Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#91
(03-03-2013, 05:31 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Με το άνοιγμα του σταθμού του Ελληνικού, πιστεύω πως οι γραμμές 205 και 207 πρέπει να επανασχεδιαστούν και να προσαρμοστούν με τις νέες ανάγκες των γύρω περιοχών. Έτσι λοιπόν, προτείνω οι γραμμές αυτές να γίνουν αντίρροπες. Και οι δύο γραμμές θα έχουν την αφετηρία τους στο Γκόλφ Γλυφάδας και θα έχουν μια συχνότητα 15-25 λεπτών έκαστη.

Το 205 θα ξεκινά από Γλυφάδα, θα περνά από Ευρυάλη για να καταλήξει στο σταθμό του Ελληνικού. Από εκεί, μέσω της Ιασωνίδου θα ανεβαίνει έως την Τερψιθέα για να κατέβει ξανά στο κέντρο της Γλυφάδας μέσω ενός τμήματος του Καραχάλιου. Νέα ονομασία: 205 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ

Το 207 θα ξεκινά από Γλυφάδα και από το τμήμα του Καραχάλιου θα ανεβαίνει έως τη Τερψιθέα. Από εκεί, μέσω της Ιασωνίδου θα καταλήγει στο σταθμό του Ελληνικού και μέσω Ευρυάλης, θα συνεχίζει για Γλυφάδα. Νέα ονομασία: 207 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
Πολύ καλή η πρότασή σου, αλλά γενικά οι γραμμές clockwise/anti-clockwise δεν πολυπιάνουν για κάποιο λόγο στην Αθήνα (με ελάχιστες εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα) και θεωρώ ότι πρέπει να αποφεύγονται, εκτός φυσικά αν δεν υπάρχει άλλη λύση.

(03-03-2013, 01:41 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τότε ποιο είναι το νόημα να επεκτείνεται το μετρό? Το σωστό είναι οι γραμμές αφού φτάσουν στον πρώτο σταθμό που συναντόυν στην διαδρομή τους να αναστρέφουν ώστε να γίνεται εξοικονόμηση πόρων. Και στο κάτω κάτω πόσοι θα θέλουν να πάνε κάπου ενδιάμεσα δυο, τρεις πάντως όχι παραπάνω και η απόδειξη ήταν το 171 που μέχρι το 2008 πήγαινε Δάφνη ενώ είχε ανοίξει ο Άγιος Δημήτριος και πήγαινε κυριολεκτικά άδειο.
Άλλο το 171 ρε παιδιά! Το 171 φτιάχτηκε για να συνδέει τη Βάρκιζα και τον άξονα της Λ.Βουλιαγμένης με τον κοντινότερο σταθμό μετρό! Όχι για να συνδέει Δάφνη με Βάρκιζα! Το τοπικό όμως του Περιστερίου εξυπηρετεί 2 σκοπούς: 1) να συνδέει την όποια συνοικία του Περιστερίου με το Μετρό (δηλαδή Ανθούπολη) και 2) να συνδέει την ίδια συνοικία με το κέντρο του δήμου!! Αν κόψεις το 731 ή το 748 στη Θηβών, ο κόσμος δε θα πάρει το μετρό για να κατέβει στο Δημαρχείο, απλά θα πηγαίνει με τα πόδια! (το οποίο φυσικά για μένα δεν είναι και τόσο τραγικό, ίσα ίσα που είμαι fan του περπατήματος, πες το όμως στον κόσμακη που πρωί πρωί θέλει να πάει να κάνει τη δουλειά του και να ξεμπερδεύει όσο γίνεται συντομότερα!)
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 118 Επισκέπτης (ες)