Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#23
(29-11-2014, 08:41 AM)mike p Έγραψε: Υπαρχει επισης μεγαλη αναγκη για αστικη συγκοινωνια σε Ραφηνα , Μαρκοπουλο, Πορτο Ραφτη αφου οι κοντινοτερες στασεις αστικων λεωφορειων στις παραπανω περιοχες δεν ξεπερνουν τα 5 km

Είναι αστικές περιοχές η Ραφήνα, το Μαρκόπουλο και το Πόρτο Ράφτη; Με βάση την απόστασή τους από τα όρια του αστικού ιστού ακόμα και το ότι υπάρχουν στάσεις σε ακτίνα πέντε χιλιομέτρων είναι υπερβολή.

(30-11-2014, 01:57 PM)meganium Έγραψε: Αν θέλετε βλέπουμε και τις αποστάσεις αμαξοστασίων αλλά θα τραβήξει πολύ το θέμα ή μπορούμε να εξετάσουμε και την περίπτωση του ΟΑΣΘ που στέλνει εκτός Θεσσαλονικής γραμμές με αρκετά καλά δρομολόγια θα έλεγα (και μην μου πείτε ότι ο ΟΑΣΘ είναι ΚΤΕΛ γιατί αμά η βελτίωση λέγεται ιδιώτης τότε καλώς να μας έρθει).

(30-11-2014, 02:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μόνο που για το Επαρχείο Λαγκαδά του Νομού Θεσσαλονίκης, την εξυπηρέτηση περιοχών του οποίου έχει αναλάβει ο ΟΑΣΘ, οι επιβάτες πληρώνουν εισιτήριο 2€ και όχι το ίδιο με αυτό που χρειάζεται κάποιος για μία μικρή μετακίνηση στο κέντρο της πόλης.

Τα δρομολόγια που εκτελούνται από τον ίδιο τον ΟΑΣΘ έχουν κανονικό εισιτήριο και συχνότητες και σχεδιασμό προαστιακού δρομολογίου. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ για τα οποία την ευθύνη λειτουργίας την έχει ο Οργανισμός.

(30-11-2014, 07:13 PM)Citaro Έγραψε: Ε, την εξοχή λοιπόν την εξυπηρετεί η υπεραστική συγκοινωνία, της οποίας άλλωστε τα συμφέροντα είναι τόσο διαπλεκόμενα, που αποκλείεται να παραχωρήσει "αμαχητί" τη γραμμή στο Ελληνικό Δημόσιο.

Αυτό με τα "διαπλεκόμενα" ΚΤΕΛ που έχω βαρεθεί να το ακούω μπορείς να μου το κάνεις "δίφραγκα" αν έχεις την καλοσύνη; Το ρωτάω ότι όπου μέχρι στιγμής το έχω συζητήσει κάτι άναρθρες κραυγές έχω εισπράξει και επειδή σέβομαι ιδιαίτερα το λόγο σου θα ήθελα μια εμπεριστατωμένη θέση επ' αυτού...
Επίσης κάτι ακόμα: Με ποιον ακριβώς τρόπο θα δώσει "μάχη" το - όποιο - ΚΤΕΛ να κρατήσει τα κεκτημένα; Νομοθετεί μήπως και μου διαφεύγει; Θα γκρινιάξει, θα τραβήξει για ένα διάστημα χειρόφρενο στην χειρότερη περίπτωση και θα τελειώσει η ιστορία...

(03-12-2014, 11:35 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ασχολίαστο βέβαια τα περί "μονοπωλίου" των ΚΤΕΛ. Προφανώς η αστική συγκοινωνία είναι "ελεύθερη αγορά"..

Σε σοβαρά και ευνομούμενα κράτη είναι ακριβώς αυτό... Ελεύθερη αγορά...

(04-12-2014, 06:05 PM)AquaSonic Έγραψε: Ρε πανε καλα οι ανθρωποι; 2.40 μονο απο Ραφηνα - Αθηνα και γκρινιαζουν;

Οπως εχω ξαναπει, αμα θελουν τοσο πολυ φθηνη συγκοινωνια, με 10.000 τσιμπας ενα ΝL202 με χαλαρα 7-8 χρονιακια μπροστα του... Και ας βαλουν μετα και μισο ευρω εισιτηριο...

Το τζάμπα είναι πάντα φθηνότερο...

Το NL202 στα δέκα χιλιάρικα είναι ακριβό και δεν ταξινομείται στην Ελλάδα λόγω ηλικίας. Στα σοβαρά όμως τώρα, είναι κάτι που μπορεί άνετα να συμβεί. Αν δεν υπάρχει κάλυψη ή ενδιαφέρον σχετικό από τον φορέα που καλύπτει την περιοχή για μια γραμμή μπορεί να την αναλάβει με ένα αίτημα στην περιφέρεια ο οποιοσδήποτε... Όποιος νομίζει λοιπόν ότι μπορεί να είναι βιώσιμη οικονομικά μια τέτοια γραμμή ας την δημιουργήσει ο ίδιος...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη - από garvanitis - 10-12-2014, 12:53 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)