Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(20-04-2013, 12:45 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 209 όμως δεν μπορεί να δρομολογηθεί με 12μετρο και σε πηγαίνει Σύνταγμα αντί για Ακαδημία.

Σίγουρα, όμως δε γίνεται και να καταργήσεις εντελώς την εξυπηρέτηση της (αρκετά πολυπληθούς) περιοχής πίσω απ' το Καλλιμάρμαρο! Αυτό που πιθανώς θα μπορούσε να γίνει είναι να επεκταθεί το 209 από την Πλ.Βαρνάβα προς Μετς και Αγ.Αρτέμιο, καταργώντας έτσι το τμήμα αυτό του 227. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αναγκαία η σύνδεση του Αγ.Αρτεμίου με το κέντρο μέσω Βουλιαγμένης/Ηλιουπόλεως ειδικά τώρα που υπάρχει και το 4! Θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει μέσω Παγκρατίου! Το Σύνταγμα εμένα προσωπικά δε μ'ενοχλεί καθώς οι περισσότεροι έτσι κι αλλιώς μετρό παίρνουν...

(20-04-2013, 12:45 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το μόνο κομμάτι στο Γαλάτσι που θα μείνει ακάλυπτο είναι το κομμάτι της Κέας που ούτως ή άλλως περνάει μόνο στην κατεύθυνση προς Γαλάτσι. Επίσης, μέχρι Κυψέλη είναι καλά καθώς όποιος θέλει κέντρο θα τον συμφέρει να πάρει το μετρό στην Πανόρμου και όποιος θέλει Πατησίων/Ομόνοια κτλ. μπορεί να πάρει 2/4 και 035 από Κυψέλη.

Αυτό είναι λίγο οριακό. Δηλαδή πιστεύω ότι μέχρι το Γαλάτσι σε συμφέρει καλύτερα να πας μετρό Πανόρμου κι απο 'κει κέντρο. Μετά απο 'κει όμως και κατεβαίνοντας προς Αγ.Γλυκερία, η σύνδεση 622-Βικτώρια ή 622-κέντρο είναι πολύ πιο σύντομη και πιστέυω ότι ο κόσμος την προτιμά! Μην ξεχνάμε πως και για να βγεις Πανόρμου από κέντρο θες κάποιο χρόνο, δε διακτινίζεσαι!

(20-04-2013, 12:45 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ναι όμως γιια ποιο λόγο να πηγαίνουν όλοι οι υπόλοιποι επιβάτες μέχρι Κατεχάκη που είναι και πιο μακριά απ' οτι η Πανόρμου. Επίσης, θα ξεμείνει το Ψυχικό με το 651 που έιναι ανά 25'.

Ε καλά ένα σταθμό παρακάτω θα πάνε δε θα τους στείλουμε και στο Νομισματοκοπείο! Big Grin Πόση ώρα θα κάνει; 1-2 λεπτά; Και στην Κατεχάκη είναι και αφετηρία, που σημαίνει πως δε θα χρειάζεται να περιμένουν μες στο κρύο και στ' αγιάζι! Tongue Και το 651 εννοείται πως πρέπει να πυκνώσει, αλλιώς δουλειά δεν κάνουμε! Ίσως μπορέσει να πάρει ένα όχημα από το 036, αφού θα μικρύνει κατά πολύ η διαδρομή του. (ξέρω ξέρω είναι από διαφορετικά αμαξοστάσια, αλλά δε θα κολλήσουμε εκεί!)

(20-04-2013, 12:45 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πάντως πιστυεύω ότι και από Αίνου χωράει που είναι και το καλύτερο.

Μακάρι να χωράει από Αίνου! Εμένα ξέρεις πόσα προβλήματα με τη γραμμή αυτή θα μου έλυνε αν χώραγε; Πιο πολύ απ' όλα φοβάμαι τη στροφή από Ηλιουπόλεως. Εκεί είναι πολύ στενά τα πράγματα!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από pvuccino - 20-04-2013, 04:08 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 20 Επισκέπτης (ες)