Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(26-07-2013, 06:47 PM)Giannis Έγραψε: Συμφωνώ θα έπρεπε να τραβήξουν το 101 στον σταθμό του Ελληνικού. Επίσης παρατηρώ ότι τώρα που το 141 φτάνει μέχρι το Καλαμάκι, η Αλίμου μένει με τα 101, 140, 142, Β1 εκ των οποίων:

Το 101 δεν βολεύει προς μετρό γιατί κάνει μεγάλο κύκλο.
Το Β1 περνά μακριά από τους σταθμούς του μετρό.
Το 142 είναι πολύ αραιό.

Το 140 μένει μόνο που έχει λογική, ας πούμε, συχνότητα και περνά σχετικά κοντά από τον σταθμό Αργυρούπολη (200 μέτρα).

Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να στείλουν και το Β1 από την Τιτάνων για να πλησιάσει στον σταθμό Αργυρούπολη. Αν γίνεται τώρα να πλησιάσουν τα λεωφορεία περισσότερο στον σταθμό ακόμα καλύτερα, δεν ξέρω όμως αν χωράνε στα στενά. Θα μπορούσαν επίσης να αφήσουν το 141 στην Αλίμου και να τερματίζει στον σταθμό Αργυρούπολη αντί για το αμαξοστάσιο του Ελληνικού.

Το 101 δεν χρειάζεται να πάει Στ. Ελληνικού γιατί ότι εξυπηρετεί στα σύνορα Γλυφάδας-Ελληνικού είναι σχεδόν δίπλα στο μετρό και σε απόσταση περπατήματος. Το 101 έχει χρήσιμοτητα για κάποιον που θέλει από 'κει να πάει Αργυρούπολη/Άλιμο/Παραλιακή/Πειραιά.

Η Αλίμου ουσιαστικά ξέμεινε πλεον χωρίς κάποια γραμμή σ' όλο το μήκος της που να την συνδέει με μετρό. Το 101 εξυπηρετεί ένα κομμάτι και αυτό μόνο προς την μια κατεύθυνση. Το 140 έχει το κομμάτι Παραλιακή-Λαμίας και από 'κει και πάνω περνά το 155 και το 142 εκτός από αραιό δεν εξυπηρετεί σ' όλο το μήκος της την Αλίμου. Η μόνη λύση είναι να τροποποιηθεί το Β1 ώστε να κάνει ένα κύκλο μέχρι το Στ. Αλίμου.

(26-07-2013, 05:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για Α4 και 154 είναι απλά τα πράγματα:
1) Κατάργηση του Α4.
2) Τροποποίηση του 154 σε ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ, πάνω στην παλιά διαδρομή του Α4.
3) Τροποποίηση του 128 πιάνα εξυπηρετεί και το Πανόραμα Βούλας. Επέκταση του έως το Ελληνικό.
4) Κατάργηση του 162.
5) Επαναφορά του 208 και ενοποίηση με το παλιό 216. Ονομασία: ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΜΑΥΡΑ.
6) Το 155 γίνεται τοπικό ή καταργείται.

Επίσης, για τα 202/856:
1) Κατάργηση 856.
2) Ενίσχυση 750 για κάλυψη του Αιγάλεω.
3) Ίδρυση 202, με αφετηρία στο σημερινό τέρμα του 856 και κυκλική διαδρομή έως Φιξ, καλύπτοντας το 856 από Χαραυγή έως Ηλιουπολεως και το 202 από Ηλιουπολεως έως Φιξ.

Για το 216 πιστεύω θα 'ναι καλύτερο ως είχε χωρίς τον Άγιο Δημήτριο. Ως εκ τούτου , δεν γίνεται να πάει και στην Κάτω Ηλιούπολη οπότε χρειάζεται τοπικό Α4 μέχρι Στ. Ηλιούπολης. Για το 128 και 162 συμφωνώ απόλυτα. Το 155 αν μείνει το Α/Σ Ελληνικού χρειάζεται αλλιώς κόψιμο.

Για τις προτάσεις με τα 202/856 συμφωνώ γιατί το 856 τζάμπα πάει ειδικά στο κέντρο και πιστεύω ότι το Σεπτέμβριο με το άνοιγμα του σταθμού της Αγίας Μαρίνας θα αλλάξουν.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από mercedes elbo - 26-07-2013, 07:54 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 39 Επισκέπτης (ες)