Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(07-03-2016, 01:57 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Από χθες, Σάββατο, η πλειονότητα των ακυρωτικών μηχανημάτων των σταθμών της γραμμής 2 του Μετρό (δεν έτυχε να χρησιμοποιήσω τη γραμμή 3 για να δω αν συμβαίνει το ίδιο και εκεί), είτε έχουν αφαιρεθεί είτε είναι καλυμμένα και εκτός λειτουργίας (έχουν παραμείνει 1-2 ακυρωτικά ανά σταθμό).

Να φανταστώ πως αρχίζουν προετοιμασίες για το ηλεκτρονικό εισιτήριο;
Κ γω το παρατήρησα και λεω τι γινεται!! Άντε επιτελους..με το ηλεκτρονικο εισητηριο και τις μπαρες έχουμε λύσει τη λαθρεπιβίβαση. Και αν λαβουμε υποψιν μας ότι η πλειονοτητα των λεωφοριακων γραμμων είναι κυκλικές δεν χρειάζεται καν έλεγχος στα λεωφορεια
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - από georgio - 07-03-2016, 02:02 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 05-04-2013, 11:34 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 10-04-2013, 09:48 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 10-04-2013, 10:22 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 29-04-2013, 11:45 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 30-04-2013, 12:04 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 14 Επισκέπτης (ες)