Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#81
(02-03-2013, 01:01 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Με τη σημαντική διαφορά όμως ότι στο Νομισματοκοπείο έπρεπε να ολοκληρωθεί η κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης για να μεταφερθούν οι αφετηρίες των γραμμών.
Αξίζει να σημειωθεί και το ότι ο ΟΑΣΑ προγραμμάτιζε στις αρχές του 2010 την κατασκευή 3 νέων σταθμών μετεπιβίβασης σε Ελαιώνα (γραμμές Αγ. Βαρβάρας, Κορυδαλλού, Χαϊδαρίου, Νίκαιας), Περιστέρι (γραμμές Περιστερίου, Ιλίου, Πετρούπολης, Καματερού) και Ελληνικό (γραμμές ΝΠ). Μέχρι στιγμής έχουμε 0/3! Και ούτε βλέπω να υπάρχει κάποια κινητικότητα ως προς αυτό. Ούτε καν ως σκέψη δεν πρέπει να υπάρχει πια.

Για το θέμα του Ε22 θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας ότι μέσα στο 2014 προγραμματίζεται (θα γίνει πράξη; ) η έναρξη των έργων για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, που σημαίνει ότι κάποιες γραμμές θα αρχίσουν να βλέπουν το δρόμο της εξόδου από το κέντρο και ίσως αλλάξουν πολλά και απ' αυτά που ξέραμε μέχρι τώρα για τους κορμούς που συνέδεαν τα Νότια με το κέντρο (Α2, Β2, Α3/Β3, Α4).

Για τη μεταφορά της αφετηρίας των ΚΤΕΛ για Ν. Αττική στο στ. Ελληνικό, από τη μια πιστεύω πως είναι μια λογική κίνηση, αλλά που θα σταματάνε τα λεωφορεία; Θα έχουν χώρο αναμονής επί της Ελ. Βενιζέλου; Γιατί αλλού δε βλέπω να βολεύονται. Αλλά και πάλι υπάρχει η δυνατότητα να γεμίσουμε όλη την περιοχή με λεωφορεία και ΚΤΕΛ; Μην ξεχνάμε και ότι ο σταθμός αυτός θα εξυπηρετεί όλες τις περιοχές από Ελληνικό και νοτιότερα και δε θα διαθέτει ούτε ένα οργανωμένο χώρο στάθμευσης.

ΥΓ: Καλό θα ήταν να μην απομονώνεται μια φράση από ένα σχόλιο και η ειρωνεία να λείπει μεταξύ ημών, που γράφουμε σ' αυτό το forum.
Για τον Ελαιώνα και το Περιστέρι λογικό μου φαίνεται να ακυρωθούν καθώς αυτός που θα έρχεται από Αγία Βαραβάρα/Νίκαια γιατί να μην κατέβει στην Αγία Μαρίνα/Αιγάλεω και να συνεχίσει με το μετρό που θα τον πάει γρήγορα και να πήζει στην κίνηση της Ιεράς Οδού όπως και στο Περιστέρι άμα ο άλλος περνάει από Ανθούπολη θα κατέβει εκεί και όχι στο Περιστέρι. Επίσης, στο Ελληνικό αποκλείεται να πάνε ΚΤΕΛ. Άμα τα ΚΤΕΛ ήθελαν να συνεργαστούν με τα Μέσα σταθερής τροχιάς θα είχαν πάει εδώ και χρόνια όλες οι γραμμές των ΚΤΕΛ στην Πλακεντία.
Τέλος, όσον αφορά την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου και γενικότερα την ανάπλαση του Κέντρου σίγουρα θα αλλάξει πολλά πράγματα και πιστέυω οτι θα φύγουν πολλές γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϋ.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από mercedes elbo - 02-03-2013, 01:28 AM
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 114 Επισκέπτης (ες)