24-09-2011, 09:06 PM
Προς επιδείνωση… οδεύει το επίπεδο ασφάλειας πτήσεων στην Ελλάδα, κάτι που θα επηρεάσει και την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο ως προς την (αν-)ασφάλεια των πτήσεων στην Ελλάδα, “μιας χώρας που βασίζεται στον Τουρισμό”, εκτιμά η Διεθνής Ομοσπονδία Ενώσεων Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, IFATCA.
Η Διεθνής Ομοσπονδία Ενώσεων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας (IFATCA), μέσω της ελληνικής GATCA, αντιλαμβάνεται ότι η ελληνική κυβέρνηση προτίθεται να μειώσει περαιτέρω τους όρους απασχόλησης και τις συνθήκες εργασίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας (σχολών ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας), καθώς συνεχίζει να μάχεται με την οικονομική κρίση.
Οι Έλληνες ελεγκτές, όπως εκτιμά η IFATCA, έχουν ήδη υποστεί σημαντικές περικοπές στους μισθούς τους, και είναι πλέον υπό την απειλή του γεγονότος του επαναπροσδιορισμού τους ως διοικητικών εργαζομένων.
Ενώ η Ομοσπονδία αναγνωρίζει τη σοβαρή κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ελληνική οικονομία, δε μπορεί να συνταχθεί στην αυθαίρετη μείωση των όρων εργασίας για ένα τέτοιο εξειδικευμένο έργο με τόσο σημαντικές επιπτώσεις στην ασφάλεια των πτήσεων.
Επιπλέον, η IFATCA κατανοεί πως λίγες είναι οι κρατικές δαπάντες στην εκπαίδευση προσωπικού ελεγκτών, σε υποδομές και σε ζητήματα που αφορούν στην ασφάλεια.
Οι παράγοντες αυτοί, σύμφωνα με την IFATCA, οδηγούν μόνο στη μείωση της ασφάλειας που παρέχεται στο επιβατικό κοινό της Ελλάδας και πρόκειται να επηρεάσει την εμπιστοσύνη ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα.
Όπως εξηγεί η IFATCA, ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας δεν είναι μια διοικητική λειτουργία. Πρόκειται για ένα πολύ εξειδικευμένο και απαιτητικό επάγγελμα που απαιτεί μοναδικές ικανότητες. Αυτό έχει αναγνωριστεί από τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ΔΟΕ), οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών.
Η Διεθνής Ομοσπονδία Ενώσεων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας (IFATCA), μέσω της ελληνικής GATCA, αντιλαμβάνεται ότι η ελληνική κυβέρνηση προτίθεται να μειώσει περαιτέρω τους όρους απασχόλησης και τις συνθήκες εργασίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας (σχολών ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας), καθώς συνεχίζει να μάχεται με την οικονομική κρίση.
Οι Έλληνες ελεγκτές, όπως εκτιμά η IFATCA, έχουν ήδη υποστεί σημαντικές περικοπές στους μισθούς τους, και είναι πλέον υπό την απειλή του γεγονότος του επαναπροσδιορισμού τους ως διοικητικών εργαζομένων.
Ενώ η Ομοσπονδία αναγνωρίζει τη σοβαρή κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ελληνική οικονομία, δε μπορεί να συνταχθεί στην αυθαίρετη μείωση των όρων εργασίας για ένα τέτοιο εξειδικευμένο έργο με τόσο σημαντικές επιπτώσεις στην ασφάλεια των πτήσεων.
Επιπλέον, η IFATCA κατανοεί πως λίγες είναι οι κρατικές δαπάντες στην εκπαίδευση προσωπικού ελεγκτών, σε υποδομές και σε ζητήματα που αφορούν στην ασφάλεια.
Οι παράγοντες αυτοί, σύμφωνα με την IFATCA, οδηγούν μόνο στη μείωση της ασφάλειας που παρέχεται στο επιβατικό κοινό της Ελλάδας και πρόκειται να επηρεάσει την εμπιστοσύνη ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα.
Όπως εξηγεί η IFATCA, ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας δεν είναι μια διοικητική λειτουργία. Πρόκειται για ένα πολύ εξειδικευμένο και απαιτητικό επάγγελμα που απαιτεί μοναδικές ικανότητες. Αυτό έχει αναγνωριστεί από τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ΔΟΕ), οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.