Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(14-04-2013, 05:23 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η επέκταση του Β2 ως την Γλύφαδα ναι μεν θα 'ταν καλή κίνηση αλλά θα χρειαζόταν και άλλα οχήματα και μεγαλύτερο χρόνο διαδρομής από ένα Ε2 που 90΄ πιστεύω του φτάνουν για όλο τον κύκλο. Όποτε με 6 οχήματα 5 από Β2 και 1 απ' το Ε22 έχουμε συχνότητα ανά 15' στην αιχμή και δεν χάνουμε την εξπρές γραμμή της Συγγρού και της αρχής της Παραλιακής (Παλαιό Φάληρο, Άλιμο).

Μπορεί να γίνει και αυτό. Και το βλέπω και πολύ καλύτερο σαν λύση. Επίσης το νέο Β2 (ή Ε2) θα μπορούσε να έχει κανονικά αφετηρία/τέρμα και όχι κυκλική διαδρομή όπως το σημερινό Β2. Και από τη στιγμή που θα φύγει το Ε22 από τη Σίνα, νομίζω πως δεν υπάρχει και πρόβλημα χωρητικότητας.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από marios.ilioupoli - 14-04-2013, 07:50 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 114 Επισκέπτης (ες)