Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(04-09-2013, 08:08 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 101: Δε νομίζω ότι την έχει ανάγκη αυτού του είδους τη σύνδεση το Άνω Ελληνικό και η Γερουλάνου, με την Παραλιακή. Αυτό αποδεικνύεται από την ελάχιστη επιβατική κίνηση που έχει η γραμμή.

Όσο αφορά τη Βούλα, δε χρειάζεται κάποιο νέο τοπικό. Αρκεί να αναδιαρθρωθούν τα τοπικά ΒΒΒ (114, 115, 116, 149/170, 162, 163), με ενοποιήσεις, καταργήσεις κλπ και να τροφοδοτούν το σταθμό Ελληνικού.
Από τα τοπικά ΒΒΒ θα μπορούσαν να μείνουν οι εξής 3 γραμμές:
114: Ως ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, με διελεύσεις από Άνω Βουλιαγμένη (προς στ. Ελληνικού) και Καβούρι (προς Λίμνη Βουλιαγμένης) και διέλευση μέσα από Βούλα, ακολουθώντας τη διαδρομή των Α1/Α2 και μέσω της Πριγκ. Πέτρου να βγαίνει Βουλιαγμένης.
116: Ως ΚΙΤΣΙ - ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, ακολουθώντας την υπάρχουσα διαδρομή έως το ύψος της οδού Αγ. Ιωάννου (Βούλα) και συνέχεια με διαδρομή 162 (εκτός Πανοράματος) και μέσω της Βουλιαγμένης να φτάνει στ. Ελληνικού.
170: Ως ΚΟΡΜΠΙ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, ακολουθώντας παραλιακή διαδρομή και στην κατεύθυνση προς Ελληνικό θα διέρχεται από Βούλα μέσω της Αγ. Ιωάννου και δεξιά Βουλιαγμένης, ενώ στην επιστροφή, μετά την Καλύμνου θα εισέρχεται στον παράδρομο, δεξιά Βασ. Παύλου, αριστερά Ζεφύρου, αριστερά Λ. Ποσειδώνος και πάλι με παραλιακή διαδρομή θα καταλήγει στο Κορμπί Βάρης.
Έτσι, καταργούνται οι 149 (ενοποιείται με το 170), 162 και 163, ενώ τροποποιούνται οι Α1/Α2 θα διέρχονται μόνο από Παραλιακή.

101: Όμως άμα κοπεί για να πάει κάποιος Πειραιά ή έστω να βγει παραλιακή θα κάνει πόλύ περισσότερη ώρα σε σχέση με πριν. Το καλύτερο θα 'ταν να συγχωνευτεί κάπως με το Β1 αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό καθώς για να πάει το Β1 Στ. Αλίμου θα πρέπει να φτάσει ως Ηλιούπολη και μετά να γυρίσει πίσω για να βρει την Λ. Αλίμου.

Για τα τοπικά ΒΒΒ προτείνω:

116/120: Συγχώνευση σε μια γραμμή 120 ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΒΑΡΗ-ΚΙΤΣΙ-ΠΡΟΑΣΤ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ με 5 οχήματα ανά 30' και τελευταίο δρομολόγιο γύρω στις 22:00-22:30. Στο Κίτσι μπορεί να πηγαίνει από Ηρακλείδων/Παπαγιαννοπούλου-Ασημάκη Παλαιστού ώστε να 'ναι και σχετικά κοντά στην Βάρης Κορωπίου, διατήρηση του κύκλου του 116 στο Χέρωμα στην επιστροφή και κόψιμο του κομματίου στην Ηφαίστου με ανάληψη του απ' το 330. Επίσης, κόψιμο του 125.
114/149/170: Συγχώνευση σε μία γραμμή 170 ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ-ΒΑΡΗ με 4 οχήματα ανά 25' εναλλάξ με το Ε22 ώστε στο τμήμα Στ. Ελληνικού-Βάρκιζα να έχουμε συχνότητα 10'-15'. Επίσης, ανάληψη του τμήματος του 114 στην Βουλιαγμένη.
Για το βράδυ που σταματάνε τα 120/170 μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει το 115 με επέκταση στο Στ. Ελληνικού εκτός απ' το τελευταίο δρομολόγιο από Κίτσι (24:10) που πάει Ακαδημία.
162/163: Κόψιμο με κάλυψη του Πανοράματος Βούλας απ' το 128.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM
RE: Τροποποιήσεις Λεωφορειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών Μετρό - από mercedes elbo - 04-09-2013, 09:02 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 119 Επισκέπτης (ες)