Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
(13-04-2024, 04:10 PM)Crabman Έγραψε: 5. Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO V – [Χρονολογίας κτήσεως 2009-2010-2011]
2021: 98
2024: 235

Αυτοί οι αριθμοί να υποθέσω ότι αναφέρονται στα αρθρωτά και τα midi Solaris; Αν ναι, φαίνεται σημαντική αυτή η βελτίωση. Μακάρι και άλλα οχήματα να ακολουθήσουν αυτό τον δρόμο (στα Citelis αναφέρομαι).

Κι εγώ πάντως θεωρώ ότι τα Neoplanάκια μπορούν να αποσυρθούν άμεσα καθώς είναι μικρός ο αριθμός τους πλέον.

Για τα leasing που κυκλοφορούν στην Αθήνα, δεν είμαι σίγουρος αν θα αγοραστούν τελικά, έχοντας ως δεδομένο ότι θα προκηρυχτεί διαγωνισμός για άλλα leasing, καινούργια αυτή την φορά. Τώρα το γιατί επιλέγεται η λύση της απόκτησης καινούργιων leasing και όχι καινούργιων ιδιόκτητων οχημάτων είναι μια άλλη ιστορία... Rolleyes

(13-04-2024, 06:23 PM)Thanos2265 Έγραψε: Τα van hool γενικά όσο περνάνε τα χρόνια γίνονται αυξανόμενα προβληματικά. Πολλές φορές σταματάνε σε στάση και δεν ξαναξεκινανε. Τώρα και με τη χρεωκοπία της Vanhool πριν καμιά βδομάδα, τα ανταλλακτικά που ηταν δυσκολα θα γίνουν ακόμα πιο δυσεύρετα

Την VanHool την εξαγόρασε τελικά η VDL, πιθανότατα για να αποκτήσει πρόσβαση στο εργοστάσιο της VanHool στην Βόρεια Μακεδονία και για να μπει στην αγορά της Βορείου Αμερικής. Για να δούμε τι θα γίνει με το κομμάτι των ανταλλακτικών...
Απάντηση
(14-04-2024, 03:27 PM)Giannis Έγραψε: Αυτοί οι αριθμοί να υποθέσω ότι αναφέρονται στα αρθρωτά και τα midi Solaris; Αν ναι, φαίνεται σημαντική αυτή η βελτίωση. Μακάρι και άλλα οχήματα να ακολουθήσουν αυτό τον δρόμο (στα Citelis αναφέρομαι).
Στο:
Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO V – [Χρονολογίας κτήσεως 2009-2010-2011]
2021: 98
2024: 235
98 το 2021 μάλλον εννοεί μόνο τις νταλίκες Solaris, ενώ το 2024 πήγαν στα 235 αφού προφανώς έχουν ενσωματώσει σε αυτό το νούμερο μέρος των leasing, χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω ποια. Δεν μετράνε πόσα κυκλοφορούν αλλά πόσα είναι τα λεωφορεία συνολικά άσχετα αν κάποια από αυτά δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν καθόλου.

Τα Solaris midi λογικά είναι στα κάτωθι που δεν μπορούν να είναι leasing αφού κανένα leasing δεν είναι του 2009 αν δεν κάνω λάθος: 
Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO ΙV – [Χρονολογίας κτήσεως 2009]
2021: 220
2024: 201

Όπως κανείς μπορεί να δει το 2024 δεν έχουν μετρήσει τα leasing χωριστά:
Χρονομισθωμένα λεωφορεία τεχνολογίας EEV και Euro V
2021: 293
2024:  ---

Τα υπόλοιπα των leasing πρέπει να είναι στο κάτωθι:
Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO V – EEV – [Χρονολογίας κτήσεως 2010-2011]
2021: --
2024: 84

Βέβαια ούτε έτσι βγαίνουν τα νούμερα αφού αυτό σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή όλα τα leasing μαζί με τις ιδιόκτητες νταλίκες Solaris είναι 319 που μου ακούγεται μικρό σαν αριθμός εκτός κι αν υπάρχουν αρκετά leasing οριστικά εκτός (πχ 6022). Αλλιώς μπορεί τα νούμερα του 2021 να είναι λάθος ή να είχαν διπλομετρήσει οχήματα leasing.
Απάντηση
Πράγματι σαν να μην βγαίνουν τα νούμερα. Μάλλον ούτε του 2021 ούτε τα τωρινά είναι σωστά. Θα ήταν πιο βολικό να τα γράφουν άνα τύπο λεωφορείου. Κατάφερα και βρήκα τα στοιχεία του 2017 μήπως βοηθήσουν.

Σύναψη:Στόλος λεωφορείων
Η διάρθρωση του στόλου της Ο.ΣΥ. Α.Ε., στο τέλος του έτους 2017, αναλύεται ως εξής:
Θερμικά Λεωφορεία :
  • 227 οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO Ι - [Χρονολογίας κτήσεως 1993-1994 & 1996]
  • 869 οχήματα Πετρελαίου και 290 Φυσικού Αερίου τεχνολογίας EURO ΙΙ - [Χρονολογίας κτήσεως 1998-2002]
  • 401 οχήματα Πετρελαίου και 120 Φυσικού Αερίου τεχνολογίας EURO ΙΙΙ -[Χρονολογίας κτήσεως 2004-2005]
  • 220 οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO ΙV - [Χρονολογίας κτήσεως 2009]
  • 100οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO V - [Χρονολογίας κτήσεως 2009-2010]
  • 4 διώροφα οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO V - [Χρονολογίας κτήσεως 2011]
  • 200 οχήματα Φυσικού Αερίου νέας τεχνολογίας EEV (Enhanced Environmentally friendly Vehicles) - [Χρονολογίας κτήσεως 2010]
Από το σύνολο των 869 οχημάτων τεχνολογίας EURO II, τα 290 οχήματα είναι Φυσικού Αερίου ενώ από το σύνολο των 401 οχημάτων τεχνολογίας EURO III, τα 120 οχήματα είναι Φυσικού Αερίου, γεγονός που σημαίνει ότι η Ο.ΣΥ. ΑΕ διαθέτει 610 οχήματα Φυσικού Αερίου.
Ηλεκτροκίνητα λεωφορεία :
  • 102 οχήματα σειράς 6000 και χρονολογίας κτήσεως 1999-2000,
  • 110 οχήματα σειράς 7000 και χρονολογίας κτήσεως 1999-2000,
  • 91 οχήματα σειράς 8000 και χρονολογίας κτήσεως 2003-2004 και
  • 51 οχήματα σειράς 9000 και χρονολογίας κτήσεως 2004.
Απάντηση
Τα νούμερα του 2017 απλά επιβεβαιώνουν αυτό που έγραψα παραπάνω. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν οχήματα leasing εκτός από μηχανικές βλάβες που απλά δεν αντικαταστάθηκαν οπότε μαζί με τις ιδιόκτητες νταλίκες Solaris (που πλέον είναι αρκετά λιγότερες από 100) βγαίνουν τα 319 που λέμε αλλιώς το 2024 έχουν μετρήσει λιγότερα leasing από όσα είναι πραγματικά. 201 είναι ονομαστικά τα Solaris midi.

Βέβαια κατά τα λοιπά είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας και τα νούμερα του 2017 και του 2021. Τα μόνα που έχουν μικρή επαφή με την πραγματικότητα είναι αυτά του 2024. Απλά μετρούσαν πόσα οχήματα υπάρχουν στα χαρτιά άσχετα αν κάποια από αυτά δεν υπήρχε να ξαναδούν δρόμο ή ήταν ήδη στο Θριάσιο.

Παράδειγμα στο 2017 μετρούσε 290 γκαζιέρες πρώτης γεννιάς που οι Renault ήταν πάνω από τα 2/3 εκτός ήδη από το 2010. Στα 869 πετρελαιοκίνητα του 1998/1999 μετρούσαν ότι αγοράστηκε τότε άσχετα αν το 2017 είχαν ήδη ξεκληριστεί και οι Volvo και τα Neoplan midi χώρια πόσα Ν2 και GN ήταν εκτός.

Το 2021 μετράει 199 Citelis ενώ στη πράξη ούτε 140 δεν μπορούσαν να βγουν έξω με τουλάχιστον 30 από αυτά να είναι εκτός αρκετά χρόνια. Τα Irisbus Diesel είναι κάτω από 200 χρόνια τώρα.
Απάντηση
Πάντως πάνω από 15 Ν2 δεν υπάρχουν στην Ανθούσα, ενώ το Α5 θέλει 10 οχήματα, δηλαδή 12 με εφεδρείες, που σημαίνει ότι μπορούν να φύγουν όλα τα Ν2 όταν πάνε Ανθούσα τα Yutong.
Το θέμα της Ανθούσας είναι και θα είναι, ότι τα Iris είναι εντελώς ακατάλληλα για Καρέα, Βύρωνα, Ζωγράφου και Ιλίσια, από όλες τις πλευρές όπως ταχύτητα και διαρρύθμιση.
Επίσης όταν σε 1-2 χρόνια έρθουν 300 νέα λεωφορεία φυσικού αερίου, δεν θα μπορέσουν να χωρέσουν Ανθούσα, ακόμα και αν αποσυρθούν όλα τα Iris 2ης. Δεν γίνεται η Ανθούσα να έχει 100 νταλίκες φυσικού αερίου και 200 12μετρα.
Η λύση είναι να εγκατασταθεί σε άλλο αμαξοστάσιο, αντλία φυσικού αερίου, πράγμα εύκολο πλέον. Ιδανικά στον Πειραιά, καθώς τα επόμενα που θα πάρουν σειρά θα είναι τα Iris Diesel.
Φυσικά είναι νωρίς ακόμα, ωστόσο επειδή θα γίνουν αρκετές μετακινήσεις φέτος, πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη ώστε να μην αλλάξουν όλα σε ένα χρόνο πάλι
Απάντηση
Γενικά τις περισσότερες βαριές 12μετρες γραμμές του κέντρου τις έχουν Βοτανικός και Ανθούσα άλλα όπως φαίνεται τα Yutong θα πάνε κυρίως Μπραχάμι, που λογικά έχει τα περσσότερα ενεργά Ν2, και Ρέντη. Θα έχεις δηλαδή Yutong σε Α3, 856 πχ αλλά τα 220, 235 κλπ θα ξέμεινουν με τις 19ετίας γκαζιέρες καιμένει ερωτηματικό το τι θα γίνει στις γραμμές του Βοτανικού.
Απάντηση
Σύμφωνα με νέα πληροφορία που έλαβα τα yutong τελικά δεν θα πάνε Ανθούσα
Επίσης η Ράλλη θα δει 5 yutong τα οποία λογικά θα μπαίνουν Β2 και 841/842
Απάντηση
Στο Μπραχάμι άκουσα θα έρθουν 30 με 35 ηλεκτρικά
Απάντηση
https://ypodomes.com/metro-grammi-3-poie...i-to-2025/

Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο τα urbanway και τα ιταλοτούρκικα φυσικού αερίου θα έρθουν το καλοκαίρι. Ενδιαφέρον είναι και ότι μπορεί να γίνει νέος διαγωνισμός για 375 ακόμα ηλεκτρικά ή cng αλλά και 175 τρόλεϊ! Εκτός από αυτά, ίσως να δούμε και λεωφορεία υδρογόνου κάποτε!!
Απάντηση
Ενδιαφέρον το κάτωθι:

"Η εκκίνηση θα γίνει στα μέσα Μαΐου με την δρομολόγηση 140 ηλεκτρικών λεωφορείων σε περιφερειακές κυρίως γραμμές."
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 146 74.652 , 07:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 18 Επισκέπτης (ες)