Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΥΜΕ] ΔΤ: Βασικά σημεία εισήγησης υπουργού μεταφορών και δικτύων στο ΚΤΕ μεταφορών
#1
Αθήνα, 13 Σεπτεμβρίου 2011

· Μετά το περασμένο Σαββατοκύριακο βρισκόμαστε μπροστά σε νέα δεδομένα, είμαι βέβαιος ότι όλοι το έχουμε συνειδητοποιήσει.

· Τα τελευταία 24ωρα, πιστοποιείται μια πολύ σημαντική μεταβολή και αυτή τη στιγμή πρέπει όλοι να αντιληφθούμε ότι η κατάσταση έχει αλλάξει και πλέον διεθνώς υπάρχει μηδενική ανοχή, όπως μηδενικά είναι και τα περιθώρια που έχει η χώρα μας, η κυβέρνηση, να μην αντιδράσει άμεσα.

· Πρέπει να κάνουμε πράξη όσα λέμε με τρόπο απόλυτο, ολοκληρωμένο και άμεσο.

· Είναι η ώρα μηδέν για την πατρίδα.

· Η Ελλάδα που άλλα λέει, άλλα εννοεί και άλλα κάνει στο τέλος - πάγια πρακτική της σκοτεινής πλευράς της μεταπολίτευσης - δεν έχει καμία ανοχή από κανένα, ούτε από τους εταίρους ούτε από τους πολίτες.

· Δε μιλάμε πια για κρισιμότητα ούτε της περιόδου, ούτε της εποχής. Πλέον μιλάμε για κρίσιμες στιγμές.

· Αυτό που είναι το μείζον και καθοριστικό είναι ότι η Ελλάδα έχει απέναντι της, πιο ενισχυμένες από ποτέ, διεθνώς συντεταγμένες δυνάμεις που ποντάρουν ή και επιδιώκουν την χρεοκοπία μας. Ψάχνουν όλοι αυτοί για προσχήματα και αφορμές.

· Όποιος δώσει τέτοια αφορμή, τέτοιο πρόσχημα, αναλαμβάνει ιστορικές, όχι μόνο πολιτικές ευθύνες.

· Είναι σαφές ότι η χώρα βρίσκεται σε οριακό σημείο. Δεν μας επιτρέπεται να τους κάνουμε το χατίρι.

· Τώρα είναι η ώρα να συμφωνήσουμε σε ένα πράγμα, ότι πλέον δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για κανέναν από εμάς, να μην προχωρήσουμε μπροστά.

· Δε μπορούμε να αφήσουμε να πλανάται στο εξωτερικό το ότι η Ελλάδα ούτε θέλει, ούτε μπορεί.

· Υπήρξαν καθυστερήσεις. Τώρα όμως δεν είναι η ώρα για κριτική.

· Είναι η ώρα να κάνουμε πράξη τις μεταρρυθμίσεις, όπως το χτύπημα της μαύρης αγοράς αδειών. Μόνο την τελευταία 10ετία έχουν αλλάξει χέρια 35.000 άδειες και υπολογίζεται ότι έχουν πραγματοποιηθεί αφορολόγητες συναλλαγές 5δις ευρώ.

· Πρέπει να προχωρήσουμε στις απαραίτητες και κατεπείγουσες προοδευτικές και αναπτυξιακές μεταρρυθμίσεις, σύμφωνα με τις ομόφωνες αποφάσεις των 2 τελευταίων υπουργικών συμβουλίων, όπως οι νέες μορφές ΤΑΞΙ που έχουν δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας όπου έχουν ανοίξει.

· Δεν είμαστε αυτοί που δημιουργήσαμε το πρόβλημα. Ούτε αυτή η κυβέρνηση, ούτε αυτή η Κ.Ο. Δεν πρέπει όμως να γίνουμε αυτοί οι οποίοι θα ευθύνονται, ο μη γένοιτο, γιατί δε λύθηκε το πρόβλημα.

· Δεν έχουμε το δικαίωμα ως κυβέρνηση να κάνουμε ούτε βήμα πίσω γιατί τότε θα πάνε χαμένοι οι κόποι και θυσίες που έχουν κάνει οι πολίτες αυτά τα δύο χρόνια.

· Πλέον η παραμικρή ολιγωρία ή παλινωδία από πλευράς της χώρας, της κυβέρνησης, είναι ικανή να δημιουργήσει χάος όπως το «πέταγμα μιας πεταλούδας» σύμφωνα με τη γνωστή θεωρία.

· Εξέλιξη που είναι ικανή να οδηγήσει τη χώρα σε συνθήκες οικονομικού και κοινωνικού χάους, εν γνώσει μας, δεν είναι δυνατό να προκαλέσουμε.

· Όπως γνωρίζετε είναι ομόφωνη απόφαση της κυβέρνησης να ξαναδούμε το άνοιγμα σε όλα τα επαγγέλματα.

· Σας ενημερώνω ότι σ’ αυτό το νομοσχέδιο θα υπάρχουν εκτός από τα ΤΑΞΙ και διατάξεις που αφορούν στα φορτηγά. Το άνοιγμα θα είναι πλήρες, ολοκληρωμένο, άμεσο και με κανόνες που δεν θα επιτρέπουν τη δημιουργία καρτέλ.

· Ειδικά μετά τα προχθεσινά μέτρα, την ώρα που λαμβάνουμε τόσο δύσκολα μέτρα για τον ελληνικό λαό, θα ήταν τουλάχιστον ανήθικο και άδικο η κυβέρνηση να συναλλάσσεται με συντεχνίες προκειμένου να διατηρήσουν άδικα προνόμια.

· Δε νομίζω ότι αντέχει κανείς να βγει και να πει στους Έλληνες ότι θα κάνουμε χάρη σε μια συντεχνία τη στιγμή που ζητάμε από όλους να δώσουν από αυτά που δεν περισσεύουν.

· Δεν υπάρχει περιθώριο να κάνουμε άλλες εξαιρέσεις, η Ελλάδα των εξαιρέσεων μας έφερε ως εδώ.

· Το προσχέδιο νόμου, όπως και κάθε νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης, όπου επιδέχεται βελτιώσεων είναι αυτονόητο ότι θα ενσωματωθούν.

· Οι βελτιώσεις, όμως, δεν μπορούν να κινούνται αντίθετα από την κατεύθυνση του σχεδίου νόμου που ομόφωνα έχει εγκρίνει το Υ/Σ ούτε από το Ν.3919 που έχουμε ήδη ψηφίσει, δηλαδή την πραγματική απελευθέρωση του επαγγέλματος.

Στη συνέχεια ο Υπουργός παρουσίασε τα βασικά σημεία του προσχεδίου νόμου που ενέκρινε ομόφωνα το Υπουργικό Συμβούλιο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Newsbeast.gr] Θέμα μισθοδοσίας στα ΜΜΜ θέτει το υπ. Μεταφορών GeorgIrisbus 0 1.745 26-09-2011, 08:06 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Capital.gr] Στο "πόδι" η εργασιακή εφεδρεία στις ΔΕΚΟ μεταφορών GeorgIrisbus 0 1.940 14-09-2011, 10:19 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Zougla.gr] Στο υπουργείο Μεταφορών κλιμάκιο της τρόικας Konstantinos MercedesBenz 1 2.807 30-08-2011, 09:28 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac
  [HBNEWS] Οι νέοι διοικητές στις ΔΕΚΟ μεταφορών Cmaniac 0 2.105 07-02-2010, 03:16 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)