1) Τα Ν1 είναι αξιοπρεπέστατα, παρά τα 16-17 χρόνια στην πλάτη τους. Ειδικά σε αυτά που εκτελούν τα τοπικά της Γλυφάδας, ντρέπεσαι να μπεις μέσα! Δεν διστάζω να πω ότι θα ρθει και η εποχή που θα είναι σε καλύτερη κατάσταση και από τα Citelis... (ντάξει, το σκότωσα )
2) Τα Van Hool, είναι αναντικατάστατα αυτή τη στιγμή, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων! Δεν ξέρω αν υπάρχουν άλλα αστικά 7 μέτρων...... Αλλά από την άλλη, είναι απαραίτητα μόνο στη γραμμή 100, άντε και στην 060!
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ: Τα λεωφορεία που κάνουν την γραμμή 15 του ΟΑΣΘ, τι μήκος έχουν;;;
3) Νομίζω ήρθε η στιγμή που όλοι συνέχεια λέγαμε ότι "πλησιάζει"......... γκαζιέρεν καπούτ! Κάποιες από τις 245 των Άνω Λιοσίων και τις 50 τις Ανθούσας (Renault), ή δεν θα μπορούν να σταυρώσουν χιλιόμετρο, ή θα είναι σε άθλια κατάσταση. Στην Κηφισιά, ας πούμε, ακούνε την έλευση του 504 από μισό χιλιόμετρο, απτό τρίξιμο και τους κραδασμούς! Ίσως και γι΄αυτό να μην βγαίνουν ακόμα τα Citelis, και απλά να "καραδοκούν"!
2) Τα Van Hool, είναι αναντικατάστατα αυτή τη στιγμή, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων! Δεν ξέρω αν υπάρχουν άλλα αστικά 7 μέτρων...... Αλλά από την άλλη, είναι απαραίτητα μόνο στη γραμμή 100, άντε και στην 060!
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ: Τα λεωφορεία που κάνουν την γραμμή 15 του ΟΑΣΘ, τι μήκος έχουν;;;
3) Νομίζω ήρθε η στιγμή που όλοι συνέχεια λέγαμε ότι "πλησιάζει"......... γκαζιέρεν καπούτ! Κάποιες από τις 245 των Άνω Λιοσίων και τις 50 τις Ανθούσας (Renault), ή δεν θα μπορούν να σταυρώσουν χιλιόμετρο, ή θα είναι σε άθλια κατάσταση. Στην Κηφισιά, ας πούμε, ακούνε την έλευση του 504 από μισό χιλιόμετρο, απτό τρίξιμο και τους κραδασμούς! Ίσως και γι΄αυτό να μην βγαίνουν ακόμα τα Citelis, και απλά να "καραδοκούν"!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)