10-07-2012, 04:48 PM
Ποιες είναι οι τρεις εταιρείες που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό εκμετάλλευσης των λιμενικών χρήσεων και δραστηριοτήτων του ΟΛΘ
Σειρά επαφών, κατά τρόπο διακριτικό, αλλά ουσιαστικό, πραγματοποίησε η γνωστή κινεζική εταιρία Hutchinson στη Θεσσαλονίκη, το αμέσως προηγούμενο διάστημα. Αυτό είναι λίγο ως πολύ γνωστό, μολονότι δεν πήρε, ενδεχομένως, τη δημοσιότητα που θα έπρεπε να πάρει.
Μεταξύ άλλων, στελέχη της, συναντήθηκαν με εκπροσώπους του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου και όχι μόνο, με τον ΟΛΘ να βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο του ενδιαφερόντος τους.
Οι πληροφορίες επιμένουν ότι η εταιρεία, που έχει την έδρα της στο Χονγκ Κονγκ και η οποία και στο παρελθόν είχε επισημοποιήσει το ενδιαφέρον της για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης (κερδίζοντας μάλιστα τον διαγωνισμό για τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτιών αλλά αποσύροντας στη συνέχεια την προσφορά της), τριγυρίζει και πάλι στην περιοχή, προετοιμάζοντας, αυτή τη φορά, το πραγματικό χτύπημα.
Μόνο που τώρα, δεν θα είναι μόνη της. Για την περίπτωση του ΟΛΘ, επιβεβαιωμένο ενδιαφέρον υπάρχει και από την επίσης κινεζική Cosco, η οποία είναι ήδη εγκατεστημένη στον Πειραιά και στον ΟΛΠ, αλλά και από την ευρωπαϊκή Mediterranean Shipping Company, η οποία επίσης έχει δηλώσει ενδιαφέρον για την ελκυστική περίπτωση του λιμανιού της πόλης.
Μένει να αποδειχθεί ποιες από όλες αυτές θα δώσουν το «παρών» και στην τελική φάση της σχετικής διαδικασίας, όταν προκηρυχθεί.
Σειρά επαφών, κατά τρόπο διακριτικό, αλλά ουσιαστικό, πραγματοποίησε η γνωστή κινεζική εταιρία Hutchinson στη Θεσσαλονίκη, το αμέσως προηγούμενο διάστημα. Αυτό είναι λίγο ως πολύ γνωστό, μολονότι δεν πήρε, ενδεχομένως, τη δημοσιότητα που θα έπρεπε να πάρει.
Μεταξύ άλλων, στελέχη της, συναντήθηκαν με εκπροσώπους του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου και όχι μόνο, με τον ΟΛΘ να βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο του ενδιαφερόντος τους.
Οι πληροφορίες επιμένουν ότι η εταιρεία, που έχει την έδρα της στο Χονγκ Κονγκ και η οποία και στο παρελθόν είχε επισημοποιήσει το ενδιαφέρον της για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης (κερδίζοντας μάλιστα τον διαγωνισμό για τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτιών αλλά αποσύροντας στη συνέχεια την προσφορά της), τριγυρίζει και πάλι στην περιοχή, προετοιμάζοντας, αυτή τη φορά, το πραγματικό χτύπημα.
Μόνο που τώρα, δεν θα είναι μόνη της. Για την περίπτωση του ΟΛΘ, επιβεβαιωμένο ενδιαφέρον υπάρχει και από την επίσης κινεζική Cosco, η οποία είναι ήδη εγκατεστημένη στον Πειραιά και στον ΟΛΠ, αλλά και από την ευρωπαϊκή Mediterranean Shipping Company, η οποία επίσης έχει δηλώσει ενδιαφέρον για την ελκυστική περίπτωση του λιμανιού της πόλης.
Μένει να αποδειχθεί ποιες από όλες αυτές θα δώσουν το «παρών» και στην τελική φάση της σχετικής διαδικασίας, όταν προκηρυχθεί.