20-02-2016, 04:21 PM
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=778293
Διαβάζοντας το παραπάνω άρθρο παρατηρώ ότι και πάλι αναφέρεται απόσυρση τρόλεϊ του χρόνου λόγω περιβαλλοντικής νομοθεσίας ενώ τα παλαιότερα τρόλεϊ της Ο.ΣΥ. είναι 17 ετών...
Επισης, όσο για τα λεωφορεία που αναφέρει θεωρώ απίθανο να αποσυρθούν τα Ν1 του χρόνου ειδικά τώρα που τα περισσότερα πλέον έχουν τηλεματική. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι ήδη 4 Ν1 του Μπραχαμίου (#443, #444, #456, #974), ενώ είναι του 1993, κυκλοφορούν κανονικά συν τα Ν1 του Δήμου Ηλιούπολης που επίσης είναι του 1993 και κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση.
Διαβάζοντας το παραπάνω άρθρο παρατηρώ ότι και πάλι αναφέρεται απόσυρση τρόλεϊ του χρόνου λόγω περιβαλλοντικής νομοθεσίας ενώ τα παλαιότερα τρόλεϊ της Ο.ΣΥ. είναι 17 ετών...
Επισης, όσο για τα λεωφορεία που αναφέρει θεωρώ απίθανο να αποσυρθούν τα Ν1 του χρόνου ειδικά τώρα που τα περισσότερα πλέον έχουν τηλεματική. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι ήδη 4 Ν1 του Μπραχαμίου (#443, #444, #456, #974), ενώ είναι του 1993, κυκλοφορούν κανονικά συν τα Ν1 του Δήμου Ηλιούπολης που επίσης είναι του 1993 και κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση.