Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#26
(06-02-2013, 10:34 PM)ecoj Έγραψε: Και τώρα που είπα 12 δεν βλέπω κανέναν να ασχολείται με τους σταθμούς που θα έρθουν πρώτα δηλαδή το Περιστέρι και την Ανθούπολη. Λογικό γιατί εκεί δεν μπορούν να αλλάξουν πολλά και αυτό το καταλαβαίνει κανείς αν προσέξει καλά τις γραμμές στον Άγιο Αντώνιο. Αυτό που γίνεται είναι κόψιμο των 748, 731, 075 στην Ανθούπολη από τον Απρίλιο και να μην φτάνουν στον Άγιο Αντώνιο. Τα υπόλοιπα δεν μπορούν να αλλάξουν (Και θα ήταν παράλογο να πειραχτεί το Α13). Να γίνει κάτι και με τη συχνότητα του 703 που έχει τρελό πρόβλημα από τον κόσμο. Μάλιστα τώρα που θα έχει ανταπόκριση στην Ανθούπολη με το μετρό θα αποκτήσει ακόμα πιο σοβαρό πρόβλημα μιας και πολλοί κατά μήκος τη Θηβών θα το παίρνουν να πάνε στο μετρό. Κάποια από τα λεωφορεία που θα εξοικονομηθούν από τα νότια προάστια με την έλευση των εκεί σταθμών μπορούνε να πάνε στο 703. (Καταλαβαίνω πως ήδη χρειάζεται πολλά λεωφορεία και μάλιστα αρθρωτά άλλα δεν γίνεται αλλιώς)

Ούτε ο σταθμός στο Χαϊδάρι αφήνει πολλά περιθώρια. Ίσως τα Β15 και Χ63 μπορούν να περιοριστούν κάπως αφού το Α15 φτάνει και περισσεύει στην Αθηνών.Wink

Γενικά και στο Περιστέρι είναι πολύ στενά τα πράγματα. Για χώρους αφετηρίας/στάθμευσης ούτε λόγος! Εκεί που ήταν αρχικά να φτιαχτεί ο σταθμός Ανθούπολη (απέναντι απ' το γήπεδο) υπήρχε χώρος, τώρα εκεί που είναι... Άρα ό,τι πάει, θα πρέπει να πάει κυκλικά. 748 και 731 σίγουρα, και ίσως να μπορέσουν πια να συγχωνευτούν σε μια γραμμή. Αν όχι, τότε το 731 να συνεχίσει να πηγαίνει Άγιο Αντώνιο (ή μέχρι το δημαρχείο τουλάχιστον) για να μη μείνει ακάλυπτη η οδός Ραβινέ. (αν και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αν είναι τόσο απαραίτητο) Επίσης και το 823 μπορεί να πάει Ανθούπολη, αλλά φοβάμαι πως το 822 μόνο του στη Βασ.Αλεξάνδρου δε θα τα βγάλει πέρα. (εκτός κι αν πυκνώσει πολύ) Τα 24-25 νομίζω θα χάσουν πολύ από τη σημασία τους, αν βγουν εκτός κέντρου Περιστερίου, οπότε καλύτερα να μείνουν ως έχουν.

Επίσης θα γίνω τολμηρός και θα πω τοπικοποίηση και το Α13!! Ναι ναι ξέρω μη βαράτε, θα μείνει μόνο του το 12 στη Λένορμαν, αν όμως είναι ένα 12 σούπερ ντούπερ ουάου με διέλευση ανα 3-5 λεπτά;; (με αρθρωτά φυσικά) Και με τέρμα στο σταθμό της Ανθούπολης (στο παλιό του τέρμα δηλαδή) και ουχί στον Άγιο Ιερόθεο; (έτσι θα καλύπτεται και η Ραβινέ, τώρα που το σκέφτομαι) Για το 075 τι να πω; Αδυνατώ να καταλάβω τη χρησιμότητά του πια, αν εξαιρέσεις ότι απορροφά μέρος της τοπικής κίνησης της Θηβών (λέγε με 703) όοοταν και όοοποτε τύχει να περάσει! Με την "αυτονόητη" επέκταση του 822 στο Αττικό Νοσοκομείο (που θα 'πρεπε να 'χει γίνει εδώ και χρόνια) και το 750 ήδη να 'χει πάει εκεί συνδέοντας με το Μετρό στο Αιγάλεω (πολύ πιο κοντά από το Περιστέρι) το 075 για μένα πρέπει να μας χαιρετήσει σιγά σιγά...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από pvuccino - 06-02-2013, 11:27 PM
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 35 Επισκέπτης (ες)