Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(26-07-2013, 07:54 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για το 216 πιστεύω θα 'ναι καλύτερο ως είχε χωρίς τον Άγιο Δημήτριο. Ως εκ τούτου , δεν γίνεται να πάει και στην Κάτω Ηλιούπολη οπότε χρειάζεται τοπικό Α4 μέχρι Στ. Ηλιούπολης.

Ποιο είναι το νόημα ύπαρξης ενός τοπικού Α4, όταν μπορεί να σπάσει και να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα; Γιατί αυτός που το παίρνει από Τερψιθεα, θα περιμένει να βγει στον κοντινότερο σταθμό. Όχι να τον κάνει και μια βόλτα από Κάτω Ηλιούπολη.
Δεύτερον, το 155 όπως ξεκινάει σήμερα, φαίνεται ότι πάει για φουντο. Δύο γραμμές άκυρων περιοχών, που ούτε διοικητικά δεν υπάρχει κάτι κοινό για να δικαιολογεί τέτοια κινηση, συνενώθηκαν, φτιάχνοντας μια βλακεία.
Η ύπαρξη ενός 208 που θα απορροφούσε το τμήμα από Κάτω Ηλιούπολη έως Μετρό του σημερινού Α4 και το τμήμα του πρώην 216 στην Ηλιούπολη, θα είχε καλύτερα αποτελέσματα, γιατί θα προσέφερε ενδοδημοτική σύνδεση στην Ηλιούπολη.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από marios.ilioupoli - 27-07-2013, 07:35 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)