Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές Αφετηρίες / Τέρματα
#41
Θα ήθελα να μου πει κάποιος ποιες γραμμές ξεκινάγαν από Κάνιγγος, Πλ.Βάθη, Πολυτεχνείο και Μουσείο επί ΕΑΣ?
Απάντηση
#42
Η Πλατ.Κάνιγγος από τις αρχές της δεκαετίας του '60 και μέχρι το 1984 δεν υπήρχε όπως τη γνωρίζουμε τώρα. Ολόκληρο το τρίγωνο δεξιά της Ακαδημίας ανεβαίνοντας(Ακαδημίας-Βερανζέρου-Κάνιγγος) ήταν διαμορφωμένο σε αφετηρία λεωφορείων με πολλαπλές ρεμίζες και νησίδες. (περίπου όπως είναι διαμορφωμένη σήμερα η Πλατ.Αιγύπτου στη γωνία Πατησίων/Αλεξάνδρας, στην αφετηρία των ΚΤΕΛ προς Σούνιο) Πριν τη δεκαετία του '60, η πλατεία ήταν κυκλική, στεγάζοντας τις αφετηρίες των γραμμών προς βόρεια προάστια από τη δεκαετία του 30!! Το 1984 σε μια προσπάθεια απομάκρυνσης των αφετηριών από την Πλ.Κάνιγγος, αλλά και σε μια πρώτη απόπειρα δημιουργίας συστήματος κορμών/τοπικών δημιουργήθηκαν δύο γραμμές/κορμοί για τη Λ.Κηφισίας (538/539) και όλες οι γραμμές των βορείων προαστίων μεταφέρθηκαν στο Ζηρίνειο. Τότε δημιουργήθηκε η πλατεία όπως τη γνωρίζουμε τώρα, ενώ οι αφετηρίες των λίγων γραμμών που απέμειναν σκορπίστηκαν στους γύρω δρόμους, αφού απαγορεύτηκε η στάθμευση των λεωφορείων επί της Ακαδημίας, καθώς και επί του τμήματος Πατησίων-Κάνιγγος της οδού Χαλκοκονδύλη. Έτσι έχουμε:

ΠΡΙΝ ΤΟ 1984

ΡΕΜΙΖΑ(ΤΡΙΓΩΝΟ) ΠΛΑΤ.ΚΑΝΙΓΓΟΣ
021: ΑΘΗΝΑ-ΓΚΥΖΗ
401: ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ
402: ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
403: ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
404: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΤΩ ΧΑΛΑΝΔΡΙ
501: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΠΕΥΚΗ
503: ΑΘΗΝΑ-ΒΑΡΥΜΠΟΠΗ Α΄
504: ΑΘΗΝΑ-ΒΑΡΥΜΠΟΠΗ Β΄
505: ΑΘΗΝΑ-ΚΤΗΜΑ ΤΑΤΟΪΟΥ
506: ΑΘΗΝΑ-ΛΙΜΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
507: ΑΘΗΝΑ-ΣΤΑΜΑΤΑ-ΜΠΑΛΑ
508: ΑΘΗΝΑ-ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ
509: ΑΘΗΝΑ-ΚΡΥΟΝΕΡΙ
510: ΑΘΗΝΑ-ΔΙΟΝΥΣΟΣ
511: ΑΘΗΝΑ-ΡΑΠΕΝΤΩΣΑ
512: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ Α΄
513: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ Β΄
520: ΑΘΗΝΑ-Ν.ΚΗΦΙΣΙΑ Α΄
521: ΑΘΗΝΑ-Ν.ΚΗΦΙΣΙΑ Β΄
522: ΑΘΗΝΑ-Ν.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΑΔΑΜΕΣ Α΄
523: ΑΘΗΝΑ-Ν.ΚΗΦΙΣΙΑ-ΑΔΑΜΕΣ Β΄
524: ΑΘΗΝΑ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ
525: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΚΗΦΙΣΙΑ Α΄
526: ΑΘΗΝΑ-Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
527: ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ
530: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΚΗΦΙΣΙΑ Β΄

ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ
022: ΑΘΗΝΑ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ(μεταξύ Πατησίων-Κάνιγγος)
023: ΑΘΗΝΑ-ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ( " " " )
046: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ Β΄(μεταξύ Κάνιγγος-Τζωρτζ)
-Το 1984 λόγω απομάκρυνσης των αφετηριών από το σημείο, οι γραμμές 022 και 023 συνενώθηκαν με την 038: ΑΘΗΝΑ-Ν.ΚΥΨΕΛΗ, δημιουργώντας τα 022: Ν.ΚΥΨΕΛΗ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ και 023: Ν.ΚΥΨΕΛΗ-ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ (πρόγονος του σημερινού 060)

ΒΕΡΑΝΖΕΡΟΥ(οι αφετηρίες παρέμειναν και μετά το 1984)
529: ΑΘΗΝΑ-ΜΑΡΟΥΣΙ Β΄
602: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΛΟΓΡΕΖΑ
606: ΑΘΗΝΑ-Ν.ΙΩΝΙΑ
607: ΑΘΗΝΑ-Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟ Α΄
609: ΑΘΗΝΑ-Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟ Β΄

ΜΕΤΑ ΤΟ 1984

ΟΔΟΣ ΚΑΝΙΓΓΟΣ(μεταξύ Καποδιστρίου-Σολωμού)
501: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΠΕΥΚΗ
527: ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ

ΟΔΟΣ ΚΑΝΙΓΓΟΣ(μεταξύ Καποδιστρίου-Χαλκοκονδύλη)
504: ΑΘΗΝΑ-ΒΑΡΥΜΠΟΠΗ Β΄
510: ΑΘΗΝΑ-ΔΙΟΝΥΣΟΣ
511: ΑΘΗΝΑ-ΡΑΠΕΝΤΩΣΑ
531: ΑΘΗΝΑ-ΒΑΡΥΜΠΟΠΗ
538: ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ Α΄
539: ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ Β΄
-οι γραμμές 510 και 511 άγνωστο γιατί, δεν πήγαν Ζηρίνειο, αλλά δημιουργήθηκε νέα γραμμή από Ζηρίνειο προς Διόνυσο/Ραπεντώσα (536) και για λίγα χρόνια λειτουργούσαν παράλληλα. Τέλος καταργήθηκαν εντελώς κι έμεινε μόνο το 536. Η γραμμή 504 επίσης παρέμεινε, γιατί η διαδομή της ήταν μέσω Ν.Φιλαδέλφειας/Μεταμόρφωσης/Τατοΐου, μια περιοχή εντελώς ακάλυπτη τότε. Δύο χρόνια αργότερα που το 724 θα γίνει τοπικό στη Ν.Ιωνία, καλύπτοντας έτσι μέρος της οδού Τατοϊου και τη σύνδεση με τη Μεταμόρφωση, η 504 θα καταργηθεί. (το 724 μέχρι πρότινος ανέβαινε Θρακομακεδόνες μέσω Λιοσίων/Μενιδίου) Η 531 αντιθέτως ιδρύθηκε πολύ αργότερα (μετά το 92) άγνωστο για ποιο λόγο και ακολουθούσε διαδρομή Πατησίων,Δεκελείας, Φιλαδελφείας και μετά το Μενίδι όπως το 537. (ενώ ήδη υπήρχε το 537 φυσικά) Δεν το είδα ποτέ να κυκλοφορεί, μόνο τον αριθμό στις πινακίδες έβλεπα, οπότε μπορεί να ήταν πχ. το πρώτο δρομολόγιο του 537 που κατέβαινε κέντρο ή κάτι ανάλογο.

ΤΖΩΡΤΖ
401: ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ
402: ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
403: ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
404: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΤΩ ΧΑΛΑΝΔΡΙ

ΠΑΤΟΥΣΑ
046: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ Β΄

ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ
021: ΑΘΗΝΑ-ΓΚΥΖΗ

-Οι αφετηρίες της Βερανζέρου παρέμειναν ως είχαν.
Απάντηση
#43
MOYΣΕΙO(ΒΑΣ.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ)

409: ΑΘΗΝΑ-ΠΗΓΗ Α΄
410: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ Α΄
411: ΑΘΗΝΑ-ΝΙΕΝ-ΑΓ.ΣΥΛΛΑΣ
412: ΑΘΗΝΑ-ΤΣΑΓΚΑΡΗ Α΄
415: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΛ.ΠΕΝΤΕΛΗ Α΄
418: ΑΘΗΝΑ-ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
421: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΛ.ΠΕΝΤΕΛΗ Β΄
422: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΛ.ΠΕΝΤΕΛΗ Γ΄
423: ΑΘΗΝΑ-ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ Β΄
424: ΑΘΗΝΑ-ΠΗΓΗ Β΄
425: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΛ.ΠΕΝΤΕΛΗ Δ΄
426: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΛ.ΠΕΝΤΕΛΗ Ε΄
427: ΑΘΗΝΑ-ΝΕΑ & ΠΑΛ.ΠΕΝΤΕΛΗ
428: ΑΘΗΝΑ-ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ Α΄
429: ΑΘΗΝΑ-ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ-ΝΕΑ & ΠΑΛ.ΠΕΝΤΕΛΗ Α΄
430: ΑΘΗΝΑ-ΜΕΛΙΣΣΙΑ-ΝΕΑ & ΠΑΛ.ΠΕΝΤΕΛΗ
433: ΑΘΗΝΑ-ΤΣΑΓΚΑΡΗ Α΄
434: ΑΘΗΝΑ-ΤΣΑΓΚΑΡΗ Β΄
442: ΑΘΗΝΑ-ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ-ΝΕΑ & ΠΑΛ.ΠΕΝΤΕΛΗ Β΄
447: ΑΘΗΝΑ-ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ-ΠΑΤΗΜΑ(ιδρύθηκε το 1986)

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ(ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ)

ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ(μεταξύ Πατησίων/Γ΄Σεπτεμβρίου)
502: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΤΩ ΠΕΥΚΗ
514: ΑΘΗΝΑ-ΜΑΡΟΥΣΙ Α΄
605: ΑΘΗΝΑ-ΠΕΡΙΣΣΟΣ

ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ(μεταξύ Πατησίων/Μποτάση)
021: ΑΘΗΝΑ-ΓΚΥΖΗ(μετά το 1984, λόγω απομάκρυνσης από Πλ.Κάνιγγος)
242: ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥΠΟΛΗ (ιδρύθηκε προς τέλη των 80s)

ΠΛΑΤ.ΛΑΥΡΙΟΥ

ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ(μεταξύ Σωκράτους/Γ΄Σεπτεμβρίου)
515: ΑΘΗΝΑ-ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ Α΄
516: ΑΘΗΝΑ-ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ Β΄
528: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΤΩ ΚΗΦΙΣΙΑ
533: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΤΩ ΚΗΦΙΣΙΑ-ΑΔΑΜΕΣ Γ΄
611: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ Α΄(σύντομα καταργήθηκε)
620: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ Β΄

ΒΕΡΑΝΖΕΡΟΥ(μεταξύ Πατησίων/Γ΄Σεπτεμβρίου)
035: ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ-ΚΕΡΚΥΡΑΣ
036: ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ-ΔΟΪΡΑΝΗΣ (σύντομα καταργήθηκε)
038: ΑΘΗΝΑ-Ν.ΚΥΨΕΛΗ (το 1984 συνενώθηκε με 022/023)
621: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ (προς τα τέλη των 80s συνενώθηκε με το 213: ΑΘΗΝΑ-ΓΟΥΔΙ στο 622: ΓΟΥΔΙ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ)

ΒΕΡΑΝΖΕΡΟΥ(μεταξύ Γ΄Σεπτεμβρίου/Σωκράτους)
052: ΑΘΗΝΑ-ΛΑΜΠΡΙΝΗ (σύντομα καταργήθηκε)
054: ΑΘΗΝΑ-ΛΑΜΠΡΙΝΗ Α΄

Και στην Πλατ.Βάθη είχαμε ανακατατάξεις, αφού το 1986 δημιουργήθηκε ο κορμός Αχαρνών 726: ΑΘΗΝΑ-ΑΧΑΡΝΑΙ Α΄(για να ακολουθηθεί λίγο αργότερα από το αδερφάκι του, το 725: ΑΘΗΝΑ-ΑΧΑΡΝΑΙ Β΄) και όλες οι γραμμές του Μενιδίου πήγαν στον Κάραβο. Έτσι έχουμε:

ΠΡΙΝ ΤΟ 1986

ΣΟΥΡΜΕΛΗ
724: ΑΘΗΝΑ-ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ Α΄
725: ΑΘΗΝΑ-ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ Β΄
726: ΑΘΗΝΑ-ΑΧΑΡΝΑΙ
727: ΑΘΗΝΑ-ΝΕΚΡΟΤ.ΑΧΑΡΝΩΝ
728: ΑΘΗΝΑ-ΝΕΟ ΝΕΚΡΟΤ.ΑΧΑΡΝΩΝ
729: ΑΘΗΝΑ-ΑΜΥΓΔΑΛΕΖΑ
735: ΑΘΗΝΑ-ΖΕΦΥΡΙΟ
736: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΡΝΗΘΑ(ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ)
752: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΠΕΤΡΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ (αυτό με μικρή επιφύλαξη, μπορεί να ιδρύθηκε κατευθείαν σαν τοπικό το 1986)

ΑΛΚΙΒΙΑΔΟΥ
704: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΜΑΤΕΡΟ
709: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ Α΄
710: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ Β΄
711: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ Γ΄
712: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΖΩΦΡΙΑ Α΄(σύντομα καταργήθηκε)
713: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΖΩΦΡΙΑ-ΜΑΚ
723: ΑΘΗΝΑ-ΦΥΛΗ Α΄
734: ΑΘΗΝΑ-ΦΥΛΗ Β΄
737: ΑΘΗΝΑ-ΦΥΛΗ Γ΄(σύντομα καταργήθηκε)

ΑΧΑΡΝΩΝ
714: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΡΝΗΘΑ
721: ΑΘΗΝΑ-ΚΟΚΚ.ΜΥΛΟΣ Α΄
722: ΑΘΗΝΑ-ΚΟΚΚ.ΜΥΛΟΣ Β΄

ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ(μεταξύ Σωκράτους/Μενάνδρου
732: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ
744: ΑΘΗΝΑ-ΝΕΑ ΣΕΠΟΛΙΑ (ιδρύθηκε αρχές 90s και καταργήθηκε σχεδόν αμέσως)
-οι αφετηρίες στη Χαλκοκονδύλη παρέμειναν ίδιες και μετά το 1986.

ΦΑΒΙΕΡΟΥ
715: ΑΘΗΝΑ-ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

ΒΙΚΤ.ΟΥΓΚΩ
701: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΤΡΥΦΩΝΑΣ
716: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ
717: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ
719: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ Α΄(σύντομα καταργήθηκε)
720: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ Β΄

ΜΕΤΑ ΤΟ 1986

ΣΟΥΡΜΕΛΗ
709: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ Α΄
710: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ Β΄
711: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ Γ΄
713: ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΖΩΦΡΙΑ-ΜΑΚ

ΑΛΚΙΒΙΑΔΟΥ
723: ΑΘΗΝΑ-ΦΥΛΗ Α΄
734: ΑΘΗΝΑ-ΦΥΛΗ Β΄
746: ΑΘΗΝΑ-ΟΔΔΥ (ιδρύθηκε το 1986)
748: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ (ιδρύθηκε το 1986)

ΑΧΑΡΝΩΝ
714: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΡΝΗΘΑ
722: ΑΘΗΝΑ-ΚΟΚΚ.ΜΥΛΟΣ
725: ΑΘΗΝΑ-ΑΧΑΡΝΑΙ Β΄(ιδρύθηκε to 1990 ως διαδρομή μέσω Αριστοτέλους, όταν το τέρμα του κορμού πήγε Μεσονύχι)
726: ΑΘΗΝΑ-ΑΧΑΡΝΑΙ Α΄
735: ΑΘΗΝΑ-ΖΕΦΥΡΙΟ

ΦΑΒΙΕΡΟΥ
715: ΑΘΗΝΑ-ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
717: ΑΘΗΝΑ-ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ
747: ΑΘΗΝΑ-ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ (ιδρύθηκε το 1986)

ΒΙΚΤ.ΟΥΓΚΩ
701: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΤΡΥΦΩΝΑΣ
704: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΜΑΤΕΡΟ
716: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ
720: ΑΘΗΝΑ-ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ Β΄
Απάντηση
#44
Το 539 ήταν ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ-ΚΗΦΙΣΙΑ.Αυτό έγραφαν οι προμετωπίδες.
Απάντηση
#45
(10-11-2013, 11:31 PM)chris747 Έγραψε: Το 539 ήταν ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ-ΚΗΦΙΣΙΑ.Αυτό έγραφαν οι προμετωπίδες.

Nομίζω ότι αρχικά ήταν ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ Α΄και ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ Β΄ και μετά γίνανε ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ και ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ-ΚΗΦΙΣΙΑ. Δεν παίρνω κι όρκο βέβαια...
Απάντηση
#46
(31-10-2013, 12:13 AM)pvuccino Έγραψε: ΟΜΟΝΟΙΑ (και πέριξ...)

ΣΤΑΔΙΟΥ
090: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΔΥΤ.ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ EXPRESS
091: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΑΝΑΤΟΛ.ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ EXPRESS
155: ΑΘΗΝΑ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ
228: ΑΘΗΝΑ-ΔΑΦΝΗ Α΄

Η λεπτομέρεια της λεπτομέρειας: Μπροστά (στο ύψος της Μπενάκη) ήταν η αφετηρία (κοινή) των 228 και 155, και λίγο πιο πίσω η αφετηρία των εξπρές του παλαιού αεροδρομίου.

Η συχνότητα του 228 ήταν 6' ενώ του 155 15".

Κάποιοι που έμεναν Ηλιούπολη, Αργυρούπολη κ.τ.τ για να μη περπατούν από την Ομόνοια μέχρι τη Σίνα, έπαιρναν το 228 και κατέβαιναν πριν στρίψει στη Νανά, συνήθως Μακρυγιάννη ή Γαρδένια, για να πάρουν το δικό τους (βεβαίως τότε μετεπιβίβαση δεν υπήρχε),

Όπως έχω αναφέρει και στο τόπικ του 202, η προ-ΕΑΣ (ΕΚΤΕΛ) αφετηρία του 228 ήταν στην Κοραή, στην πλευρά του Γενικού Λογιστηρίου.

(29-10-2013, 05:59 PM)pvuccino Έγραψε: Ήταν οι εξής:
104: ΑΘΗΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Α΄
105: ΑΘΗΝΑ-ΠΥΡΝΑΡΙ (αργότερα ονομάστηκε Αθήνα-Αγ.Τριάδα)
115: ΑΘΗΝΑ-ΑΛΙΑΝΘΟΣ Α΄
[...]

Το 95 όλες οι αφετηρίες του Ζαππείου καταργήθηκαν με τους κορμούς, ενώ λίγα χρόνια μετά εκεί έκαναν αφετηρία οι θρυλικές γραμμές "Ποσειδών" 180: ΖΑΠΠΕΙΟ-ΒΑΡΚΙΖΑ και 350: ΖΑΠΠΕΙΟ-ΑΡΤΕΜΙΣ πριν γίνουν Ε2Θ και Ε5Θ αντίστοιχα και μεταφερθούν στην Ακαδημίας.

Επίσης, στη μεγάλη απεργία επί Μητσοτάκη (Κολλάς-Σταμούλος) που χρησιμοποιήθηκαν στρατιωτικά οχήματα για τις μεταφορές (με οδηγούς φαντάρους), οι αφετηρίες *ολων* των νοτίων προαστίων ανεξαιρέτως είχαν μεταφερθεί στο Ζάππειο.
Απάντηση
#47
(11-11-2013, 03:28 AM)ns_ Έγραψε: Όπως έχω αναφέρει και στο τόπικ του 202, η προ-ΕΑΣ (ΕΚΤΕΛ) αφετηρία του 228 ήταν στην Κοραή, στην πλευρά του Γενικού Λογιστηρίου.

Είναι πάντως πολύ πιθανό να παρέμεινε στην Κοραή και τα πρώτα χρόνια της ΕΑΣ. Η Κοραή πεζοδρομήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 80 και μέχρι τότε οι αφετηρίες της λειτουργούσαν κανονικά. (608, 619, 910 κτλ) Οπότε είναι πολύ πιθανό και το 228 να πήγε Ομόνοια όταν έγινε η πεζοδρόμηση.
Απάντηση
#48
(10-11-2013, 11:31 PM)chris747 Έγραψε: Το 539 ήταν ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ-ΚΗΦΙΣΙΑ.Αυτό έγραφαν οι προμετωπίδες.

Ακριβώς έτσι συνέχισαν και οι κορμοί, όταν πρωτοεφαρμόστηκαν :
Α7 ΚΗΦΙΣΙΑ
Α7 ΚΗΦΙΣΙΑ (ΜΕΣΩ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ). Στη συνέχεια η γραμμή αυτή έγινε Β7, για να μην μπερδεύεται ο κόσμος.
Απάντηση
#49
(11-11-2013, 03:28 AM)ns_ Έγραψε: Η λεπτομέρεια της λεπτομέρειας: Μπροστά (στο ύψος της Μπενάκη) ήταν η αφετηρία (κοινή) των 228 και 155, και λίγο πιο πίσω η αφετηρία των εξπρές του παλαιού αεροδρομίου.

Η συχνότητα του 228 ήταν 6' ενώ του 155 15".

Κάποιοι που έμεναν Ηλιούπολη, Αργυρούπολη κ.τ.τ για να μη περπατούν από την Ομόνοια μέχρι τη Σίνα, έπαιρναν το 228 και κατέβαιναν πριν στρίψει στη Νανά, συνήθως Μακρυγιάννη ή Γαρδένια, για να πάρουν το δικό τους (βεβαίως τότε μετεπιβίβαση δεν υπήρχε),

Όπως έχω αναφέρει και στο τόπικ του 202, η προ-ΕΑΣ (ΕΚΤΕΛ) αφετηρία του 228 ήταν στην Κοραή, στην πλευρά του Γενικού Λογιστηρίου.


Επίσης, στη μεγάλη απεργία επί Μητσοτάκη (Κολλάς-Σταμούλος) που χρησιμοποιήθηκαν στρατιωτικά οχήματα για τις μεταφορές (με οδηγούς φαντάρους), οι αφετηρίες *ολων* των νοτίων προαστίων ανεξαιρέτως είχαν μεταφερθεί στο Ζάππειο.
Οι Αφετηρίες των 228 & 229 ήταν στην οδό Κοραή και επι ΕΑΣ τουλάχιστον στις αρχές της ΕΑΣ. Όσο για παλαιότερα επι ΕΚΤΕΛ η Αφετηρία της Δάφνης ήταν επι της οδού Σίνα.
Πράγματι η γραμμή είχε τακτικά δρομολόγια καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Απάντηση
#50
Δεν την πρόλαβα τη γραμμή της Δάφνης στη Σίνα. Πάντως είχε πάει Κοραή αρκετά πριν από τα, Ikarus.

(11-11-2013, 11:50 AM)pvuccino Έγραψε: Είναι πάντως πολύ πιθανό να παρέμεινε στην Κοραή και τα πρώτα χρόνια της ΕΑΣ. Η Κοραή πεζοδρομήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 80 και μέχρι τότε οι αφετηρίες της λειτουργούσαν κανονικά. (608, 619, 910 κτλ) Οπότε είναι πολύ πιθανό και το 228 να πήγε Ομόνοια όταν έγινε η πεζοδρόμηση.

Όντως• ήταν με την πεζοδρομηση που η αφετηρία μεταφέρθηκε στην Ομόνοια.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι επί της Κοραή ήταν και η αφετηρία του Γαλατσίου (το 608 δεν ήταν αυτό ; ) και μετά μεταφέρθηκε στην Εδουάρδου Λω.

Επίσης: για ένα φεγγάρι, κάπου μεταξύ 1977 και 1981 οι γραμμές της Άνω Νέας Σμύρνης είχαν ενώ ενωθεί με του Γαλατσίου και υπήρχε δηλ. Η γραμμή Ανω Νέα Σμύρνη - Γαλάτσι. Έπαιρνες το λεωφορείο στην Αιγαίου και πήγαινες κατ' ευθείαν Γαλάτσι. Στο κέντρο έκανε μόνο στάση.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)