27-11-2009, 02:19 PM
Μέσα στον Φεβρουάριο αναμένεται να λειτουργήσει ο σταθμός του ΜΕΤΡΟ στο Χολαργό ενώ επίκεινται αλλαγές σε δρομολόγια λεωφορείων και άλλες ρυθμίσεις με στόχο την βελτίωση των συγκοινωνιών και την αποσυμφόρηση των κυρίων οδικών αρτηριών της Αττικής.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου προσεχώς πρόκειται να μεταφερθούν 10 με 12 αφετηρίες λεωφορειακών γραμμών από τον σταθμό Εθνικής Άμυνας στον νέο σταθμό του Νομισματοκοπείου ενώ το αργότερο μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχει τεθεί σε λειτουργία ο υπόγειος χώρος στάθμευσης με ειδική τιμή (έκπτωση 50% στα τέλη στάθμευσης) στους επιβάτες του ΜΕΤΡΟ.
Προσπάθειες γίνονται επίσης για να τεθεί σε λειτουργία το συντομότερο και ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής, στο ύψος του Σταυρού.
Τι θα γίνει με τις επεκτάσεις
Στο μεταξύ, όπως αναφέρουν σημερινά δημοσιεύματα, η προβλεπόμενη επέκταση του μετρό προς το Γαλάτσι, με τη δημιουργία της γραμμής πέταλο U παγώνει επ΄αόριστον ενώ προωθείται η σύνδεση των Δυτικών και Ανατολικών προαστίων με το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο του ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ και ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ. Ο εν λόγω διαγωνισμός αναμένεται να προκηρυχθεί από το νέο έτος.
Από το 2010 θα οριστεί ανάδοχος και για την επέκταση της Γραμμής 3 προς τον Πειραιά, η οποία αφορά στην κατασκευή υπόγειας σήραγγας μήκους 8,2 χλμ. και τη δημιουργία 7 νέων Σταθμών Μετρό. Εκατέρωθεν προσφυγές στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια ανάμεσα στις υποψήφιες εταιρίες δεν είχαν επιτρέψει την ομαλή ολοκλήρωση του διαγωνισμού.
Μέχρι τα τέλη του 2010 αναμένεται επίσης να έχουν δοθεί στο επιβατηγό κοινό και οι σταθμοί Ηλιούπολης, Αλίμου και Αργυρούπολης ενώ για τα τέλη του 2011 μετατίθεται η παράδοση του σταθμού στο Ελληνικό.
Τέλος, προσπάθεις γίνονται για την ολοκλήρωση των έργων στα τμήματα Αιγάλεω - Χαϊδάρι και Αγιος Αντώνιος - Ανθούπολη.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου προσεχώς πρόκειται να μεταφερθούν 10 με 12 αφετηρίες λεωφορειακών γραμμών από τον σταθμό Εθνικής Άμυνας στον νέο σταθμό του Νομισματοκοπείου ενώ το αργότερο μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχει τεθεί σε λειτουργία ο υπόγειος χώρος στάθμευσης με ειδική τιμή (έκπτωση 50% στα τέλη στάθμευσης) στους επιβάτες του ΜΕΤΡΟ.
Προσπάθειες γίνονται επίσης για να τεθεί σε λειτουργία το συντομότερο και ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής, στο ύψος του Σταυρού.
Τι θα γίνει με τις επεκτάσεις
Στο μεταξύ, όπως αναφέρουν σημερινά δημοσιεύματα, η προβλεπόμενη επέκταση του μετρό προς το Γαλάτσι, με τη δημιουργία της γραμμής πέταλο U παγώνει επ΄αόριστον ενώ προωθείται η σύνδεση των Δυτικών και Ανατολικών προαστίων με το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο του ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ και ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ. Ο εν λόγω διαγωνισμός αναμένεται να προκηρυχθεί από το νέο έτος.
Από το 2010 θα οριστεί ανάδοχος και για την επέκταση της Γραμμής 3 προς τον Πειραιά, η οποία αφορά στην κατασκευή υπόγειας σήραγγας μήκους 8,2 χλμ. και τη δημιουργία 7 νέων Σταθμών Μετρό. Εκατέρωθεν προσφυγές στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια ανάμεσα στις υποψήφιες εταιρίες δεν είχαν επιτρέψει την ομαλή ολοκλήρωση του διαγωνισμού.
Μέχρι τα τέλη του 2010 αναμένεται επίσης να έχουν δοθεί στο επιβατηγό κοινό και οι σταθμοί Ηλιούπολης, Αλίμου και Αργυρούπολης ενώ για τα τέλη του 2011 μετατίθεται η παράδοση του σταθμού στο Ελληνικό.
Τέλος, προσπάθεις γίνονται για την ολοκλήρωση των έργων στα τμήματα Αιγάλεω - Χαϊδάρι και Αγιος Αντώνιος - Ανθούπολη.