14-09-2013, 03:13 PM
(14-09-2013, 03:56 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι σίγουρο ότι έχει μείνει Ελληνικό το 204; Γιατί πολλές γραμμές έχει μαζέψει. Μετράω:
040, 101, 114, 115, 116, 124, 128, 140, 141, 142, 149, 154, 155, 162, 163, 170, 171, 205, 206, 207, 212, 235, 237, 250, 550, 608, Α2, Α3, Α4, Α5, Β2, Β3, Ε22, Χ97
Το Ελληνικό έχει αυτά που είπες και τα: 209, 242, 304/305/316 (νομίζω 2-3 οχήματα έχει το Ελληνικό και τα υπόλοιπα από Ανθούσα), 309, 406, 407, 418 και Α7 (4 οχήματα αν δεν κάνω λάθος και τα υπόλοιπα 10 από Ράλλη).
Σε σχέση με πριν 4-5 χρόνια το Ελληνικό έχει αρκετά λιγότερες γραμμές. Τότε είχε: 103, 113, 220/221, 245, 251, 408/409, 419, 601/603, 651/653 κ.α. Απ' τα σημερινά τα μόνα που δεν είχε τότε ήταν τα Α5, 304/305/316 και Χ97.
(14-09-2013, 04:08 AM)georgio Έγραψε: Για το 204 σιγουρότατα! (1 λεωφορειο ειναι εξάλλου)
+ 4 βάρδιες στο Α7 τις καθημερινές, το 209, το 242, 304,305,406,407
Και το Α1 περυσι τις καθημερινές το είχε το ελληνικό φέτος δεν ξέρω
Μιλάμε για το μεγαλύτερο αμαξοστάσιο της αττικής. Και μην ξεχνας οτι κόπηκαν 210 (-3 οχήματα) 202 (-4) 171 (-3) Ε22 (-3) Χ97 (-1) 141 (-1) 216 (-3)
Συγκενρωτικά το Ελληνικό πριν είχε (μέσα σε παρένθεση τα μέγιστα οχήματα στην αιχμή) : 124 (3), 141 (9), 155 (3), 171 (8), 202 (3), 210 (3), 216 (3), 247 (1), Β2 (5), Ε22 (8) και Χ97 (3). Σύνολο 49 οχήματα.
Ενώ τώρα έχει: 101 (3), 124 (4), 141 (6), 142 (1), 155 (4), 171 (5), Β2 (7), Ε22 (5) και Χ97 (2). Σύνολο 37 οχήματα.
Άρα το συνολικό όφελος είναι 12 οχήματα.