Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.64 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ζητούν οδηγό όδευσης τυφλών στο σταθμό μετεπιβίβασης του ΟΑΣΘ
#1
Eκπέμπει SOS ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών, που ζητά να κατασκευαστεί οδηγός όδευσης τυφλών στο σταθμό μετεπιβίβασης του ΟΑΣΘ, στην περιοχή του ΙΚΕΑ. «Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα πολυσύχναστο σταθμό, ο οποίος αποτελεί τέρμα και αφετηρία πολλών...



...λεωφορειακών γραμμών. Ωστόσο, για τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης αποτελεί παγίδα», σημειώνει ο γενικός γραμματέας του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τυφλών - Περιφερειακή Ενωση Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Μητρόπουλος.

Η κατασκευή οδηγού όδευσης τυφλών (πλάτους από 30 έως 60 εκατοστά, που αποτελείται από πλακάκια διαφορετικής υφής και χρώματος από το υπόλοιπο δάπεδο) αποσκοπεί στην ασφαλή μετακίνηση των ανθρώπων με προβλήματα όρασης και αποβλέπει στην καθοδήγησή τους σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους πόλεων και οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών.

Ο σύλλογος έστειλε, μάλιστα, σχετική επιστολή στον ΟΑΣΘ, προκειμένου παρότι ο Οργανισμός δεν έχει αρμοδιότητα για τα πεζοδρόμια, να συνδράμει στην υλοποίηση του αιτήματος.

«Πρόκειται για μία από τις πολλές διευθετήσεις που προσπαθεί να προωθήσει ο σύλλογος, ώστε επιτέλους η Θεσσαλονίκη να γίνει προσβάσιμη. Παρεμβαίνουμε διαρκώς στους δήμους και στις αρχιτεκτονικές υπηρεσίες, πιέζοντας να γίνουν έργα που θα βοηθήσουν στην προσβασιμότητα», επισημαίνει ο κ. Μητρόπουλος.

Ηχοσηματοδότες

Ειδικά για το σταθμό του ΙΚΕΑ, λέει ότι στην περιοχή έχουν εγκατασταθεί ηχοσηματοδότες, αλλά εντούτοις ένας τυφλός που κυκλοφορεί μόνο με το λευκό μπαστούνι, χωρίς συνοδό, είναι πολύ εύκολο να χάσει τον προσανατολισμό του. «Αυτό που ζητάμε είναι απλό. Ενας οδηγός όδευσης τυφλών, έργο χαμηλού κόστους, θα μπορούσε να μας βοηθήσει ώστε να κατευθυνόμαστε στις ρεμίζες των λεωφορείων αντί να χανόμαστε», υπογραμμίζει ο κ. Μητρόπουλος.

Εξάλλου, στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν περίπου 500 διασταυρώσεις στις οποίες έχουν εγκατασταθεί ηχοσηματοδότες, ενώ τα τελευταία χρόνια, ιδίως στον κεντρικό δήμο, η ανάπλαση των πεζοδρομίων συνοδεύεται και από οδηγούς όδευσης τυφλών. Παρ' όλα αυτά, όπως υποστηρίζει ο γενικός γραμματέας του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τυφλών, «χρειαζόμαστε περισσότερους οδηγούς. Είναι χρέος όλων των δήμων να ακολουθήσουν τις διεθνείς προδιαγραφές για ζητήματα προσβασιμότητας, τόσο στους εξωτερικούς, όσο και σε εσωτερικούς δημόσιους χώρους. Εξάλλου, οι περισσότερες από τις υποδομές αυτές, αν όχι όλες, χρηματοδοτούνται από την ΕΕ», καταλήγει ο κ. Μητρόπουλος.

http://www.agelioforos.gr/
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#2
Φυσικά μακάρι να γίνει αυτό που ζητούν οι άνθρωποι και άμεσα για να διευκολυνθούν. Επειδή όμως είμαστε η ρημάδα η χώρα της υπερβολής, θα κάνω λίγο και το δικηγόρο του διαβόλου:

Αυτοί οι "οδηγοί όδευσης τυφλών" έχουν γεμίσει τα πεζοδρόμια σε διάφορα άσχετα σημεία της Αθήνας. Ποιο το αποτέλεσμα; Οι μεν τυφλοί δεν εξυπηρετούνται γιατί ΟΛΟΙ τους περνάνε από το δρόμο, γνωρίζοντας ότι αν τολμήσουν να δοκιμάσουν το πεζοδρόμιο αργά ή γρήγορα θα πέσουν πάνω στο αυτοκίνητο κάποιου κάφρου παρκαρισμένο σε γωνία, σε μηχανάκια που εμποδίζουν πάνω στο πεζοδρόμιο, διάφορα εμπορεύματα που παρατούν οι καταστηματάρχες όπου τους βολεύει, λοιπά εμπόδια κ.ο.κ. Οι δε υπόλοιποι ενοχλούνται γιατί πρέπει να περπατούν πάνω σε ανώμαλο έδαφος και όχι στα ομαλά πλακάκια ενός πεζοδρομίου. Υπάρχουν πεζοδρόμια που τα περνάω κάθε μέρα, δεν έχω δει ποτέ ούτε μισό τυφλό να τα διασχίζει, κι όμως είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να τρώμε στη μάπα αυτή τη σαχλαμάρα που εμποδίζει το περπάτημα και την οποία προφανώς εμπνεύστηκαν κάποιοι πολύ πιο ανάπηροι από αυτούς που υποτίθεται ότι θέλουν να προστατεύσουν...

Ιδια περίπτωση με το τραμ στις αρχές του (για κάτι χρόνια δηλαδή, μην φανταστείτε πως εμφύτευσαν κοινή λογική σε κανέναν καρεκλοκένταυρο για να το πάρει πρέφα). Για να ακούν οι τυφλοί πως κλείνουν οι πόρτες, τα μεγάφωνα παρήγαγαν έναν ήχο που μας έκανε όλους κουφούς, ώστε να νιώσουμε στο πετσί μας τι σημαίνει αναπηρία. Φυσικά δε σκέφτηκε κανείς πως το καλύτερο θα ήταν, όταν έρχεται ένας τυφλός, ο οδηγός να περιμένει λίγο πριν κλείσει τις πόρτες. Νοιαστήκαμε μόνο για να τον ειδοποιούμε πως θα του κλείσουμε την πόρτα στα μούτρα...
Απάντηση
#3
Όχι μόνο στον Α.Σ. ΙΚΕΑ πρέπει να κατασκευαστούν οδηγοί όδευσης τυφλών αλλά και στο Κ.Τ.Ε.Λ μακεδονία και στον Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟ αλλά κυρίως στο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Επαναφορά δρομολογίων των Σαββατοκύριακων της γραμμής 55 και καλλικρατοποίηση της συγκεκριμένης γραμμής. Να ενώνει το Ωραιόκαστρο με την Νεοχωρούδα  
3ον γραμμές 2,3,8 ως έχουν ούτε Ε1-Ε2 ούτε Κ1-Κ2 ούτε 101-102
Απάντηση
#4
Η σκληρή πραγματικότητα είναι ότι χρειάζεται και συχνός έλεγχος από Δημοτική Αστυνομία κλπ, διότι στην Ελλάδα, ότι υπάρχει για να διευκολύνει τα εμποδιζόμενα άτομα, αχρηστεύεται από αναίσθητους συνανθρώπους μας.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)