Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Whitetoweraris] Μετα απο 16 χρονια μετακομίζει στο κτίριο του Κεράνη
#1
Σχέδιο να μεταστεγαστεί το υπουργείο Οικονομικών με τους 2.300 υπαλλήλους του στη Λεωφόρο Θηβών. Αυτήν τη φορά, έπειτα από πρόταση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Παντελή Οικονόμου, σχεδιάζεται η μεταφορά των κεντρικών υπηρεσιών του υπουργείου Οικονομικών στο πρώην βιομηχανικό κτίριο, το οποίο στο μεταξύ έχει ανακαινιστεί πλήρως, περιβάλλεται από εννέα στρέμματα χώρων πρασίνου, στο ισόγειό του φιλοξενεί χώρους ιατρείου και κυλικείου, ενώ στο δώμα του έχουν εγκατασταθεί φωτοβολταϊκά πάνελ υποστηρίζοντας την ενεργειακή αυτάρκειά του.

Το 1998 ήταν οι υπάλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ που αντιδρούσαν στην προαναγγελία μεταφοράς υπηρεσιών του υπουργείου στο κτίριο των πρώην αποθηκών της καπνοβιομηχανίας Κεράνης, επί της οδού Θηβών 196-198 στον Δήμο Νίκαιας - Ρέντη.

Το 2004 ήρθε η σειρά των υπαλλήλων του υπουργείου Πολιτισμού, το 2011 ακολούθησαν οι υπάλληλοι του υπουργείου Εργασίας. Και οι τρεις απόπειρες μετεγκατάστασης στο κτίριο, το οποίο αποκτήθηκε από το ελληνικό Δημόσιο το 1998 έναντι 11,9 δισ. δραχμών (περίπου 35 εκατ. ευρώ), στέφθηκαν από αποτυχία μετά τις αντιδράσεις των υπαλλήλων.

Σύμφωνα με την πρόταση του κ. Οικονόμου, στο κτίριο θα στεγαστούν οι κεντρικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών εκτός από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, γεγονός που θα σημάνει τη μετεγκατάσταση περίπου 2.300 υπαλλήλων του υπουργείου οι οποίοι εργάζονται σήμερα σε δύο ακίνητα επί της οδού Καραγιώργη Σερβίας (αριθμός 6 και 8) και σε περισσότερα από 50 διάσπαρτα ακίνητα στο Κέντρο της Αθήνας.

Τα ενοίκια που καταβάλλει σήμερα το ελληνικό Δημόσιο για τη στέγαση αυτών των υπηρεσιών ξεπερνούν τα 7 εκατ. ευρώ, ενώ το ενοικιοστάσιο για το κεντρικό κτίριο της Καραγιώργη Σερβίας λήγει στο τέλος Δεκεμβρίου, κάνοντας τους σχεδιασμούς μεταστέγασης να έχουν άμεσο χαρακτήρα.

Αντιδράσεις. Και αυτή η απόπειρα μετεγκατάστασης υπηρεσιών στις παλιές καπναποθήκες συναντά τις έντονες αντιδράσεις των εργαζομένων. Ηδη η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών έχει δεχθεί σχετικό εξώδικο από τους Συλλόγους Εργαζομένων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, των εφοριακών Αττικής και Νήσων καθώς και της Ομοσπονδίας Τελωνειακών.

Οπως λέει στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπουργείου Οικονομικών, Τάσος Ντούμας, «η βασικότερη ένστασή μας έχει να κάνει με τις συγκοινωνίες. Δεν υπάρχει κανένα συγκοινωνιακό μέσο που να εξυπηρετεί, οι δε θέσεις στάθμευσης στο κτίριο είναι περίπου 500 και οι υπάλληλοι που θα μεταφερθούν 2.300. Πώς θα πηγαίνουμε στη δουλειά μας και πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες;».

Προκειμένου να καλυφθεί το ζήτημα μετακίνησης του προσωπικού, η ηγεσία του υπουργείου εξετάζει το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί ειδική δημοτική γραμμή λεωφορείων με αφετηρία τον σταθμό του Ηλεκτρικού στον Πειραιά. Το συγκεκριμένο ακίνητο ανήκε στην Γ. Α. ΚΕΡΑΝΗΣ ΑΕ στην οποία περιήλθε ύστερα από διαδοχικές αγορές επτά όμορων ακινήτων κατά τα έτη 1966-1970. Το κτίριο χρησιμοποιήθηκε από το 1973 μέχρι και το 1995 ως χώρος καπναποθήκης και επεξεργασίας καπνών, αγοράστηκε δε από την Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου το 1998 προκειμένου να ανακατασκευαστεί και να αποδοθεί στο τότε ΥΠΕΧΩΔΕ για να στεγάσει τις διάσπαρτες κεντρικές του υπηρεσίες. Από τότε μέχρι σήμερα το επιφάνειας 32.766,59 τ.μ. ακίνητο, σε οικόπεδο επιφάνειας 15.766,59 τ.μ., παραμένει άδειο.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#2
Οπως λέει στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπουργείου Οικονομικών, Τάσος Ντούμας, «η βασικότερη ένστασή μας έχει να κάνει με τις συγκοινωνίες. Δεν υπάρχει κανένα συγκοινωνιακό μέσο που να εξυπηρετεί, οι δε θέσεις στάθμευσης στο κτίριο είναι περίπου 500 και οι υπάλληλοι που θα μεταφερθούν 2.300. Πώς θα πηγαίνουμε στη δουλειά μας και πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες;».

Με το λεωφορείο θα πηγαίνετε κύριε Ντούμα, με το λεωφορείο. Αφήστε ήσυχους τους πολίτες που σας πήρε τάχα μου ο πόνος.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#3
Πως να πάνε οι Άνθρωποι; Κοιτούσα τα λεωφορεία που κάνουν στάση στον Κεράνη (6 στον αριθμό) και συγκεντρωσα τα δρομολόγιά τους από τις 8:00 μέχρι τις 9:00. 10 από το σταθμό του Πειραιά, 5 από την Εθνικής Αντιστάσεως στον Πειραιά και 2 από τον ΗΣΑΠ στο Μοσχάτο. Σύνολο 17 * 100 θέσεις = 1700. Οι υπόλοιποι 800;;;; Αν κρίνω και από το Ε14 δε νομίζω να τους φτιάξουν ειδική λεωφορειακή γραμμή άρα έχουν δίκιο και ενίστανται Tongue
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)