06-06-2020, 11:34 AM
(05-06-2020, 12:50 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Αφού είχαν πρόβλημα από παλιά, γιατί τους πήραν τα Iris; Τα Άνω Λιόσια δεν έχουν αντλίες πετρελαίου (σοβαρά ρωτάω);Φίλε συνονόματε Μήτσε, τα Iris αερίου τα πήγαν στα Άνω Λιόσια γιατί προ επιδημίας είχαν αρκετές παλιές γκαζιέρες σαν εφεδρικές.
Τώρα που αποφασίστηκε πως οι Renault θα αποσυρθούν, τα Άνω Λιόσια δεν έχουν επάρκεια οχημάτων (θυμήσου πως παλιότερα είχαν τα 7001-7246) και τώρα έχουν λειτουργικά 150 Citelis. Οπότε σαν "αντικαταστάτης" παλαιότητας στα Άνω Λιόσια, πήγαν οι Iris γκαζιέρες και μάλιστα μόνο 22 αμάξια.
Το πρόβλημα στην Ανθούσα είναι η πλημμελής συντήρηση που τους γίνεται και έτσι οι διαθεσιμότητες, ακόμα και των Ν1 είναι χαμηλές. Μόλις χτες κυκλοφόρησε η GN 551, που είχε παραδώσει από πέρσι προσωρινά τις πινακίδες, ενώ Ν1 που ήταν λειτουργικά τους τελευταίους μήνες, περιμένουν πότε και αν θα επισκευαστούν (114, 123, 134, 141, 144, 148, 149, 158, 159 και τα λίγων μηνών 802, 165, 174, 175) την στιγμή που τα Ν1 του Βοτανικού ήταν από το 2013 όλα λειτουργικά σε άψογη κατάσταση! Ενδεικτικό είναι ότι κάποια Ν1 της Ανθούσας έχουν παραδώσει πινακίδες κιόλας.
Οι αντλίες πετρελαίου εγκαταστάθηκαν πολύ πρόσφατα στα Λιόσια, αλλά δεν είναι μεγάλης χωρητικότητας, μπήκαν μόνο για τα Midi. Δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβουν πετρελαίου στα Λιόσια (είναι η κεντρική βάση επισκευής οχημάτων φυσικού αερίου, με ειδική εκπαίδευση / άλλωστε η Ανθούσα ανέκαθεν έστελνε ακόμα και τις Iris για επισκευές στα Λιόσια)
Το θέμα είναι να σουλουπωθούν τα οχήματα της Ανθούσας και μάλλον τα Ν1, γιατί για τις περισσότερες Iris είναι δύσκολα τα πράγματα, λιγότερες από 50 είναι λειτουργικές εκεί.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''