01-12-2023, 04:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-12-2023, 04:36 PM από kostas720. Edited 1 time in total.)
(01-12-2023, 06:10 AM)Korkis Έγραψε: Διάβασα ένα σχετικό άρθρο και μιας και το ανέφερες να πω πως οι ενδιάμεσοι συρμοί καλά θα είναι, οι υπόλοιποι που θα μαζεύουν τον κόσμο από τα "ασήμαντα προάστια" δε θα έχουν χώρο ούτε για μύγα (αν το μέτρο αυτό αφορά δρομολόγια κατά τις ώρες αιχμής). Δεν είναι δυνατόν το τρένο να φτάνει ήδη μισογεμάτο στο Αιγάλεω, από τα προάστια του Πειραιά, και να το βρίσκουν καλή ιδέα όλο αυτόΕίναι μια πολύ καλή πρακτική που τη χρησιμοποιούν σε πολλά μετρό στον κόσμο. Η συχνότητα υποτίθεται ότι θα ήταν αυστηρά κάθε 5 λεπτά στα τμήματα Δημ. Θέατρο - Αιγάλεω και Πλακεντίας - Εθν. Άμυνα. Ανάμεσά τους θα μπαίνουν συρμοί στο κεντρικό τμήμα (Εθν. Άμυνα - Αιγάλεω) και θα κάνουν τη συχνότητα στα 2,5 λεπτά. Δεν κατάλαβα πολύ καλά , αλλά νομίζω αυτή ήταν η ιδέα. Επειδή όμως όπως προανέφερες , στα τρένα που θα κάνουν όλη τη διαδρομή θα υπάρχει πολύς συνωστισμός , θα μπορούσε να εφαρμοστεί η ιδέα του διπλού τοπικού. Δηλαδή κρατάμε τη 5λεπτη συχνότητα στους τερματικούς , και θα υπάρχουν δύο τοπικά που θα λειτουργούν εναλλάξ ανάμεσα στα κανονικά (Δημ. Θέατρο - Εθν. Άμυνα) και (Αιγάλεω - Πλακεντίας). Έτσι θα καταφέρουμε μόνο 1 στα 3 τρένα να τερματίζουν στο Αιγάλεω και στην Άμυνα αντίστοιχα και θα μειωθεί ο συνωστισμός στα τρένα που θα κάνουν όλη τη διαδρομή.