Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#22
(06-02-2013, 03:28 PM)georgio Έγραψε: Διαφωνω τελειως στο να καταργησουμε τη βασικη γραμμη της πολης και να τη σπασουμε σε μικρες γραμμες επειδη καποιες περιοχες θα εχουν γρηγοροτερη προσβαση στο μετρο. Πρωτον οι συγκοινωνιες στην ηλιουπολη δεν ειναι χαωδεις, ειδικα οταν τοποικοποιηθηκαν και οι γραμμες είχαμε πολυ καλλες συχνοτητες ειδικα στο 206 αλλα και στο 237. Αυτο με το 218 δεν νομιζω πως μπορει να γινει γιατι το υπολοιπο τμημα δεν χρειαζεται παραπανω δρομολογια, μεγαλωνουμε αρκετα τη διαδρομη του, δεν εχουμε καποιο σημειο στην πλατεια να σταματαει, αφηνουμε ακαλυπτους τους κατοικους της κοτζια, ηρως κωσταντοπουλου, ικα κλπ. Επισης μην ξεχναμε οτι τα σκ εχουμε αρθρωτα λεωφορεια.
Κοίτα μαζί σου για το 237, όμως πρέπει να θυμόμαστε πως δεν είμαστε πια στην περίοδο παχιών αγελάδων που μόλις άνοιγε ένας σταθμός μετρό, ο ΟΑΣΑ έφτιαχνε για την πλάκα του μια γραμμή τοπική και κράταγε και την ακτινική καβάτζα, για να γυρνάνε και τα δύο άδεια. Αν θέλουμε τοπικές με ****δια και όχι συχνότητες/ανέκδοτο πρέπει από κάπου να κόψουμε. Αν παραμείνει το 237 ως έχει, τότε το νέο 216 δεν έχει φυσικά λόγο ύπαρξης. Το 226 πιθανώς να έχει, αλλά γνωρίζοντας τον ΟΑΣΑ, θα του βάλει τίποτα τραγικές συχνότητες, ο κόσμος φυσικά θα προτιμήσει το 237 που το ξέρει και το εμπιστεύεται και μετά απο κανα τρίμηνο θα το καταργήσει λόγω μηδενικής πληρότητας! Κι όταν είπα χαώδεις συγκοινωνίες δεν εννοούσα από άποψης συχνοτήτων, αλλά από άποψης μπερδεμένων διαδρομών και αλληλοεπικάλυψης τους. Όσο για το 218, σκεφτόμουν κατάργηση του 232 και ενσωμάτωση των δρομολογίων του στο 218, με παράλληλη πύκνωση του 212. (και κόψιμο στον Καρέα)

(06-02-2013, 02:06 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τώρα ως προς το υπόλοιπο σκέλος, θα αντιπρότεινα στην επιστροφή προς την αφετηρία στην πλ. Παραθύρα το νέο 216 στα φανάρια του Δημαρχείου Ηλιούπολης να στρίβει δεξιά στην Πρωτόπαππα και να ακολουθεί τη διαδρομή του 237 ως εξής: Πρωτόπαππα, Ηρ. Πολυτεχνείου, Θράκης, Κεφαλληνίας, Δευτ. Μεραρχίας, Κριεζή, Αρχ. Δαμασκηνού, Μαραθονομάχων και τέρμα στην πλ. Παραθύρα.
Η πρόταση μου είναι αυτή: http://tinyurl.com/216panorama
Επίσης, για ιστορικούς λόγους θα πρότεινα η γραμμή αυτή να πάρει τον αριθμό 237 και να διατηρήσει τις ίδιες ώρες έναρξης και λήξης δρομολογίων και το πρώτο δρομολόγιο να φτάνει Ακαδημία, όπως σήμερα.
Καλή ιδέα, αλλά έτσι 1) περιπλέκεται περισσότερο η διαδρομή του 216/νέου 237 (αν ήταν κάτι που μου άρεσε στην πρόταση του Νίκου, ήταν οι ξεκάθαρες και απλές διαδρομές) και κυρίως 2) οι κάτοικοι του Πανοράματος για να πάνε στο Μετρό πρέπει πρώτα να πάνε Αγ.Μαύρα κι από 'κει να κάνουν μετεπιβίβαση σε κάποιο κατερχόμενο. Αυτό θα μπορούσε να γίνει, μόνο αν η γραμμή ήταν κυκλική με αφετηρία το Σταθμό Ηλιούπολης, αλλά αυτό μάλλον δε γίνεται λόγω έλλειψης χώρου. Βέβαια και το 201 να ανεβοκατεβαίνει Πανόραμα δεν είναι ό,τι καλύτερο... Sad
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από pvuccino - 06-02-2013, 04:45 PM
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 114 Επισκέπτης (ες)