10-05-2012, 03:48 PM
Η αεροπορική εταιρία Emirates είναι η πρώτη που χορηγεί εξ' ολοκλήρου στάσεις μετρό του Λονδίνου και μια νέα γραμμή τελεφερίκ που συνδέει τον σταθμό Emirates Greenwich με τον σταθμό Emirates Royal Docks, όπως πλέον ονομάζονται.
Το τελεφερίκ θα χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου αφού συνδέει το στάδιο O2 Arena με το εκθεσιακό κέντρο ExCel που θα χρησιμοποιηθεί για τους αγώνες πυγμαχίας, τζούντο, πάλης, άρσης βαρών, ξιφασκίας, πινγκ πονγκ και ταεκ βον ντο.
Η δεκαετής συμφωνία είναι η πρώτη ιδιωτική χρηματοδότηση μιας ολόκληρης γραμμής μετρό, κάτι που έχει να γίνει από τη βικτοριανή εποχή, και αποτελεί ένδειξη των αυξανόμενων χορηγιών και διαφημιστικών εσόδων που αντλεί το περίφημο μετρό (ή Tube) του Λονδίνου.
Η εταιρία Transport for London που διαχειρίζεται το μετρό είχε διαφημιστικά έσοδα της τάξης των 107 εκατομμυρίων λιρών στη διετία 2010-2011, διπλασιάζοντας αντίστοιχα έσοδα από πέντε χρόνια πριν.
Τα έσοδα προκύπτουν κυρίως από μια συμφωνία που έχει κάνει με την CBS Outdoor για την εκμετάλλευση διαφημιστικών πινακίδων σε όλο το δίκτυο μετρό. Η CBS Outdoor έχει εγκαταστήσει 1.200 ψηφιακές οθόνες στις κυλιόμενες σκάλες των σταθμών και 126 προτζέκτορες που προβάλλουν διαφημίσεις στις πλατφόρμες αναμονής.
Το μετρό του Λονδίνου συνεχίζει την καινοτόμα στρατηγική του, εγκαθιστώντας ασύρματο Ίντερνετ στοχεύοντας στο να κερδίσει μερίδιο από το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ όπως έκανε με την Emirates, σκοπεύει να παραχωρήσει σταθμούς μετρό και σε άλλους διαφημιζόμενους δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ντύσουν εξ' όλοκλήρου έναν σταθμό με τα λογότυπα, χρώματα και μηνύματά τους.
Δείτε παρακάτω πως εμφανίζονται πλέον οι σταθμοί Greenwich και Royal Docks στο κλασικό χάρτη μετρό του Λονδίνου. Άραγε, θα δούμε αντίστοιχες πρακτικές μάρκετινγκ και στο Αττικό Μετρό;
Το τελεφερίκ θα χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου αφού συνδέει το στάδιο O2 Arena με το εκθεσιακό κέντρο ExCel που θα χρησιμοποιηθεί για τους αγώνες πυγμαχίας, τζούντο, πάλης, άρσης βαρών, ξιφασκίας, πινγκ πονγκ και ταεκ βον ντο.
Η δεκαετής συμφωνία είναι η πρώτη ιδιωτική χρηματοδότηση μιας ολόκληρης γραμμής μετρό, κάτι που έχει να γίνει από τη βικτοριανή εποχή, και αποτελεί ένδειξη των αυξανόμενων χορηγιών και διαφημιστικών εσόδων που αντλεί το περίφημο μετρό (ή Tube) του Λονδίνου.
Η εταιρία Transport for London που διαχειρίζεται το μετρό είχε διαφημιστικά έσοδα της τάξης των 107 εκατομμυρίων λιρών στη διετία 2010-2011, διπλασιάζοντας αντίστοιχα έσοδα από πέντε χρόνια πριν.
Τα έσοδα προκύπτουν κυρίως από μια συμφωνία που έχει κάνει με την CBS Outdoor για την εκμετάλλευση διαφημιστικών πινακίδων σε όλο το δίκτυο μετρό. Η CBS Outdoor έχει εγκαταστήσει 1.200 ψηφιακές οθόνες στις κυλιόμενες σκάλες των σταθμών και 126 προτζέκτορες που προβάλλουν διαφημίσεις στις πλατφόρμες αναμονής.
Το μετρό του Λονδίνου συνεχίζει την καινοτόμα στρατηγική του, εγκαθιστώντας ασύρματο Ίντερνετ στοχεύοντας στο να κερδίσει μερίδιο από το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ όπως έκανε με την Emirates, σκοπεύει να παραχωρήσει σταθμούς μετρό και σε άλλους διαφημιζόμενους δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ντύσουν εξ' όλοκλήρου έναν σταθμό με τα λογότυπα, χρώματα και μηνύματά τους.
Δείτε παρακάτω πως εμφανίζονται πλέον οι σταθμοί Greenwich και Royal Docks στο κλασικό χάρτη μετρό του Λονδίνου. Άραγε, θα δούμε αντίστοιχες πρακτικές μάρκετινγκ και στο Αττικό Μετρό;