Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#31
(07-02-2013, 01:26 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ειδικά τώρα που συγχωνεύτηκαν οι εταιρειές θα μπορούσαν να πάρουν μερικούς οδηγούς λεωφορείων και να τους εκπαιδεύσουν στα τρόλλεϋ.

Μέχρι να εκπαιδευτούνε... ζήσε Μάη μου! Και πες πως εκπαιδεύτηκαν. Με τα οχήματα τι γίνεται; Τόσα πολλά τρόλεϋ είναι αχρησιμοποίητα;
Απάντηση
#32
(07-02-2013, 01:38 AM)pvuccino Έγραψε: Μέχρι να εκπαιδευτούνε... ζήσε Μάη μου! Και πες πως εκπαιδεύτηκαν. Με τα οχήματα τι γίνεται; Τόσα πολλά τρόλεϋ είναι αχρησιμοποίητα;

365 τρόλλεϋ έχουμε (112 Neoplan 6000, 111 Vanhool, 91 Neoplan 8000, 51 Neoplan 9000). Απ' αυτά ζήτημα να βγαίνουν στην αιχμή 200.
Απάντηση
#33
(07-02-2013, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: 365 τρόλλεϋ έχουμε (112 Neoplan 6000, 111 Vanhool, 91 Neoplan 8000, 51 Neoplan 9000). Απ' αυτά ζήτημα να βγαίνουν στην αιχμή 200.

Ε ας το κάνουνε τότε! Πιστεύω πως θα ανακούφιζε πολύ το σύστημα. Για φαντάσου σε όλες τις οδούς της Αθήνας που υπάρχει "σύρμα" να περνούν μόνο τρόλεϋ! Και τα λεωφορεία να κάνουν μόνο ανταποκρίσεις για πιο μακρινές διαδρομές! Θα έχουμε πολλές μετεπιβιβάσεις βέβαια, αλλά οι συχνότητες όλων των γραμμών ανεξαρτήτως θα βελτιωθούν θεαματικά!
Απάντηση
#34
Τις προάλλες στη Λένορμαν είχε δημιουργηθεί τρενάκι με τρία Α13 στη σειρά να ανεβαίνουν στην Αθήνα και λίγο πιο πίσω δύο 12 μαζί. Μετά δεν θέλω να ξέρω πόσο θα κάνουν να ξανάρθουν. Αυτό γίνεται γιατί κολλάνε στην κίνηση και προς Αθήνα άλλα και από Αθήνα πάντα. Τις μέρες χωρίς μετρό γίνεται το έλα να δεις στο 12 κυρίως γιατί η Ζήνωνος δεν αρέσει στους περισσότερους. Να κοπεί το Α13 ναι άλλα με αύξηση δρομολογίων στο 12. Αρθρωτό στο 12 ήρθε μια από τις μέρες που δεν είχε μετρό άλλα πριν 3-4 λεπτά είχε περάσει Vanhool και ανέβηκε Αθήνα πίχτρα και έτσι το αρθρωτό δεν γέμισε.
Άλλα και μόνο του το 12 πάλι θα έχει θέμα με το κυκλοφοριακό άρα πάλι θα φτάνουν το ένα πίσω από το άλλο.
Απάντηση
#35
(07-02-2013, 01:10 AM)mercedes elbo Έγραψε: -Μεταφορά των τοπικών Ελευσίνας-Ασπροπύργου εκεί με παράλληλο κόψιμο των σημερινών Β15 Α/Β/Γ16, 811, 813 και 856.
-Δημιουργία μιας νέας Α16 Αθήνα-Χαϊδάρι (Δαφνί) μέσω Ιεράς Οδου ανά 10'
-Πύκνωση του 750, δρομολόγηση με 12μετρα και τροποποήση της διαδρομής του ώστε να καλύψει το κομμάτι του 813 μέσα στο Αιγάλεω.
-Α15 να πάει Δαφνί και συγχώνευση των σημερινών 803 και 831 σε μία γραμμή 803 Πειραιάς-Αιγάλεω-Δάσος ανά 10' η οποία θα πηγαίνει Θηβών μέχρι το ΤΕΙ Πειραιά, μετά μεσα στο Αιγάλεω, Ιερά Οδο, διέλευση από Στ. Χαϊδάρι, συνέχεια η διαδρομή του 811 μέσα στο Χαϊδάρι έως την οδό Ανθέων, δεξία Κύπρου και τέλος ευθεία πάνω για Δάσος.
-Κόψιμο 837 και τροποποιήση 830 ώστε να περνάει απ' το Στ. Χαϊδάρι.

Λοιπόν, συμφωνώ με όλα πάνω κάτω αν και έχω κάποιες ανησυχίες. Οι γραμμές Α15 και Α16 με τέρμα το Δαφνί είναι εξαιρετική ιδέα. Καλύτερα να έχεις από μια μικρή σε μήκος γραμμή σε κάθε κεντρική αρτηρία με συχνά δρομολόγια, παρά 10 τεράστιες που περνάνε όποτε θέλουν. Ναι στο κόψιμο του 856 και στην πύκνωση του 750, άλλωστε υπερκαλύπτονται. (αν και η 856 είναι από τις καλές διακεντρικές) Ναι και στο κόψιμο του 813, το κομμάτι στο Αιγάλεω εύκολα προσαρτάται στο 750 και στην Αγ.Πολυκάρπου μπορεί να μπαίνει το 026 με τέρμα κάπου στην Ορφέως. Αλλά δε θα λείψει το 813 από την άλλη μεριά; Νομίζω στην Ιπποκράτους είναι απαραίτητο πια! Κάποιος μάλιστα είχε πει να επεκταθεί μέχρι Γουδή για να βοηθήσει το 230, που στενάζει από τον κόσμο και γενικά συμφωνώ. Επίσης αν καταργήθουν και οι δύο γραμμές που ενώνουν την Ιερά Οδό με το κέντρο της Αθήνας (813,856) τότε μάλλον θα πρέπει τα νέα Α15 και Α16 να ξεκινούν κάπου πιο κεντρικά (π.χ. Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα κτλ.)

Η γραμμή 803 μου φαίνεται εξαιρετική σαν ιδέα, γιατί καλύπτει ταυτόχρονα πολλές ανάγκες (τοπικό Δάσους. τοπικό Χαϊδαρίου, συμπληρωματικό του 703 στη Θηβών κτλ) Απλά φοβάμαι ότι θα γίνει λίγο σαν το 218 που στο τέλος ζαλίζεσαι από τις πολλές στροφές και τα στενάκια. Επίσης επειδή αντικαθιστά όχι μία αλλά 4 γραμμές (803, 831, 811, Α15) φοβάμαι ότι θα πήζει τρελά από κόσμο και δεν μπορεί να μπει και αρθρωτό! Κι αν το κάνουν να περνά κι από Σταθμό Χαϊδάρι, αναγκαστικά θα αφήνει έξω την περιοχή της Λιούμης και το ΤΕΙ. (υπάρχουν βέβαια και τα 891, 829 αλλά επαρκούν; Ίσως αν πύκνωναν κι αυτά)

Ναι και στο κόψιμο του 837, το 830 άλλωστε μιμείται τη διαδρομή του πάνω κάτω. Αλλά είναι λίγο περίεργο αν θες από την Αγία Βαρβάρα να πας στο κέντρο του Αιγάλεω που είναι δίπλα, να πρέπει να κατέβεις στην Αγ.Μαρίνα και να πάρεις μετρό για μία στάση. Είναι λίγο σαν το αιώνιο ερώτημα: Αξίζει να τοπικοποιηθούν οι γραμμές Ζωγράφου και Ιλισίων στον Ευαγγελισμό; (τον ίδιο σκεπτικισμό έχω και για τις τοπικές γραμμές του Περιστερίου. Θα 'μαι τώρα κάτοικος Χρυσούπολης πχ και για να πάω στο Δημαρχείο να κάνω τη δουλειά μου, θα πρέπει να κατέβω στην Ανθούπολη και να πάρω το μετρό για μια στάση; Δεν αξίζει τον κόπο νομίζω)
Απάντηση
#36
Όχι ρε παιδιά κόψιμο του 813. Πως σας ήρθε αυτό; Και το 856; Μην ξεχνάτε ότι μπορεί να κόψετε μια γραμμή και να μείνει μία μόνη της σε ένα δρόμο και με καλή συχνότητα άλλα σιγά σιγά θα αραιώσει η συχνότητα και θα γίνει μαρτύριο. Για τον ΟΑΣΑ μιλάμε. Και γενικά το 856 είναι καλή γραμμή και αν εξαιρέσει κανείς τις μέρες που κλείνει το κέντρο και κόβεται στα δύο η γραμμή κατά τα άλλα λειτουργεί καλά.

Να τοπικοποιηθεί το Β16 στο μετρό του Χαϊδαρίου που τώρα έχει χάλια συχνότητα και να πυκνώσει το Γ16 και ίσως να μπαίναμε και αρθρωτά με κάποιο τρόπο και ας έφτανε μέχρι το Μεταξουργείο και να μην χωνότανε πολύ στα στενά στον Ασπρόπυργο. Μαζί με το 845 πυκνωμένο θα γινόταν καλή δουλειά. Κατάργηση του Β15 (ή τοπικοποίηση) και τοπικοποίηση του Α15 σε ένα καλό τοπικό όλου του Χαϊδαρίου που θα περνάει φυσικά από το μετρό. Πύκνωση του 750 και κατάργηση του 075 με παράλληλη πύκνωση του 703 και γιατί όχι τράβηγμα του 822 ή 821 στο Αττικό Νοσοκομείο. Ας κρατηθεί μία γραμμή που θα διασχίζει την Ιερά Οδό από το Χαϊδάρι μέχρι Αθήνα ολόκληρη με πολύ καλή συχνότητα (κάτι σαν ΧΑΪΔΆΡΙ - ΟΜΌΝΟΙΑ) και ας καταργηθεί το 803 που θα καλυφτεί από τα πυκνωμένα 703 και 845.
(Θα έχεις μία γραμμή που θα διασχίζει την Αθηνών με καλή συχνότητα και μεγάλο λεωφορείο και μία για την Ιερά Οδό. Το 703 πυκνωμένο και το 845 να έρχεται όπως κι σήμερα με καλύτερη συχνότητα και μία γραμμή από το Περιστέρι στο Αττικό Νοσοκ. και το 750 να βοηθάει και το 811 να συμπληρώνει το κενό του 803. Και δύο καλά τοπικά που θα καλύπτουν το Χαϊδάρι που θα είναι τα τοπικοποιημένα Α15 και Β15)

Αν συγχωνεύονταν το 748 και το 731 τότε καλύτερα να φτάνανε στο Περιστέρι και όχι μόνο μέχρι την Ανθούπολη.

ΥΓ: Πύκνωση του 703 με Irisbus. Να μείνουν ως έχουν τα αρθρωτά (όσα είναι τώρα δηλαδή) και να προστεθούν οχτώ 12μετρα.
Απάντηση
#37
Μα τελικά ό,τι και να προτείνουμε σ' αυτή την κατηγορία (και σε άλλες παρόμοιες) έρχεται κόντρα με την πραγματικότητα του ΟΑΣΑ! Λέω ας πούμε εγώ: είναι καλύτερο να έχεις μια γραμμή με καλές συχνότητες, παρά 10 με χάλια! Και μου λες εσύ (κι έχεις δίκιο): Άμα είναι μια γραμμή, αργά η γρήγορα θα την αραιώσει ο ΟΑΣΑ και θα τρέχουμε... Ενώ άμα έχουμε τρεις, όσο και να τις αραιώσει θα 'ναι τρεις! Κι ας περνάνε ασυντόνιστα! Αλλά κι αυτά που προτείνεις εσύ ανεφάρμοστα είναι στην ουσία! Άιντε λέμε να πυκνώσει το 703! Πότε πύκνωσε για να πυκνώσει και τώρα; Με τι οχήματα; Δεν είχανε πει θα το πυκνώσουν όταν κατάργησαν τα 802/803/804; Είδες εσύ τίποτα; Δεν είχαν πει ότι θα πυκνώσουν και το 845; Το κάνανε; Δεν έπρεπε να 'χουν ήδη βάλει αρθρωτά και στο 845; Που θα τα βρουν; Μου λες να μείνει η Καβάλας μόνο με το Γ16 και να βάλουν αρθωτά. Μαζί σου. Ξαναρωτάω που θα τα βρουν; Εδώ βάζουν Ν2 και σε γραμμές που πάντα έπαιρναν 18μετρα όπως το Α10 ή το Β9! Και η πύκνωση που πρότεινες με τα 12μετρα στο 703, ενώ είναι καλή σαν ιδέα, στην πραγματικότητα ενέχει πολλούς κινδύνους. Αν εγώ πχ περιμένω στη στάση το 703 μισή ώρα, γιατί έχουν κολλήσει τα οχήματα πιο κάτω (είτε λόγω κίνησης, είτε λόγω παράνομου παρκαρίσματος) και μου σκάσει μύτη πρώτο το Irisbus θα μπω σ' αυτό! Ούτε πρόκειται να πιστέψω τον οδηγό αν μου πει από πίσω έρχεται κι άλλο. (εκτός κι αν το δω με τα μάτια μου)
Απάντηση
#38
Η λέξη αρθρωτά πονάει τον ΟΑΣΑ.
Η δύναμη σε λεωφορεία είναι:
100 Solaris
216 Mercendes (έβγαλα την καμένη)
120 Volvo
Από αυτά τα Volvo αφήνουν καθημερινά το κουφάρι τους στους δρόμους και τη δουλειά τη βγάζουν κυρίως Mercendes και τα Solaris
Τα Solaris είναι σχεδόν σε αποκλειστικότητα σε Χ95-96, 843, 703 και guest stars σε Β5, Α7, 608, Β9 και Β12 (κ.α που ξεχνάω) Δεν νομίζω πως υπάρχει πλεόνασμα για άλλες γραμμές.
Οι GN μια απ' τα ίδια, υπάρχουν βασικές γραμμές που κινούνται με μονά λόγω έλειχης οχήματος και αναφέρω (237 από 3-3 που ήταν μέχρι και μόνο με Ν1), στο Α7 σκάει μύτη και κανένα Ν2 κατά καιρούς, στα Α3, Β3, Α4 έχουν γίνει συνήθεια τα Ν1, στο Β2 έχω ξεχάσει πότε είδα τελευταία φορά νταλίκα (κι όμως κάποτε είχε), το Α5 παίρνει 1-2 Ν1 την ημέρα και καμιά γκαζιέρα τα ΣΚ, άρα δεν βρίσκω αρθρωτά διαθέσιμα.
Ο στόλος των τρόλεϊ αποτελείται από 365 οχήματα. Οι πεφωτισμένοι που έκαναν την παραγγελία σκέφτηκαν να παραγγείλουν μόλις 50+1 αρθρωτά (γνωστά και ως 9000λιαρα.) Γύρω στα 15 πρέπει να τρώει το 10, ενώ πρέπει να αφαιρέσουμε και τα οχήματα του 3-13, 14 και 6 που μπαίνουν αρθρωτά για περισσέψουν για το 12. Νομίζω πως δεν περισσεύουν. (Τονίζω για να μην παρεξηγηθώ, δεν περισσεύουν αρθρωτά, όχι τρόλεϊ γενικότερα)

Δηλαδή αυτή η εικόνα παραμένει συλεκτική.
https://leoforeia.gr/photos2/displayimage.php?pid=10230
Περιμένω να δω την προκύρυξη που θα έκανε ο τεως ΗΛΠΑΠ μέσα στο 2013 για 5 διπλά αρθρωτά.. ROFLROFL
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#39
Και καλά αρθρωτά δεν έχουνε, το ξέρουμε. Οχήματα γενικώς υπάρχουν σε επάρκεια; Οδηγοί υπάρχουν να τα οδηγήσουν; Γιατί δεν παρατηρείται μείωση συχνοτήτων μόνο στις γραμμές με αρθρωτά, παρατηρείται σε όλες!
Απάντηση
#40
pvuccino όπως τα έθεσες έχεις δίκιο. Μόνος μου πιο πάνω είχα επιχειρήματα ενάντια στην πρόταση που ο ίδιος πρότεινα.

Αρθρωτό τρόλεϊ στο 12 σας είπα. Πέρασε μια μέρα που δεν είχε μετρό λίγο πριν την επίταξη. Έκτοτε Vanhool, Vanhool και Vanhool. Ούτε Neoplan 6000 δεν βλέπεις πια στο 12. Μιζέρια. Δεν περισσεύουν αρθρωτά.

Α10, Β10, Β12 μόνιμα αρθρωτά Volvo με σπόντα κανένα Ν2. 703, 608, Β18, Γ18, Α7, 049 έχουν και αυτά λίγα Volvo ανάμεσα στα υπόλοιπα. Στο Α13 έβλεπες μέχρι πρόσφατα και ένα Volvo αρθρωτό την ημέρα. Τώρα πάει. Γενικά είναι σε άθλια κατάσταση τα Volvo.

703, Χ95, Χ96, 843 καίνε τα περισσότερα Solaris. 608, Γ18, Α7, Α1, Β9, 049 πετυχαίνεις Solaris αρθρωτά άλλα όχι μόνιμα ή αποκλειστικά.

Τα Ν2 αρθρωτά τα ξέρετε: 608, Α2, Α4, 040, Ε22, 550, Β1 και άλλες γραμμές (δεν μου έρχονται τώρα) τα καίνε σχεδόν όλα. Και αυτά έχουν το χάλι τους πια.

Οπότε ναι δεν υπάρχουν αρθρωτά για νέες γραμμές. Ότι γίνει με ότι περισσεύει σε Citelis, Irisbus, Midi, Ν2, Ν1 και λοιπά (αν περισσεύει τίποτα). Άσε που θες οδηγούς οπότε άντε γεια. Καλύτερα να τα αφήσουν ως έχουν

ΥΓ: Η πρόταση για ενίσχυση του 703 με Irisbus δεν είναι τόσο λάθος αν εξαιρέσει κανείς την κίνηση στη Θηβών.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.811 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 38.257 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)