Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#18
(06-02-2013, 12:47 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για το 201 τώρα κατάλαβα ότι εννοούσες να μείνει το κομμάτι Αργυρούπολη - στ. Ηλιούπολης.

Για το θέμα του στ. Ηλιούπολης, τα 201, 216/226 δεν έχουν πρόβλημα προσέγγισης, αφού δε νομίζω ότι πρόκειται να δρομολογηθούν νταλίκες. Άρα η προσέγγισή τους θα είναι εύκολη. Το πρόβλημα θα είναι στην προσέγγιση του τοπικοποιημένου Α4 και τυχόν του 154, αν πούμε ότι πηγαίνει στο στ. Ηλιούπολης.
Το θέμα δεν είναι ότι δεν υπάρχει χώρος αναμονής. Αυτός υπάρχει και είναι η οδός Κλεάνθους, δίπλα ακριβώς από την έξοδο του σταθμού. Άνετη οδός, που δεν υπάρχει αυξημένη διέλευση οχημάτων και που μπορεί να γίνει μια ρύθμιση ώστε ένα τμήμα της να χρησιμοποιείται μόνο για διέλευση λεωφορείων και βεβαίως των οχημάτων των κατοίκων.
Το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι δε θα είναι εύκολο να στρίβουν τα 18μετρα από την Ηρ. Κωνσταντοπούλου στη Χαρ. Τρικούπη (δίπλα από το στάδιο) για να κατέβουν στο σταθμό και κάπου εδώ θα αρχίσουν και οι γκρίνιες από τους περιοίκους, γιατί θα πρέπει να εφαρμοστούν περιορισμοί στη στάθμευση επί της Χαρ. Τρικούπη για να μπορούν να στρίβουν άνετα τα λεωφορεία κλπ. Βέβαια αυτό το λέω με επιφύλαξη, γιατί μόνο αν δοκιμαστεί κάτι μπορούμε να ξέρουμε αν θα πετύχει ή όχι.

Κατά τα λοιπά στο κομμάτι της Ηλιούπολης δε νομίζω πως διαφωνούμε και πολύ όλοι μεταξύ μας. Και νομίζω άπαντες θα συμφωνήσουμε στο ότι πρέπει η επερχόμενη αναδιάρθρωση στο δίκτυο των λεωφορείων στα νότια προάστια λόγω Μετρό θα πρέπει να είναι μια καλή ευκαιρία για να αποκατασταθούν οι "αδικίες" και να υπάρχει πλέον ουσιαστική εξυπηρέτηση και όχι λεωφορεία που να κινούνται μόνο και μόνο για να λέμε ότι υπάρχει η τάδε ή η δείνα γραμμή.

Μάριε αν στρίβουν από την Πύρρωνος στην Κλεάνθους;
Τώρα για τα 216/226 που λέτε: Για το 226 καλώς έχουμε μια νεα γραμμή που ξεκινά από την Αγία Μαύρα διασχίζει τις δυο μεγαλες πλατείες και καταλήγει στο μετρο σε λίγοτερο απο 10'. Το θέμα είναι αν όντως θα εξυπηρετει κοσμο ή απλά θα πηγαινοέρχεται.
Τώρα για το νεο 216: για ποιο λόγο να φτιάξουμε αυτή τη γραμμή; Κόβουμε καποιες συνοικιες κοντά στην Αγ.Μαρίνα, κόβουμε τη υπαρξη γραμμης από το γηπεδο της Ηλιούπολης μέχρι και τα Πολυκλαδικά και ουσιαστικα φτιαχνουμε μια γραμμή που θα συμπληρώνει το 237;
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποοιήσεις Λεφωρειακών Γραμμών με το Άνοιγμα των Νέων Σταθμών του Μετρό - από georgio - 06-02-2013, 02:13 AM
205 & 207 - από N1Ellinikou - 03-03-2013, 05:31 AM
RE: 205 & 207 - από pvuccino - 03-03-2013, 11:39 AM
RE: 205 & 207 - από nikos1991 - 04-03-2013, 01:45 AM
RE: 205 & 207 - από krikri13 - 04-03-2013, 05:12 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 24.484 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 37.877 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 115 Επισκέπτης (ες)