Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες
#25
(13-06-2013, 03:28 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ναι μεν ισχύει αυτό που λες αλλά το θέμα είναι ότι διαθέσιμα οχήματα έξτρα δεν υπάρχουν και είναι χαζό να έχεις αρθρωτά και να μην τα βάζεις. Επίσης, Α10/Β10 και Β18/Γ18 νομίζω παίρνουν και Ν2 και Irisbus Diesel τα Β18/Γ18.

Το Β18 ναι συχνά και γι' αυτό δεν το ανέφερα. Για το Γ18 όμως δεν το έχω δει ποτέ με 12μετρο και γενικά σχεδόν πάντα έχει Solaris.
Βασικά η δρομολόγηση 12μετρων σε μερικές γραμμές που διέρχονται κεντρικούς άξονες θα μπορούσε να γίνει με 2 τρόπους:
α) Ως βοηθητικά στα 18μετρα. Δηλαδή 2-3 extra οχήματα σε μία γραμμή που γίνεται χαμός.
β) Αποκλειστικά με συνολική πύκνωση της γραμμής αν χρειάζονται 18μετρα αλλού. Φυσικά δεν γίνεται παντού αυτό και όπως λες σε μερικές περιπτώσεις είναι χαζό.

Η Α5 και η Β12 είναι γραμμές που ξεκινάνε δίπλα σε αμαξοστάσιο (ή μέσα) άλλα βγάζουν οχήματα από αλλού τελείως για να έχουν αρθρωτά και αυτό έχει το αρνητικό των πολλών νεκρών χιλιομέτρων. Από την άλλη καλό είναι για τα ίδια τα Citelis να μην μπουν στο Β12. Φτάνουν κάτι 878, Γ9 κλπ.
Όμως το Ελληνικό έχει θέμα με τα 18μετρα ειδικά τα καλοκαίρια που πυκνώνουν Α2 και Ε22 και στέλνει 12μετρα όπου να 'ναι για να καλυφτούν οι διάφορες γραμμές οπότε αν απαλλασσόταν από το Α5 με τον τρόπο που λέω δεν έμπεναν 12μετρα στην Α3 για παράδειγμα.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες - από ecoj - 13-06-2013, 03:50 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)