05-10-2011, 08:57 PM
Μειοδότησε τελικά η κοινοπραξία των &P Άβαξ - Ghella SPA - Alstom Transport για το έργο αρχικού προϋπολογισμού 515 εκατ. ευρώ που αφορά στην επέκταση της γραμμής 3 του μετρό (Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο).
Η μειοδότρια κοινοπραξία υπέβαλε προσφορά προϋπολογισμού 343,9 εκατ. ευρώ, με έκπτωση 21,49%. Δεύτερη αναδείχθηκε η κοινοπραξία των Άκτωρ – Τέρνα, της οποίας η προσφορά είναι με έκπτωση 20,34% και τρίτη η κοινοπραξία των FCC Construccion - Alpine Bau που προσέφερε έκπτωση 20,17% (τα ποσά είναι χωρίς ΦΠΑ).
Σημειώνεται ότι στον διαγωνισμό συμμετείχαν οι κοινοπραξίες Impregilo - ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική - Seli - Ansaldo STS και Dragados – Μοχλός.
Την ίδια στιγμή, αγνοείται πότε θα παραδοθούν στην κυκλοφορία οι επτά σταθμοί του μετρό -ολοκληρωμένοι κατασκευαστικά κατά 95%- των επεκτάσεων προς Ελληνικό και Ανθούπολη και πλέον ο κίνδυνος να χαθούν τα κονδύλιαμε τα οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση χρηματοδότησε το έργο είναι ορατός περισσότερο από ποτέ.
Η μειοδότρια κοινοπραξία υπέβαλε προσφορά προϋπολογισμού 343,9 εκατ. ευρώ, με έκπτωση 21,49%. Δεύτερη αναδείχθηκε η κοινοπραξία των Άκτωρ – Τέρνα, της οποίας η προσφορά είναι με έκπτωση 20,34% και τρίτη η κοινοπραξία των FCC Construccion - Alpine Bau που προσέφερε έκπτωση 20,17% (τα ποσά είναι χωρίς ΦΠΑ).
Σημειώνεται ότι στον διαγωνισμό συμμετείχαν οι κοινοπραξίες Impregilo - ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική - Seli - Ansaldo STS και Dragados – Μοχλός.
Την ίδια στιγμή, αγνοείται πότε θα παραδοθούν στην κυκλοφορία οι επτά σταθμοί του μετρό -ολοκληρωμένοι κατασκευαστικά κατά 95%- των επεκτάσεων προς Ελληνικό και Ανθούπολη και πλέον ο κίνδυνος να χαθούν τα κονδύλιαμε τα οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση χρηματοδότησε το έργο είναι ορατός περισσότερο από ποτέ.