Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#35
(07-02-2013, 01:10 AM)mercedes elbo Έγραψε: -Μεταφορά των τοπικών Ελευσίνας-Ασπροπύργου εκεί με παράλληλο κόψιμο των σημερινών Β15 Α/Β/Γ16, 811, 813 και 856.
-Δημιουργία μιας νέας Α16 Αθήνα-Χαϊδάρι (Δαφνί) μέσω Ιεράς Οδου ανά 10'
-Πύκνωση του 750, δρομολόγηση με 12μετρα και τροποποήση της διαδρομής του ώστε να καλύψει το κομμάτι του 813 μέσα στο Αιγάλεω.
-Α15 να πάει Δαφνί και συγχώνευση των σημερινών 803 και 831 σε μία γραμμή 803 Πειραιάς-Αιγάλεω-Δάσος ανά 10' η οποία θα πηγαίνει Θηβών μέχρι το ΤΕΙ Πειραιά, μετά μεσα στο Αιγάλεω, Ιερά Οδο, διέλευση από Στ. Χαϊδάρι, συνέχεια η διαδρομή του 811 μέσα στο Χαϊδάρι έως την οδό Ανθέων, δεξία Κύπρου και τέλος ευθεία πάνω για Δάσος.
-Κόψιμο 837 και τροποποιήση 830 ώστε να περνάει απ' το Στ. Χαϊδάρι.

Λοιπόν, συμφωνώ με όλα πάνω κάτω αν και έχω κάποιες ανησυχίες. Οι γραμμές Α15 και Α16 με τέρμα το Δαφνί είναι εξαιρετική ιδέα. Καλύτερα να έχεις από μια μικρή σε μήκος γραμμή σε κάθε κεντρική αρτηρία με συχνά δρομολόγια, παρά 10 τεράστιες που περνάνε όποτε θέλουν. Ναι στο κόψιμο του 856 και στην πύκνωση του 750, άλλωστε υπερκαλύπτονται. (αν και η 856 είναι από τις καλές διακεντρικές) Ναι και στο κόψιμο του 813, το κομμάτι στο Αιγάλεω εύκολα προσαρτάται στο 750 και στην Αγ.Πολυκάρπου μπορεί να μπαίνει το 026 με τέρμα κάπου στην Ορφέως. Αλλά δε θα λείψει το 813 από την άλλη μεριά; Νομίζω στην Ιπποκράτους είναι απαραίτητο πια! Κάποιος μάλιστα είχε πει να επεκταθεί μέχρι Γουδή για να βοηθήσει το 230, που στενάζει από τον κόσμο και γενικά συμφωνώ. Επίσης αν καταργήθουν και οι δύο γραμμές που ενώνουν την Ιερά Οδό με το κέντρο της Αθήνας (813,856) τότε μάλλον θα πρέπει τα νέα Α15 και Α16 να ξεκινούν κάπου πιο κεντρικά (π.χ. Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα κτλ.)

Η γραμμή 803 μου φαίνεται εξαιρετική σαν ιδέα, γιατί καλύπτει ταυτόχρονα πολλές ανάγκες (τοπικό Δάσους. τοπικό Χαϊδαρίου, συμπληρωματικό του 703 στη Θηβών κτλ) Απλά φοβάμαι ότι θα γίνει λίγο σαν το 218 που στο τέλος ζαλίζεσαι από τις πολλές στροφές και τα στενάκια. Επίσης επειδή αντικαθιστά όχι μία αλλά 4 γραμμές (803, 831, 811, Α15) φοβάμαι ότι θα πήζει τρελά από κόσμο και δεν μπορεί να μπει και αρθρωτό! Κι αν το κάνουν να περνά κι από Σταθμό Χαϊδάρι, αναγκαστικά θα αφήνει έξω την περιοχή της Λιούμης και το ΤΕΙ. (υπάρχουν βέβαια και τα 891, 829 αλλά επαρκούν; Ίσως αν πύκνωναν κι αυτά)

Ναι και στο κόψιμο του 837, το 830 άλλωστε μιμείται τη διαδρομή του πάνω κάτω. Αλλά είναι λίγο περίεργο αν θες από την Αγία Βαρβάρα να πας στο κέντρο του Αιγάλεω που είναι δίπλα, να πρέπει να κατέβεις στην Αγ.Μαρίνα και να πάρεις μετρό για μία στάση. Είναι λίγο σαν το αιώνιο ερώτημα: Αξίζει να τοπικοποιηθούν οι γραμμές Ζωγράφου και Ιλισίων στον Ευαγγελισμό; (τον ίδιο σκεπτικισμό έχω και για τις τοπικές γραμμές του Περιστερίου. Θα 'μαι τώρα κάτοικος Χρυσούπολης πχ και για να πάω στο Δημαρχείο να κάνω τη δουλειά μου, θα πρέπει να κατέβω στην Ανθούπολη και να πάρω το μετρό για μια στάση; Δεν αξίζει τον κόπο νομίζω)
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από pvuccino - 07-02-2013, 03:00 PM
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 73 Επισκέπτης (ες)