Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(14-04-2013, 08:37 PM)pvuccino Έγραψε: Δε νομίζω πάντως παιδιά να σκοπεύουν να δημιουργήσουν καινούριο express στην Παραλιακή. Εδώ κι αυτά που υπήρχαν... τα έφαγε η μαρμάγκα! Και το Ε22 μέχρι τώρα έχει λίγες στάσεις όχι τόσο για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των αστικών περιοχών, αλλά επειδή έχει τεράααστια διαδρομή κι άμα έκανε και όλες τις στάσεις θα ήθελε 3,5 ώρες!! (το ίδιο ισχύει και για το Χ63) Το μόνο αυθεντικό express πλέον είναι το Ε14 που όπως όλοι γνωρίζουμε είναι ρουσφετι! (τα αεροδρομιακά και τα σχολικά δεν τα πιάνω, καθώς αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία) Καλό θα ήταν όμως αν γινόταν, γιατί θα ήθελε όντως λιγότερα οχήματα από μια πιθανή επέκταση του Β2. Αλλά το δεύτερο μου φαίνεται πιο πιθανό. Και μάλιστα εγώ θα πήγαινα κι ένα βήμα παραπέρα και θα 'λεγα να πάνε και τα Α1/Α2 Γλυφάδα για να μπορούμε να έχουμε εναλλάξ αναχωρήσεις και συντονισμό στην Παραλιακή! Το κομμάτι της Βούλας μπορεί κάλλιστα να το αναλάβει τοπικό από Ελληνικό με διέλευση από Γλυφάδα. Κι αφού πια θα 'χουμε και το Β2 στην παραλιακή, μπορούμε να κόψουμε ωραιότατα το 140 στο Παλ.Αεροδρόμιο (που παραείναι και μακρυνάρι έτσι κι αλλιώς) για να δημιουργηθεί χώρος στη Διαδόχου Παύλου για τις νέες αφετηρίες! (Α1/Α2/Β2/Α3-ναι να φύγει από Γκολφ δεν υπάρχει λόγος για τόσους κύκλους!) Δεν ξέρω βέβαια αν χωράνε όλα αυτά στη Διαδόχου Παύλου (τελευταία φορά που πέρασα μου φάνηκε ένας πολύ φαρδύς δρόμος με όχι ιδιαίτερη κίνηση) οπότε ίσως χρειαστεί να πάνε τελικά Βούλα μόνο και μόνο λόγω έλλειψης χώρου. Αλλά κι αυτό αν γίνει να πηγαίνουν ευθεία μέσω Παραλιακής κι όχι να χάνουν το χρόνο τους μέσα απ' τα στενάκια της Βούλας!

Το 140 τους χειμερινούς μήνες στην Ποσειδώνος κατεβάζει maximum 2-3 άτομα. Οι υπόλοιποι πάνε Γλυφάδα. Είναι πολύ εξυπηρετικό ως έχει και δεν αξίζει να γίνει καμία τροποποιήση. Επίσης, το κομμάτι της Βούλας έχει κίνηση και από Ελληνικό θα χρειαστεί τοπικό με καλή συχνότητα για να το καλύψει 10'-12' αιχμή και πιστεύω δεν αξίζει. Επίσης, το θέμα με τα Α3/Β3 δεν είναι το γκόλφ. Ίσα ίσα όταν πηγαίνει γλιτώνει την διασταύρωση της Σάκη Καράγιωργα με την Αλ. Παναγούλη και μετά το φανάρι της Ποσειδώνος που τρώει αρκετό χρόνο ενώ η Αλέξανδρου Παναγούλη προς γκόλφ είναι ένας πολύ ήρεμος δρόμος που τα οχήματα πάνε με 60-70. Άμα κοπεί ο κύκλος απ' την Διαδόχου Παύλου στην κατεύθυνση προς Αθήνα και πηγαίνουν από Λαζαράκη γλιτώνουμε τουλάχιστον 5 λεπτά χρόνου διαδρομής.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από mercedes elbo - 15-04-2013, 12:04 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 69 Επισκέπτης (ες)