Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#28
(28-08-2018, 07:25 PM)NightLine Έγραψε: Ρε παιδιά, σόρρυ που σηκώνω το θρεντ ύστερα από χρόνια... αλλά ούτε ο δήμος Αχαρνών και ο δήμος Φυλής για παράδειγμα πιάνονται για "Αθήνα", αλλά για Ανατολική και Δυτική Αττική αντίστοιχα, παρόλα αυτά εξυπηρετούνται από αστικές συγκοινωνίες.

Σίγουρα είναι πιο κοντά στο κέντρο της Αθήνας, απ'ότι το Λαύριο ή τα Μέγαρα ας πούμε... αλλά όλες αυτές οι περιοχές δεν είναι Αθήνα, αλλά Αττική. Βασικά ούτε ο Πειραιάς και τα προάστια του πιάνονται για Αθήνα εδώ που τα λέμε.

Αν δε μπορούμε να χαρακτηρίσουμε ως "Αθήνα" (μέρος του Λεκανοπεδίου δηλαδή) το Μενίδι και τα Άνω Λιόσια ή το Ζεφύρι, τότε μήπως δεν χρειάζονται αστική συγκοινωνία και τα ΒΒΒ ή ο Γέρακας, επειδή τυγχάνει να ανήκουν διοικητικά σε άλλη περιφερειακή ενότητα;

Η αναφορά στον Πειραιά δε μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει με την εδώ συζήτηση. Θα έπρεπε να υπάρχει δηλαδή άλλος συγκοινωνιακός φορέας για τον Πειραιά και τα περίχωρά του; Να έχουμε δηλαδή την Χ εταιρεία μέχρι την Αγ. Βαρβάρα και στον αλλο δρόμο που αρχίζει Κορυδαλλός (Π.Ε. Πειραιά να έχει αρμοδιότητα η Ψ εταιρεία; Άλλωστε ως "Αθήνα" χαρακτηρίζεται επίσημα μόνο ο Δήμος Αθηναίων και ανεπίσημα είθισται να αποκαλείται ως Αθήνα η ευρύτερη περιοχή του Λεκανοπεδίου.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη - από marios.ilioupoli - 28-08-2018, 10:03 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)