Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Αδυνατώ να καταλάβω τι μπορεί να εννοούσε η ΣΤΑΣΥ στην επιστολή της προς τη συγκεκριμένη συλλογικότητα, αφού δεν την έχουν επισυνάψει και επιλέγουν την απομόνωση μέρους της επιστολής. Παρόλα αυτά, δεν έχω εντοπίσει "τοπικά" δρομολόγια στη γραμμή 1 έως τον σταθμό "Ειρήνη", ούτε έχω παρατηρήσει κάτι ασυνήθιστο στο χρόνο στάσης του συρμού στο συγκεκριμένο σταθμό, που να τον διαφοροποιεί από τη "Νέα Ιωνία", τα "Άνω Πατήσια", την "Αττική", την "Ομόνοια", το "Θησείο" και τον "Ταύρο", που είναι όλοι τους σταθμοί που έχουν επίσταθμο ή χώρο εναπόθεσης συρμών.

Επιπροσθέτως, και ειδικά για το πρόβλημα που εντοπίζεται αυτή τη στιγμή περισσότερο στη γραμμή 2 του Μετρό, με τον εναλλάξ τερματισμό και τις παρενέργειες που προκαλεί στο πλέγμα δρομολογίων, αλλά και στη γραμμή 1, όπου η συχνότητα στο Χειμερινό πρόγραμμα είναι 6,5' τις ώρες αιχμής, ενώ τα νυχτερινά δρομολόγια που κόπηκαν με τη δικαιολογία των έργων αναβάθμισης, απλά δεν επανήλθαν, νομίζω πως θ' αρχίσει να επιλύεται όταν προχωρήσει η εισαγωγή προς συζήτηση στη Βουλή και στη συνέχεια η ψήφιση της τροπολογίας για την επαναπρόσληψη των απολυμένων του Μετρό, αφού τελικά απορρίφθηκε από το ΑΣΕΠ το σχέδιο προκήρυξης για πρόσληψη προσωπικού, με αυξημένη μοριοδότηση όσων εμπίπτουν στην παραπάνω κατηγορία, μιας και το θέμα δεν είναι στο πόσο αντέχει το σύστημα στο νέο τμήμα του Μετρό, αλλά η έλλειψη προσωπικού, εξαιτίας της οποίας ο "Άγιος Δημήτριος", ως ο μοναδικός σταθμός στο δίκτυο της γραμμής που μπορεί να δώσει τη δυνατότητα αναστροφής συρμών, λόγω του επίσταθμου που διαθέτει και δεν παρακωλύεται η κυκλοφορία των υπολοίπων συρμών, λειτουργεί ως τερματικός για το ήμισυ των δρομολογίων, κατά τις ώρες αιχμής.

Πέραν όλων αυτών, και ως καθημερινός χρήστης του τμήματος αυτού, έχω να παρατηρήσω πως σίγουρα το πρόβλημα είναι αρκετά μεγάλο, δημιουργώντας ταλαιπωρία στους τακτικούς χρήστες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι σε θέση να προκαλέσει την απαξίωση ενός έργου που το περίμεναν πως και πως οι γύρω περιοχές, ενώ και μετά την αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ, σε συνδυασμό με την προαναγγελθείσα αναδιάρθρωση του δικτύου, εκτιμώ πως θα κερδίσει ακόμα περισσότερο το Μετρό, έναντι των επίγειων συγκοινωνιακών μέσων.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - από marios.ilioupoli - 04-09-2014, 03:10 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 05-04-2013, 11:34 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 10-04-2013, 09:48 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 10-04-2013, 10:22 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 29-04-2013, 11:45 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 30-04-2013, 12:04 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 18 Επισκέπτης (ες)