Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(23-04-2013, 11:09 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 109: Πως μπορεί να κάνει αναστροφή επί της Βουλιαγμένης;

Έχω την εντύπωση πως μπορεί ενα 12μετρο να κάνει αναστροφή. Εδώ κάνουν αναστροφή στις ρεμίζες της Δάφνης! Αλλά πιστεύω πως θα πρέπει να αλλάξει η ροή της κυκλοφορίας σε Πύρρωνος και παραδρομο Βουλιαγμένης: η Πύρρωνος να γίνει άνοδος και ο παράδρομος να γίνει κάθοδος. Έτσι, το 109 φερ' ειπείν, θα αφήνει το κόσμο στη Πύρρωνος απ' τη πλευρά του σταθμού και θα μαζεύει κόσμο απ' τον παράδρομο, πάλι απ' την πλευρά του σταθμού. Έτσι δεν θα διασχίζουν οι επιβάτες τον δρόμο απέναντι, προκαλώντας συμφόρηση στη κυκλοφορία των αυτοκινήτων.

(23-04-2013, 11:09 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Χ97: Η πρόταση για μεταφορά στον Άγ. Δημήτριο είναι η καλύτερη και θα είναι τρομερό φάουλ του ΟΑΣΑ αν το αφήσει στη Δάφνη που γίνεται κακός χαμός από τις τόσες λεωφορειακές γραμμές.

Ισχύει. Έτσι ένα μεγάλο μέρος της Λ. Βουλιαγμένης θα συνδέεται με το αεροδρόμιο, και η αφετηρία στον Άγιο Δημήτριο δεν θα ενοχλεί κανέναν!

(23-04-2013, 11:09 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Λέω να στείλω κανένα e-mail στον ΟΑΣΑ, μήπως και αντλήσουμε καμία πληροφορία για το τι μέλει γενέσθαι από Ιούνιο στα νότια. Καλή σαν ιδέα;

Σαν ιδεά καλή, αλλά μέχρι το e-mail σου να πρωτοκολληθεί, να δευτεροκολληθεί κλπ κλπ θα περάσει τουλάχιστον τρίμηνο (καταστάσεις πρωτο-κόλου Tongue ) . Και μέχρι τότε θα έχουν ανοίξει οι σταθμοί! Tongue
Απάντηση
(23-04-2013, 11:15 PM)ecoj Έγραψε: Δεν είναι κακή σαν ιδέα να στείλεις e-mail άλλα απίθανο να απαντήσουν και ακόμα πιο απίθανο να έχουν καταλήξει κάπου.

Κι όμως για το Ε22 την πληροφορία την έδωσαν σε σύλλογο που είχε θέσει το ζήτημα της συγκοινωνιακής σύνδεσης.
Απάντηση
(23-04-2013, 11:31 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Έχω την εντύπωση πως μπορεί ενα 12μετρο να κάνει αναστροφή. Εδώ κάνουν αναστροφή στις ρεμίζες της Δάφνης! Αλλά πιστεύω πως θα πρέπει να αλλάξει η ροή της κυκλοφορίας σε Πύρρωνος και παραδρομο Βουλιαγμένης: η Πύρρωνος να γίνει άνοδος και ο παράδρομος να γίνει κάθοδος. Έτσι, το 109 φερ' ειπείν, θα αφήνει το κόσμο στη Πύρρωνος απ' τη πλευρά του σταθμού και θα μαζεύει κόσμο απ' τον παράδρομο, πάλι απ' την πλευρά του σταθμού. Έτσι δεν θα διασχίζουν οι επιβάτες τον δρόμο απέναντι, προκαλώντας συμφόρηση στη κυκλοφορία των αυτοκινήτων.
Υπεράνετα κάνει ανστροφή το 12μετρο στην Βουλιαγμένης. Ακόμα και 18μετρο κάνει αναστροφή.Και παραδείγματα υπάρχουν π.χ. το Α4 παλιά που πήγαινε μέχρι Κωτσόβολο σχεδόν αναστροφή έκανε για να μπει στον παράδρομο ή το 237 προς Αστυνομικά στην στροφή Μακεδονίας-Κεφαλληνίας που είναι μια αρκετή κλειστή στροφή με ελαφρώς ανηφορική κλίση και μόλις ξεκινάει η Κεφαλληνίας έχει στάνταρ παρκαρισμένα και από τις δυο πλευρές και στρίβουν μια χαρά τα 18μετρα.
Απάντηση
(23-04-2013, 11:46 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κι όμως για το Ε22 την πληροφορία την έδωσαν σε σύλλογο που είχε θέσει το ζήτημα της συγκοινωνιακής σύνδεσης.
Τότε υπάρχει πιθανότητα να απαντήσουν χωρίς βέβαια να είμαστε σίγουροι ότι θα το κάνουν αμέσως. Δεν είναι άσχημη ιδέα.
Απάντηση
(23-04-2013, 11:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: Υπεράνετα κάνει ανστροφή το 12μετρο στην Βουλιαγμένης. Ακόμα και 18μετρο κάνει αναστροφή.Και παραδείγματα υπάρχουν π.χ. το Α4 παλιά που πήγαινε μέχρι Κωτσόβολο σχεδόν αναστροφή έκανε για να μπει στον παράδρομο ή το 237 προς Αστυνομικά στην στροφή Μακεδονίας-Κεφαλληνίας που είναι μια αρκετή κλειστή στροφή με ελαφρώς ανηφορική κλίση και μόλις ξεκινάει η Κεφαλληνίας έχει στάνταρ παρκαρισμένα και από τις δυο πλευρές και στρίβουν μια χαρά τα 18μετρα.

Το Α4 δεν έκανε καθαρή αναστροφή, πέρα που τότε είχαν μικρύνει τη νησίδα στα φανάρια της Γ' Εισόδου Ηλιούπολης για να μπορούν να μπαίνουν τα αυτοκίνητα στον παράδρομο. Πλέον και αυτή η νησίδα έχει επανέλθει και άρα δεν υπάρχει κάποιο σημείο που να μπορεί λεωφορείο επί της Βουλιαγμένης να κάνει αναστροφή.
Μόνο στα φανάρια της Αγίου Κωνσταντίνου (Α' Είσοδος) γίνεται κάτι τέτοιο, το οποίο είχε εφαρμοστεί και με την εξπρές που δρομολόγησαν όσες φορές έκλεισε ο Άγ. Δημήτριος.
Το 109 δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πάει κανονικά από Πύρρωνος για να μην υπάρχει πρόβλημα. Δε θα χάσει και κάτι. Ίσα ίσα δε θα κολλάει και το πρωί στην κίνηση επί της Βουλιαγμένης.
Απάντηση
(24-04-2013, 12:10 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το Α4 δεν έκανε καθαρή αναστροφή, πέρα που τότε είχαν μικρύνει τη νησίδα στα φανάρια της Γ' Εισόδου Ηλιούπολης για να μπορούν να μπαίνουν τα αυτοκίνητα στον παράδρομο. Πλέον και αυτή η νησίδα έχει επανέλθει και άρα δεν υπάρχει κάποιο σημείο που να μπορεί λεωφορείο επί της Βουλιαγμένης να κάνει αναστροφή.
Μόνο στα φανάρια της Αγίου Κωνσταντίνου (Α' Είσοδος) γίνεται κάτι τέτοιο, το οποίο είχε εφαρμοστεί και με την εξπρές που δρομολόγησαν όσες φορές έκλεισε ο Άγ. Δημήτριος.
Το 109 δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πάει κανονικά από Πύρρωνος για να μην υπάρχει πρόβλημα. Δε θα χάσει και κάτι. Ίσα ίσα δε θα κολλάει και το πρωί στην κίνηση επί της Βουλιαγμένης.

Πιστεύω οτι θα είναι κύκλος από Πύρρωνος/Εθνάρχου Μακαρίου γιατί έχει φανάρια και περισσότερες διασταυρώσεις να περάσει οπότε θα τρώει αρκετό χρόνο. Πάντως ο χώρος στο Στ. Ηλιούπολης είναι αρκετός για αναστροφή. Μια ρύθμιση φαναριών μόνο χρειάζεται και ούτε μπλέκει ούτε από στενά ούτε από τίποτα.
Απάντηση
(24-04-2013, 12:20 AM)mercedes elbo Έγραψε: Πιστεύω οτι θα είναι κύκλος από Πύρρωνος/Εθνάρχου Μακαρίου γιατί έχει φανάρια και περισσότερες διασταυρώσεις να περάσει οπότε θα τρώει αρκετό χρόνο. Πάντως ο χώρος στο Στ. Ηλιούπολης είναι αρκετός για αναστροφή. Μια ρύθμιση φαναριών μόνο χρειάζεται και ούτε μπλέκει ούτε από στενά ούτε από τίποτα.

Πέρα από το φανάρι για να στρίψει από Βουλιαγμένης στην Εθν. Μακαρίου και το φανάρι στην Πύρρωνος για να βγει Βουλιαγμένης, δεν υπάρχει κάπου αλλού φωτεινός σηματοδότης.
Δε μπορώ να καταλάβω, όμως, το που προτείνεις να κάνει την αναστροφή. Εξήγησέ το λίγο καλύτερα αν μπορείς, γιατί μ' έχεις μπερδέψει.
Απάντηση
(24-04-2013, 12:24 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πέρα από το φανάρι για να στρίψει από Βουλιαγμένης στην Εθν. Μακαρίου και το φανάρι στην Πύρρωνος για να βγει Βουλιαγμένης, δεν υπάρχει κάπου αλλού φωτεινός σηματοδότης.
Δε μπορώ να καταλάβω, όμως, το που προτείνεις να κάνει την αναστροφή. Εξήγησέ το λίγο καλύτερα αν μπορείς, γιατί μ' έχεις μπερδέψει.

Εννοώ ότι όπως βγαίνει από Δωδεκανήσου να στρίβει αριστερά Βουλιαγμένης στην αριστρή λωρίδα και μόλις φτάσει στο ύψος της Πύρρωνος να κάνει αναστροφή και μετά συνέχεια Βουλιαγμένης και η κανονική διαδρομή προς Άλιμο. Απλά χρειάζεται να δοθεί χρόνος στο φανάρι ώστε να μπορεί να κάνει εκεί την αναστροφή.
Απάντηση
(24-04-2013, 12:35 AM)mercedes elbo Έγραψε: Εννοώ ότι όπως βγαίνει από Δωδεκανήσου να στρίβει αριστερά Βουλιαγμένης στην αριστρή λωρίδα και μόλις φτάσει στο ύψος της Πύρρωνος να κάνει αναστροφή και μετά συνέχεια Βουλιαγμένης και η κανονική διαδρομή προς Άλιμο. Απλά χρειάζεται να δοθεί χρόνος στο φανάρι ώστε να μπορεί να κάνει εκεί την αναστροφή.

Είναι ανέφικτο νομίζω, από τη στιγμή που δεν υπάρχει σε εκείνο το σημείο φανάρι στη Βουλιαγμένης προς Αθήνα που να στρίβει αριστερά.
Αν τύχει και είναι πρώτο στη λωρίδα το 109 μόλις μπει κόκκινο το φανάρι, έχε καλώς. Αν όμως τύχει πιο πίσω; Θα φτάσει στο φανάρι και θα σταματήσει;
Απάντηση
(24-04-2013, 12:40 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι ανέφικτο νομίζω, από τη στιγμή που δεν υπάρχει σε εκείνο το σημείο φανάρι στη Βουλιαγμένης προς Αθήνα που να στρίβει αριστερά.
Αν τύχει και είναι πρώτο στη λωρίδα το 109 μόλις μπει κόκκινο το φανάρι, έχε καλώς. Αν όμως τύχει πιο πίσω; Θα φτάσει στο φανάρι και θα σταματήσει;

Το θέμα είναι να προστεθεί φανάρι αναστροφής και να κλείνει το αντίθετο ρεύμα οπότε θα μπορεί να γίνεται κανονικά η αναστροφή. Τελοσπάντων, θα δούμε τον Ιούλιο τι θα γίνει.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.812 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 38.267 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)