Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#28
(06-02-2013, 10:34 PM)ecoj Έγραψε: Οι σταθμοί στα νότια προάστια δίνουν δυνατότητα για αρκετές αλλαγές. Πολλά προτάθηκαν ήδη οπότε δεν τα επαναλαμβάνω. Μερικά είναι λάθος.
Καλό είναι να μην κοπούν γραμμές κορμού Α ή Β και γενικότερα κορμοί (είναι ήδη πετσοκομμένοι) διότι το μετρό τώρα είναι επιστρατευμένο (αλήθεια πόσο καιρό διαρκεί αυτόWink ?) άλλα αργότερα μπορεί να ξανακάνει απεργία και εκείνες τις μέρες όλοι ξέρουν τι γίνεται στις γραμμές που ανεβαίνουν Αθήνα σαν το Α2. Να κοβόταν το 155 αν και κάποια σημεία μένουν ακάλυπτα τώρα που το ξανασκέφτομαι. Το 247 κόψιμο τελείως όμως γίνεται. Το 154 ή στον Άλιμο ή στην Ηλιούπολη. Κατάργηση του 210 και ενίσχυση του 101

Γενικά καλύτερα να περιμένεις 5 λεπτά παραπάνω σε μια στάση παρά να μην υπάρχει γραμμή να πας Αθήνα στην απεργία ή να γίνεται της άγιας σαρδέλας μέσα όπως γίνεται στο 12 ή το 608.

Και τώρα που είπα 12 δεν βλέπω κανέναν να ασχολείται με τους σταθμούς που θα έρθουν πρώτα δηλαδή το Περιστέρι και την Ανθούπολη. Λογικό γιατί εκεί δεν μπορούν να αλλάξουν πολλά και αυτό το καταλαβαίνει κανείς αν προσέξει καλά τις γραμμές στον Άγιο Αντώνιο. Αυτό που γίνεται είναι κόψιμο των 748, 731, 075 στην Ανθούπολη από τον Απρίλιο και να μην φτάνουν στον Άγιο Αντώνιο. Τα υπόλοιπα δεν μπορούν να αλλάξουν (Και θα ήταν παράλογο να πειραχτεί το Α13). Να γίνει κάτι και με τη συχνότητα του 703 που έχει τρελό πρόβλημα από τον κόσμο. Μάλιστα τώρα που θα έχει ανταπόκριση στην Ανθούπολη με το μετρό θα αποκτήσει ακόμα πιο σοβαρό πρόβλημα μιας και πολλοί κατά μήκος τη Θηβών θα το παίρνουν να πάνε στο μετρό. Κάποια από τα λεωφορεία που θα εξοικονομηθούν από τα νότια προάστια με την έλευση των εκεί σταθμών μπορούνε να πάνε στο 703. (Καταλαβαίνω πως ήδη χρειάζεται πολλά λεωφορεία και μάλιστα αρθρωτά άλλα δεν γίνεται αλλιώς)

Ούτε ο σταθμός στο Χαϊδάρι αφήνει πολλά περιθώρια. Ίσως τα Β15 και Χ63 μπορούν να περιοριστούν κάπως αφού το Α15 φτάνει και περισσεύει στην Αθηνών.Wink

ΥΓ1: Γενικά σε έναν δ΄ρομο αν περνάνε 2 γραμμές που πάνε στο ίδιο μέρος όταν κόβεις τη μία εννοείται πως ενισχύεις την άλλη αλλιώς δεν έχει νόημα.

ΥΓ2: Έχετε σκεφτεί να κάνουμε την 790 και ημερησία; Θα μπορούσε να κοπεί πολύ πράμα AngelTongue αστειάκι

210, 247 Κόψιμο και πάνε Στ. Άλιμου 101/Β1.
154 προτείνω Ελληνικό με την προϋπόθεση ότι το Α4 θα γίνει τοπικό στην Ηλιούπολη με συχνότητα αιχμής ανά 7,5'. Μ' αυτό τον τρόπο η Κύπρου κερδίζει σε εξυπηρέτηση σε σχέση με σήμερα καθώς από 5/ώρα Α4 και 3 154 που είναι και ασυντόνιστα πάμε στα 8/ώρα Α4 χώρια το Β1 που θα πηγαίνει Αλίμο με 2-3 διελεύσεις ανά ώρα πάμε στις 10-11 διελεύσεις. Συνεπώς το 154 δεν χρειάζεται στην Αργυρούπολη. Προτεινόμενη διαδρομή νέου 154 από Ελληνικό πρός Γλυφάδα http://goo.gl/maps/SN6TS και από Γλυφάδα προς Ελληνικό http://goo.gl/maps/hREQH

Όσον αφορά για την Ανθούπολη: πρέπει να πάνε τα 075, 731+748 συγχώνευση αλλά και το Α13 ως τοπικό με ενίσχυση στο 12. Εκτός και αν κοπεί το 075 και παέι το 822 Ριμίνι που δεν νομίζω να θέλει πάνω από +5' χρόνο διαδρομής και απελευθερώνονται τα οχήματα του 075.

Τέλος στο Χαϊδάρι δεν ξέρω αν έχει χώρο για Αφετηρίες γραμμών γιατί αν έχει το καλύτερο είναι:
-Μεταφορά των τοπικών Ελευσίνας-Ασπροπύργου εκεί με παράλληλο κόψιμο των σημερινών Β15 Α/Β/Γ16, 811, 813 και 856.
-Δημιουργία μιας νέας Α16 Αθήνα-Χαϊδάρι (Δαφνί) μέσω Ιεράς Οδου ανά 10'
-Πύκνωση του 750, δρομολόγηση με 12μετρα και τροποποήση της διαδρομής του ώστε να καλύψει το κομμάτι του 813 μέσα στο Αιγάλεω.
-Α15 να πάει Δαφνί και συγχώνευση των σημερινών 803 και 831 σε μία γραμμή 803 Πειραιάς-Αιγάλεω-Δάσος ανά 10' η οποία θα πηγαίνει Θηβών μέχρι το ΤΕΙ Πειραιά, μετά μεσα στο Αιγάλεω, Ιερά Οδο, διέλευση από Στ. Χαϊδάρι, συνέχεια η διαδρομή του 811 μέσα στο Χαϊδάρι έως την οδό Ανθέων, δεξία Κύπρου και τέλος ευθεία πάνω για Δάσος.
-Κόψιμο 837 και τροποποιήση 830 ώστε να περνάει απ' το Στ. Χαϊδάρι.
-Το κομμάτι του 856 σε Υμηττό-Χαραυγή να γίνει τοπική έως Στ. Αγίου Ιωάννη με Solaris απο Ελληνικό.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από mercedes elbo - 07-02-2013, 01:10 AM
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 80 Επισκέπτης (ες)