Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(13-03-2013, 04:48 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Έξυπνη η πρότασή σου, ωστόσο πιστεύω πως το 128 πρέπει να μείνει ως έχει, μιας και ο λόγος ύπαρξής του είναι καθαρά τοπικός: είναι το μόνο λεωφορείο που συνδέει τη Γλυφάδα, την Αιξωνή και την Τερψιθέα με την ΔΟΥ Γλυφάδας, που βρίσκεται στην Γούναρη. Επίσης αφήνει πολύ κοντα και στο υποκατάστημα της ΕΥΔΑΠ Γλυφάδας.

Τώρα όσον αφορά το Β2, αυτό κάποτε ανέβαινε την Αλίμου και έφτανε μέχρι το Α/Σ Ελληνικού. Ύστερα το επανέφεραν στο πρώην Δυτικό Αερολιμένα. Είχα στείλει mail στον ΟΑΣΑ με ένα σωρό επιχειρήματα και η απάντηση που έλαβα έλεγε συνοπτικά ''πάρε το 141''. Σήμερα το Β2 βοηθάει το Α2 πριν την Αμφιθέας και καλύπτει το κομμάτι της παραλίας μετά την Αμφιθέας, όπου δεν περνάει το Α2. Το Ε22 δεν το μετράω, γιατί είναι express και κάνει μόνο επιλεγμένες στάσεις στη Παραλία.

Το πρόβλημα του Β2 είναι πως στην Ακαδημία δεν έχουν κοινες αφετηρίες. Αν θές το Α2 ή το Ε22 πας Σίνα. Αν θές Β2, πας Πανεπιστημίου ή Ακαδημίας. Μόνο στο Σύνταγμα οι Α2 και Β2 έχουν κοινή στάση. Γι' αυτό πολλές φορές το Β2 φεύγει απο Ακαδημία με 3 ατομα. Καλό θα ήταν το Β2 είτε να γίνει τοπικό έως Συγγρού-Φιξ (ή Στύλες Ολυμπίου Διος) παίρνοντας μια τριψήφια αρίθμηση (πχ 133 όπως ήταν παλιά) ή να κοπεί εντελώς και να επεκταθεί το 550 έως Αγ. Κοσμά, μιας και το τελευταίο έχει μεγάλο πρόβλημα στάθμευσης στο Τροκαντερό ιδίως απ' τις απογευματινές ώρες και μετά λόγω των καφετεριών. Δεν ξέρω όμως, εάν σε αυτό το ''νέο'' 550 που προτείνω θα του φτάνουν τα πετρέλαια...

Το 128 δεν θα χάσει τον τοπικό χαρακτήρα του εαν γίνει όπως το ο Μάριος που είναι το ίδιο πράγμα που 'χα προτείνει εγώ απλά με αριθμό 154.

Το Β2 μέχρι να ανοίξει ο Στ. Ελληνικόυ δεν γίνεται να κοπεί. Δεδομένου ότι έχουμε 5 οχήματα Β2 και 8 οχήματα Ε22 μετά μπορεί να γίνει ένα Ε2 Ακαδημία-Γλυφάδα EXPRESS με 9 οχήματα ανά 10' και Ε22 Στ. Ελληνικόυ-Σαρωνίδα με 4 οχήματα ανά 30'. Eπίσης, αυτό το νέο Ε22 μπορεί να βγαίνει ενναλάξ με το 115 αν δουλέψει ολη μέρα με συνδιασμένες διελεύσεις ανά 15' για Παραλία όπως παλία με τα 114/115/116. Έτσι μπορούν να κοπόυν τα σημερινά 116 και 149/170 απελευθερώνοντας οχήματα.

Και μιας και αναφέραμε και το 141 στην Αλίμου πηγαίνει με μάξιμουμ 2-3 επιβάτες. Ίσως άμα φτιάξει τα ωράρια και τις συχνότητές του το Β1 να μην χρειάζεται καν.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από mercedes elbo - 13-03-2013, 07:17 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 118 Επισκέπτης (ες)