Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές Αφετηρίες / Τέρματα
#51
(11-11-2013, 08:47 PM)ns_ Έγραψε: Επίσης: για ένα φεγγάρι, κάπου μεταξύ 1977 και 1981 οι γραμμές της Άνω Νέας Σμύρνης είχαν ενώ ενωθεί με του Γαλατσίου και υπήρχε δηλ. Η γραμμή Ανω Νέα Σμύρνη - Γαλάτσι. Έπαιρνες το λεωφορείο στην Αιγαίου και πήγαινες κατ' ευθείαν Γαλάτσι. Στο κέντρο έκανε μόνο στάση.

Αυτά τα μακαρονο-διακεντρικά δημιουργήθηκαν το 1967 επί δικτατορίας σε μια προσπάθεια να απομακρύνουν τις αφετηρίες από το κέντρο! Στα ίδια πλαίσια στείλανε τις αφετηρίες των νοτίων προαστίων στο Ζάππειο, των ανατολικών στη Ρηγίλλης και μετά στο Θησείο (γιατί δεν έμειναν στη Ρηγίλλης άραγε; Tongue ) και των δυτικών στην Κουμουνδούρου. (για το τελευταίο δεν είμαι και 100% σίγουρος) Έφτιαξαν και μια γραμμή τύπου 100 (τη θρυλική "Περιμετρική") για να ενώνει τις αφετηρίες. (είχε διαδρομή Πλ.Κοράη-Ζάππειο-Ρηγίλλης-Πλ.Κοραή και μετεπιβίβαση στο ακτινικό με το ίδιο εισητήριο!) Υπήρχαν επίσης οι γραμμές 31/58: Ν.Φιλαδέλφεια-Ν.Σμύρνη (που συνέχισε να λειτουργεί μέχρι λίγο πριν την ΕΑΣ), 24/160: Φιλοθέη-Πανιώνιος-Αγ.Βαρβάρα (106 με 610), 15/163: Ν.Ψυχικό-Ν.Φάληρο, 56/140: Περισσός-Παπάγου (605 με 408) καθώς και οι supermegaλομακαρονογραμμές 82/102: Αχαρναί-Κόκκ.Μύλος-Ν.Ελβετία και 82/147: Αχαρναί-Κοκκ.Μύλος-Καρέας!!! Big Grin Οι μόνες που "πιάσανε" και διατηρήθηκαν ήταν η 63/34: Τρεις Γέφυρες-Κυνοσάργους (κατοπινό 024), η 52/39: Πολύγωνο (Πλ.Ελ.Βενιζέλου)-Καισαριανή (σημερινό 224) και το "δοξασμένο" 176/170: Προύσσης-Αβέρωφ!! (σημερινό 813)
Απάντηση
#52
Βρήκα στην εφημερίδα "Τα Νέα", φύλλο της Τετάρτης 18/6/1969, πρωτοσέλιδο θέμα με τίτλο "Νέες Αφετηρίες - ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ 11 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ", όπου μεταξύ άλλων αναφέρονται τα εξής:

"Οι δημιουργούμενες γραμμές συνεχείας διά της ενοποιήσεως υφισταμένων γραμμών είναι αι επόμεναι:

α) Ν. Σμύρνης - Ν. Φιλαδελφείας,
β) Άνω Ν. Σμύρνης - Γαλατσίου, [Σ.Σ.: καλά το θυμόμουν!]
γ) Φιλοθέης - Πανιωνίου - Αγίας Βαρβάρας Παλαιού Φαλήρου,
δ) Ν. Ψυχικού - Ν. Φαλήρου,
ε) Παπάγου - Περισσού,
στ) Πολυγώνου - Καισαριανής, [Σ.Σ.: παραμένει έκτοτε]
ζ) Γκύζη - Άνω Ιλισίων,
η) Κόκκινου Μύλου - Αγ. Ιωάννου Καρέα,
θ) Τριών Γεφυρών - Κυνοσάργους, [Σ.Σ.: άντεξε 35 και πλέον χρόνια - το μετέπειτα 024]
ι) Λαμπρινής - Ρούφ - Ταύρου,
ια) Προύσης - Θησείου - Θων - Νοσοκομείου Παίδων. [Σ.Σ.: το Αβέρωφ-Προύσης;]

Διά της ιδίας αποφάσεως μεταφέρονται εις νέας θέσεις αι κάτωθι αφετηρίαι:

[α)] Των γραμμών Δάφνης - Άνω Δάφνης και Υμηττού Χαραυγής, εκ της οδού Ρήγα Φερραίου εις την οδόν Σίνα και εις τας θέσεις των αφετ[η]ριών των γραμμών Νέας Ελβετίας και Μεταμορφώσεως με είσοδον εις τας νέας θέσεις των αφετ[η]ριών διἀ των οδών Πανεπιστημίου - Σίνα και έξοδον Σίνα - Ακαδημίας,

[Σ.Σ.: Τρομερά ενδιαφέρον! ώστε αρχικά οι αφετηρίες Δάφνης ήταν στη Ρήγα Φεραίου, 25/6/1969 πήγαν Σίνα, κάποια στιγμή τη δεκατία '70 Κοραή, και με την πεζοδρόμηση της Κοραή περί το 1985 Σταδίου στην Ομόνοια όπου έμειναν για 25 χρόνια μέχρι το 2010 που (αποφράδα ημέρα!) καταργήθηκε η γραμμή...

Επίσης εδώ προκύπτει ότι η γραμμή της Άνω Δάφνης έγινε το 1981 το 228 - "Αθήνα - Δάφνη Α" και η γραμμή της Δάφνης έγινε το 229 - "Αθήνα - Δάφνη Β". Συνεπώς, εάν και όποτε - που νομοτελειακά θα γίνει - επαναδημιουργηθεί γραμμή a la 228 / 057 που να διατρέχει την Εθνάρχου Μακαρίου έως το τέρμα της, θα πρέπει να φέρει το όνομα "Άνω Δάφνη", πόσω μάλλον με τη φόρτιση που έχει δώσει στον απλό όρο "Δάφνη" ο εκεί Σταθμός του Μετρό]

β) των γραμμών Νέας Ελβετίας και Μεταμορφώσεως εκ της οδού Σίνα εις την οδόν Μασσαλίας [!] και εις το τμήμα ταύτης το περιλαμβανόμενον μεταξύ των οδών Ακαδημίας και Σόλωνος με είσοδον εις τας νέας θέσεις των αφετηριών διά των οδών Βασιλ. Σοφίας - Σέκερη - Σόλωνος - Μασσαλίας και έξοδον διά των οδών Μασσαλίας - Ακαδημίας - Βασ. Σοφίας,

γ) της γραμμής Αγ. Γεωργίου Κυνοσάργους εκ της οδού Ρήγα Φερραίου εις την οδόν Κοραή εις την σημερινήν θέσιν της αφετηρίας γραμμής Αθηνών - Ν. Φαλήρου με είσοδον εις την νέαν αφετηρίαν διά των οδών Πανεπιστημίου - Κοραή και έξοδον Κοραή - Σταδίου κλπ.,

δ) των δύο Κλάδων γραμμής Ζωγράφου εκ των σημερινών των θέσεων εις τας θέσεις των αφετηριών Παπάγου και Καισαριανής,

ε) της γραμμής Γουδί εκ της σημερινής της θέσεως επί της οδού Ακαδημίας εις τον εσωτερικόν Κλάδον τον περιλαμβανόμενον μεταξύ των οδών Ρήγα Φ[ε]ρραίου και Γρηγορίου Ε' με είσοδον εις την νέαν θέσιν της αφετηρίας διά των οδών Βασ. Σοφίας - Σέκερη - Σόλωνος - Ιπποκράτους - Ακαδημίας,

στ) της γραμμής Αθηνών - Ν. Φιλοθέης εκ της σημερινής της θέσεως εις τον εσωτερικόν Κλάδον οδού Ακαδημίας τον περιλαμβανόμενον μεταξύ των οδών Ρήγα Φερραίου και Γρηγορίου Ε' με είσοδον και έξοδον ως και σήμερον,

ζ) της γραμμής Κυψέλης 2Γ (Κλάδος οδού Κερκύρας) εκ της πλατείας Λαυρίου εις την οδόν Βερανζέρου αριθ. 14 (ένθα υφίσταται Στοά)."

Μαθαίνουμε εδώ, συν τοις (πολλοίς) άλλοις ότι τα Α, Β, Γ, ... των γραμμών λέγονταν "Κλάδοι".

Ημερομηνία έναρξης εφαρμογής των μέτρων ήταν η Τετάρτη 25 Ιουνίου 1969 ("θα αρχίσουν να εφαρμόζωνται από της προσεχούς Τετάρτης 25 Ιουλίου").

Πέραν της θεσπίσεως, διά της μεθόδους της ενοποιήσεως αντίθετων ακτινικών γραμμών, νέων "γραμμών συνεχείας" και της μεταφοράς όλων των αφετηριών πέριξ της Ακαδημίας, προβλεπόταν και τα παρακάτω δύο 'μικρά', αλλά ενδιαφέροντα:

"Μετατίθεται η στάσις των γραμμών Θων - Θησείου [Σ.Σ.: τη θυμάμαι αυτή την γραμμή] και Ιπποκράτους - Βοτανικού εκ της οδού Ακαδημίας (έναντι Δημοτικού Νοσοκομείου) εις τον εσωτερικόν κλάδον αυτής μεταξύ των οδών Ρήγα Φερραίου και Γρηγορίου Ε'."

"Τροποποιείται η γραμμή των λεωφορείων της γραμμής Βοτανικού - Ιπποκράτους. Τα λεωφορεία της γραμμής αυτής κατά την προς το τέρμα Ιπποκράτους πορείαν των θα ακολουθούν την διαδρομήν Πανεπιστημίου - Αμερικής - Σόλωνος - Ασκληπιού. Στάσεις θα πραγματοποιούν επί της λεωφόρου Πανεπιστημίου προ της οδού Αμερικής, επί της οδού Αμερικής προ της οδού Σόλωνος και επί της οδού Ασκληπιού αριθ. 10 (Τυπογραφείον Β. Τιλιππάτου), ένθα μικρή Στοά, καταργουμένης της στάσεως της ευρισκομένης επί της οδού Ασκληπιού προ της συμβολής μετά της οδού Σόλωνος."
Απάντηση
#53
ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!!
ΘΗΣΑΥΡΟΣ!!!!!!!

(12-11-2013, 12:55 AM)ns_ Έγραψε: ζ) Γκύζη - Άνω Ιλισίων,
ι) Λαμπρινής - Ρούφ - Ταύρου,

Πωπω!! Το Γκύζη-Άνω Ιλίσια(51/41) όντως ξέχασα να το αναφέρω! Αλλά το Ταύρος-Ρουφ-Λαμπρινή (71/4/180) δε μου 'κοψε καν ότι δημιουργήθηκε με το ίδιο σκεπτικό!

(12-11-2013, 12:55 AM)ns_ Έγραψε: ια) Προύσης - Θησείου - Θων - Νοσοκομείου Παίδων. [Σ.Σ.: το Αβέρωφ-Προύσης;]

Όχι, δεν είναι το Αβέρωφ-Προύσης! Είναι το 16/176. Ένωση του 16 που ήταν ο πρόγονος του 230: Θησείο-Γουδί με το 176: Αθήνα-Αιγάλεω(Προύσης) Αργότερα το διακεντρικό αυτό καταργήθηκε και το 176 ενώθηκε με το 170: Δημαρχείο-Ιπποκράτους, δημιουργώντας το 176/170 που επεκτάθηκε στις φυλακές Αβέρωφ κι έγινε το Αβέρωφ-Προύσης. Το "Θων" ήταν η πασίγνωστη Βίλλα Θων που βρισκόταν στη συμβολή των οδών Αλεξάνδρας και Κηφισίας.

(12-11-2013, 12:55 AM)ns_ Έγραψε: Επίσης εδώ προκύπτει ότι η γραμμή της Άνω Δάφνης έγινε το 1981 το 228 - "Αθήνα - Δάφνη Α" και η γραμμή της Δάφνης έγινε το 229 - "Αθήνα - Δάφνη Β".

Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες. Μία ήταν η γραμμή Δάφνης-Άνω Δάφνης, όχι δύο! Αν προσέξεις λέει: "Των γραμμών Δάφνης - Άνω Δάφνης (μία γραμμή) και Υμηττού Χαραυγής." (δεύτερη γραμμή) Αν γνωρίζω κάτι σχετικά με την ονοματολογία της ΕΑΣ το '81 ήταν πως όταν ονόμαζε δύο γραμμές Α΄ και Β΄ είχαν 9 στις 10 περιπτώσεις ίδια αφετηρία και τέρμα και σχεδόν ίδια διαδρομή, εκτός από μία ή δύο (ασήμαντες ως επί τω πλείστον) διαφορές. Αλλιώς θα ονόμαζε το 208 Ηλιούπολη Α΄ και το 237 Ηλιούπολη Β΄! Αλλά τα ονόμασε "Κάτω Ηλιούπολη" και "Άνω Ηλιούπολη" για να δείξει πως ακριβώς πρόκειται για 2 ξεχωριστές γραμμές με εντελώς διαφορετικές διαδρομές! Άρα πιστεύω πως και το 229 Αλκινόου κατέληγε και πως ήταν απλά μια λίγο διαφορετική "βερσιόν" του 228. Ή αν θες της αρχικής γραμμής Δάφνης-Άνω Δάφνης, δηλαδή του 35/110.

(12-11-2013, 12:55 AM)ns_ Έγραψε: των γραμμών Νέας Ελβετίας και Μεταμορφώσεως εκ της οδού Σίνα εις την οδόν Μασσαλίας [!]

Είχε πάντως γενικά αφετηρίες και στη Μασσαλίας. Μια γραμμή που ξέρω σίγουρα πως ήταν εκεί για αρκετά χρόνια ήταν το 94: Ακαδημία-Ανάληψη-Ζωοδ.Πηγή Βύρωνος. (το κατοπινό 214)

(12-11-2013, 12:55 AM)ns_ Έγραψε: "Μετατίθεται η στάσις των γραμμών Θων - Θησείου [Σ.Σ.: τη θυμάμαι αυτή την γραμμή]

Δεν είναι άλλη από το 230: Θησείο-Γουδί που στη μετεξέλιξή του σήμερα έγινε Ζωγράφου-Ακρόπολη. Ξεκίνησε ως τραμ 16 το 1910 με διαδρομή "Ιπποκράτους-Ακρόπολη" με διέλευση από Διον.Αεροπαγίτου και τέρμα στο σημείο περίπου που έχει σήμερα την αφετηρία του ο "απόγονος", το 230. Στις δεκαετίες που ακολούθησαν το τραμ 16 επεκτάθηκε μέσω της Απ.Παύλου στο Θησείο και μέσω της Αλεξάνδρας στη βίλλα Θων στους Αμπελόκηπους, παίροντας την ονομασία "Θησείο-Ακρόπολη-Θων" Με την κατάργηση των τραμ τη δεκαετία του '50 αντικαταστάθηκε από λεωφορειακή γραμμή, η οποία όμως διατήρησε τον αριθμό 16 για να "αποφευχθεί η σύγχησις του επιβατικού κοινού". Με τα χρόνια επεκτάθηκε στο Νοσοκ.Παίδων κι αργότερα στην Πλ.Ελευθερίας στο Γουδί, όπου το "βρήκε" η επαναρίθμηση του '81 και από 16 έγινε 230: Θησείο-Γουδί. Τελικά με την πεζοδρόμηση της Απ.Παυλου "περικόπηκε" στην Ακρόπολη (αφού είχε κάνει ένα "σύντομο πέρασμα" από Πλ.Κουμουνδούρου πρώτα) και τελικά επεκτάθηκε στου Ζωγράφου, αρχικά "μιμούμενο" τη διαδρομή του 235 και μετά (και τελικά) αυτή του 222/608.

Επίσης δεν είδα καμιά αναφορά να γίνεται στις αγαπημένες μου μακαρονοδιακεντρικές, τις 82/102: Αχαρναί-Κοκκ.Μύλος-Ν.Ελβετία και 82/147: Αχαρναί-Κοκκ.Μύλος-Καρέας! Λέει όμως σε κάποιο σημείο για μεταφορά των αφετηριών για τις γραμμές Καρέα και Ν.Ελβετίας. Άρα οι 102 και 147 έκαναν αφετηρία ακόμα στην Ακαδημία, που σημαίνει ότι η συσκεκριμένη συνένωση τους προέκυψε αργότερα! Απίστευτες πληροφορίες πάντως!
Απάντηση
#54
(12-11-2013, 01:51 AM)pvuccino Έγραψε: Δεν είναι άλλη από το 230: Θησείο-Γουδί που στη μετεξέλιξή του σήμερα έγινε Ζωγράφου-Ακρόπολη. Ξεκίνησε ως τραμ 16 το 1910 με διαδρομή "Ιπποκράτους-Ακρόπολη" με διέλευση από Διον.Αεροπαγίτου και τέρμα στο σημείο περίπου που έχει σήμερα την αφετηρία του ο "απόγονος", το 230. Στις δεκαετίες που ακολούθησαν το τραμ 16 επεκτάθηκε μέσω της Απ.Παύλου στο Θησείο και μέσω της Αλεξάνδρας στη βίλλα Θων στους Αμπελόκηπους, παίροντας την ονομασία "Θησείο-Ακρόπολη-Θων" Με την κατάργηση των τραμ τη δεκαετία του '50 αντικαταστάθηκε από λεωφορειακή γραμμή, η οποία όμως διατήρησε τον αριθμό 16 για να "αποφευχθεί η σύγχησις του επιβατικού κοινού". Με τα χρόνια επεκτάθηκε στο Νοσοκ.Παίδων κι αργότερα στην Πλ.Ελευθερίας στο Γουδί, όπου το "βρήκε" η επαναρίθμηση του '81 και από 16 έγινε 230: Θησείο-Γουδί. Τελικά με την πεζοδρόμηση της Απ.Παυλου "περικόπηκε" στην Ακρόπολη (αφού είχε κάνει ένα "σύντομο πέρασμα" από Πλ.Κουμουνδούρου πρώτα) και τελικά επεκτάθηκε στου Ζωγράφου, αρχικά "μιμούμενο" τη διαδρομή του 235 και μετά (και τελικά) αυτή του 222/608.
νομιζω πριν παει στου 235 την αφετηρια ειχε παει για πολυ λιγο και στο Γουδη στα στρατοπεδα και λεγοταν γουδη-ακροπολη
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#55
(12-11-2013, 03:10 AM)Vasilis21 Έγραψε: νομιζω πριν παει στου 235 την αφετηρια ειχε παει για πολυ λιγο και στο Γουδη στα στρατοπεδα και λεγοταν γουδη-ακροπολη

Ήταν γύρω στο 2005 που γίνονταν αυτές οι αλλαγές. Όντως για κάποιες μέρες μετά την κατάργηση του 230-1 από την πλ. Ελευθερίας, ανέβηκαν στρατόπαιδο, μετά πήγαν στο σημερινό ΤΕ230 για περίπου ένα μήνα (νομίζω όλο το Σεπτέμβριο), τον Οκτώβριο ανέβηκε ΑΦ-ΤΕ235 και τον Νοέμβριο πίσω στην σημερινή του θέση.
Ήταν τότε που μπήκαν τα Midi (τσιντόλιθοι) στο 230, στη θέση των Daf ή Vanhool A300.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#56
(12-11-2013, 03:31 AM)nikos1991 Έγραψε: Ήταν γύρω στο 2005 που γίνονταν αυτές οι αλλαγές. Όντως για κάποιες μέρες μετά την κατάργηση του 230-1 από την πλ. Ελευθερίας, ανέβηκαν στρατόπαιδο, μετά πήγαν στο σημερινό ΤΕ230 για περίπου ένα μήνα (νομίζω όλο το Σεπτέμβριο), τον Οκτώβριο ανέβηκε ΑΦ-ΤΕ235 και τον Νοέμβριο πίσω στην σημερινή του θέση.
Ήταν τότε που μπήκαν τα Midi (τσιντόλιθοι) στο 230, στη θέση των Daf ή Vanhool A300.
τα Vanhool ειχαν ερθει τελευταια στην γραμμη αν θυμαμαι καλα(ημουν και μικρος τοτε)αλλα απο τοτε τα ξεχωριζα Rolleyes
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#57
(12-11-2013, 01:51 AM)pvuccino Έγραψε: Επίσης δεν είδα καμιά αναφορά να γίνεται στις αγαπημένες μου μακαρονοδιακεντρικές, τις 82/102: Αχαρναί-Κοκκ.Μύλος-Ν.Ελβετία και 82/147: Αχαρναί-Κοκκ.Μύλος-Καρέας! Λέει όμως σε κάποιο σημείο για μεταφορά των αφετηριών για τις γραμμές Καρέα και Ν.Ελβετίας. Άρα οι 102 και 147 έκαναν αφετηρία ακόμα στην Ακαδημία, που σημαίνει ότι η συσκεκριμένη συνένωση τους προέκυψε αργότερα! Απίστευτες πληροφορίες πάντως!

Παρότι στην αρχή του περίφημου αυτού δημοσιεύματος των ΝΕΩΝ της 18/6/1969 (σελ. 1) - αναφέρεται μόνο "Κόκκινου Μύλου - Αγ. Ιωάννου Καρέα" στη σελ. 10, όπου αναφέρενται όλες αυτές οι "γραμμές συνέχειας" με τίτλους / αριθμούς και νέα διαδρομής στο κέντρο ('ένωση' των αφετηριών), καθώς και τιμές εισιτήριων (*ποικίλες* ανάλογα με τη διαδρομή) αναφέρεται _ακριβώς_ η 'μακαρονογραμμή' Big Grin που λες, με αφετηρία από Αχαρνές:

"6. ΑΧΑΡΝΩΝ (ΜΕΝΙΔΙΟΥ) - ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΜΥΛΟΥ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΡΕΑ (82/147)

ΔΙΑΔΡΟΜΗ:

Κατά την πορείαν από Κοκ. Μύλον προς Αγ. Ιωάννην Καρέαν: Αχαρνών - Μάγερ - Λιοσίων - Καματερού - Χαλκοκονδύλη - Τζωρτζ (Πλατ. Κάνιγγος) - Ακαδημίας - Βασ. Σοφίας - Ριζάρη κλπ.

Κατά την πορείαν από Αγ. Ιωάννην Καρέαν προς Κοκ. Μύλον: Ριζάρη - Βασ. Σοφίας - Σέκερη - Σόλωνος - Μπόταση - Στουρνάρα [sic]- Αχαρνών κλπ.

ΣΤΑΣΕΙΣ:

Κατά την πορείαν από Κοκ. Μύλον προς Αγ. Ιωάννην Καρέαν:

Επί της οδού Μάγερ κοινή μετά των λεωφορείων της γραμμής Αχαρνών.
Επί της οδού Χαλκοκονδύλη (Πλατ. Κάνιγγος) ένθα σήμερον η αφετηρία γραμμής Πολυγώνου (κλάδος Δοϊράνης).
Επί της οδού Ακαδημίας εις το ύψος του ιερού ναού Ζωοδ. Πηγής.
Επί της οδού Ακαδημίας εις την σημερινήν αφετηρίαν λεωφορείων γραμμής Αγ. Νικολάου Ζωγράφου, κοινή μετά της γραμμής Παπάγου.

Κατά την πορείαν από Άγιον Ιωάννην Καρέαν προς Κοκ. Μύλον:

Επί της οδού Σόλωνος, προ της οδού Μασσαλίας έναντι Νομικής Σχολής.
Επί της οδού Σόλωνος 116 (Σχολή Οδηγών Τριμπούρα).
Επί της οδού Μπόταση και εις το τμήμα ταύτης μεταξύ των οδών Στουρνάρα και Σολωμού.
Επί της οδού Στουρνάρα και εις το τμήμα ταύτης μεταξύ των οδών Πατησίων και Γ' Σεπτεμβρίου, εις την σημερινήν θέσιν αφετηρίας γραμμής Γαλατσίου [Σ.Σ.: *πολύ* ενδιαφέρον, ότι εκεί ήταν η αφετηρία της γραμμής Γαλατσίου μέχρι το 1969 που ενώθηκε με τη γραμμή της Άνω Νέας Σμύρνης για να φτιάξουν το σχετικό διακεντρικό! - και λογικό επίσης, καθώς βόρεια το Γαλάτσι]

ΤΙΜΑΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

ΑΠΛΑ
Σόλωνος και Μασσαλίας - Κόκ. Μύλος 2.00
Σόλωνος και Μασσαλίας - Λυκότρυπα 2.50
Σόλωνος και Μασσαλίας - 306 Στρ. Βάσις (ΑΒΥΠ) - Αχαρναί 3.50
Κοκ. Μύλος - Ακαδημίας και Σίνα 2.00
Λυκότρυπα - Ακαδημίας και Σίνα 2.50
Αχαρναί - Ακαδημίας και Σίνα 3.50
Πλατ. Κάνιγγος - Αγ. Ιωάννη Καρέα 2.30
Πλατ. Κάνιγγος - Νέα Ελβετία 2.00

ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ
Αχαρναί - Άγιος Ιωάννης Καρέας 5.50
Λυκότρυπα - Άγ. Ιωάν. Καρέα 4.50
Κόκκινος Μύλος - Άγ. Ιωάν[ν]η Καρέα 4.00

ΤΜΗΜΑΤΙΚΑ
Διασταύρωσις Αχαρνών και Αποστολάκη - Κοκ. Μύλος 1.20
Διασταύρωσις Αχαρνών και Αποστολάκη - Λυκότρυπα 1.80
Διασταύρωσις Αχαρνών και Αποστολάκη - Αχαρναί 2.50
Ν. Φιλαδέλφεια - Αχαρναί 2.30
Κοκ. Μύλος - Αχαρναί 1.50"
Απάντηση
#58
Θα ήθελα να κάνω μια διευκρίνιση για τις γραμμές 228-229.
Η Γραμμη 229 καταργήθηκε αμέσως και το τέρμα της ήταν στην οδό Αλκινόου. Πιστή διαδρομή της 35/110 ήταν μόνο η γραμμή 228.
Απάντηση
#59
(12-11-2013, 07:18 PM)magirus deutz Έγραψε: Θα ήθελα να κάνω μια διευκρίνιση για τις γραμμές 228-229.
Η Γραμμη 229 καταργήθηκε αμέσως και το τέρμα της ήταν στην οδό Αλκινόου. Πιστή διαδρομή της 35/110 ήταν μόνο η γραμμή 228.

Ξέρουμε ποια ήταν (έστω επί χάρτου) η διαδρομή του 229;
Απάντηση
#60
(12-11-2013, 08:38 PM)ns_ Έγραψε: Ξέρουμε ποια ήταν (έστω επί χάρτου) η διαδρομή του 229;
Ήταν μέσω Αγ. Βαρβάρας.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)