Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες
#24
(13-06-2013, 02:45 PM)ecoj Έγραψε: Αν υπάρχουν δύο γραμμές με συχνότητα στα 10 λεπτά δεν έρχεται και η καταστροφή αν δεν έχουν τέλειο συντονισμό. Τα 550 και Α7 δουλεύουν καλά μαζί στην Κηφισίας και φοβάμαι πως αν πειραχτούν μάλλον χειρότερα θα γίνουν. Η 550 όσο τέλεια συχνότητα και να έχει χρειάζεται αρθρωτά μόνιμα ενώ η Α7 αν είχε 4 οχήματα ακόμα δεν θα χρειαζόταν αρθρωτά καθόλου. Γενικά όσοι Α Β κορμοί έχουν απομείνει αν πυκνώσουν τα αρθρωτά δεν είναι απαραίτητα. Η Α13 για παράδειγμα βγαίνει στα 6 λεπτά και δεν χρειάζεται αρθρωτά καθόλου. Και η Α5 αν πύκνωνε λίγο μπορούσε να έβγαινε από Ανθούσα και να μην ξενιτεύονται λεωφορεία από Ελληνικό και μάλιστα καθημερινά συνηθίζεται να μπαίνουν και Ν1 πλέον έτσι κι αλλιώς. Και η Α7 κάνει εμφανίσεις με Ν1.

10, 14, 550, 608, 703, 843, Α2, Α10, Β10, Γ18, Ε22, Χ95, Χ96 μέχρι τώρα είναι οι γραμμές που δεν βγάζουν με τίποτα 12μετρο καθημερινή σε φυσιολογική δρομολόγηση.

Ναι μεν ισχύει αυτό που λες αλλά το θέμα είναι ότι διαθέσιμα οχήματα έξτρα δεν υπάρχουν και είναι χαζό να έχεις αρθρωτά και να μην τα βάζεις. Επίσης, Α10/Β10 και Β18/Γ18 νομίζω παίρνουν και Ν2 και Irisbus Diesel τα Β18/Γ18.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Δρομολόγηση στους Κεντρικούς Άξονες - από mercedes elbo - 13-06-2013, 03:28 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)