είναι μιας λωρίδας δεν είναι bus lane αλλά bus way και πρόκειται για κάτι εντελώς διαφορετικό, είναι ειδικός διάδρομος όπου τα λεωφορεία κινούνται με ειδικό σύστημα που τα καθοδηγεί επ' αυτού (συνήθως δε είναι δύο ανεξάρτητες λωρίδες δεδομένου ότι είναι αμφίδρομο)
Σε ολόκληρο (τον πολιτισμένο) κόσμο εκτός των λεωφορείων στις bus lanes κινούνται ελεύθερα τόσο τα δίκυκλα, όσο και τα ταξί.

(προς mod: για κάποιο λόγο δημοσιεύτηκε το ποστ χωρίς να το ολοκληρώσω και δεν μου δίνεται η δυνατότητα επεξεργασίας, παρακαλώ για τη συγχώνευση των δύο)

Σε γενικές γραμμές αυτό δεν είναι κακό, ούτε και εμποδίζει τα λεωφορεία δεδομένου ότι δεν "ψαρεύουν" πελάτες επ' αυτής και σταματούν σε δεδομένες θέσεις - αν το καταφέρουν και οι έλληνες ταξιτζήδες καλώς να ορίσουν και αυτοί εντός των λωρίδων αυτών.
Ενημέρωσε κανείς τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης ότι η λωρίδα της Αλ. Παπαναστασίου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;
Μπορεί να μου εξηγήσει όποιος το πρότεινε τι θα συμβεί σε ενδεχόμενη ακινητοποίηση λεωφορείου λόγω βλάβης ή ατυχήματος;

Για την λωρίδα αντίθετης ροής στην Πανεπιστημίου αυτά συνέβαιναν, συμβαίνουν και θα συμβαίνουν. Και όχι μόνο, υπάρχουν περιστατικά παράσυρσης και θανάτου πεζών από διερχόμενα λεωφορεία. Χρήσιμη μεν, απαράδεκτη η εκτέλεση του έργου δε. Σε τέτοιες περιπτώσεις το οδόστρωμα ΒΑΦΕΤΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ προκειμένου να είναι διακριτό το ότι κάτι συμβαίνει εκεί τόσο από τους υπολοίπους χρήστες του δρόμου όσο και από τους πεζούς - κάποιοι εκ των οποίων μπορεί να έχουν μειωμένη όραση! Δεν αρκεί ένα κράσπεδο και μία διαγράμμιση... Αυτό μέχρι και την τελευταία φορά που πέρασα από εκεί δεν συμβαίνει...

Συνεπώς είδηση-πυροτέχνημα εν όψει εκλογών η "ιδέα" του Δημάρχου...
Απάντηση
#7
Γιώργο όντως είναι πυροτεχνημα η είδηση, αλλά και να μην ήταν απλά ΔΕΝ θα μπορούσε να γίνει. Θυμάμαι μικρός στην Αθήνα που στις λεωφορειλωρίδες είχαν βάλει ένα "τσιμεντένιο" (δεν θυμάμαι το υλικό αλλά τέλος πάντων) χώρισμα που είχε σηκωθεί θύελλα αντιδράσεων απο τους δικυκλιστές, τους οδηγούς ΙΧ και τους λοιπούς χρήστες του δρόμου πως ήταν επικίνδυνα για τους μέν πρώτους πέφτανε και τραυματιζόντουσαν, για τους δε υπόλοιπους που κάνανε ζημιές στα οχήματα τους...., τελικά το μέτρο καταργήθηκε άρον-άρον και οι αθηναικίες λεωφορειολωρίδες έγιναν δώρο-άδωρον, μπροστά στον σταρχ@δισμό του νεοέλληνα....
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#8
Η αντίθετης ροής της Πανεπιστημίου έχει ακόμη κράσπεδο, Θωμά. Αλλά αυτό την κάνει ακόμη πιο επικίνδυνη όσο δεν ξεχωρίζει... Εδώ για ένα διάστημα το υποκαταστήσαμε με ελαστικά κολωνάκια στην λωρίδα της Μητροπόλεως. Σε πόσους μήνες πιστεύεις ότι διαλύθηκαν όλα;
Απάντηση
#9
Δε νομίζω να διαλύθηκαν σε πάνω απο ένα 6μηνο.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#10
Εντάξει, κράτησαν λίγο παραπάνω - ορισμένα όμως... Κάποια δε, αρνιόντουσαν να "πεθάνουν" μέχρι που τα ξήλωσε ο Δήμος...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)