07-04-2015, 12:09 PM
(07-04-2015, 11:25 AM)antonis Έγραψε: Τα Ν1 μπορούν να συνεχίσουν να κυκλοφορούν εκτός πράσινου δακτυλίου, ωστόσο πόσα οχήματα χρειάζονται για τα τοπικά της Γλυφάδας; Στην ανάγκη θα μπορούσαν να αναλάβουν και τα τοπικά άλλων περιοχών (πχ Ζηρίνειο), αλλά τότε είτε θα πρέπει να αλλάξουν αμαξοστάσιο (καταλαμβάνοντας ίσως χώρο από πεθαμένα Renault), είτε να μετακινούνται κάθε ημέρα διανύοντας δεκάδες νεκρά χιλιόμετρα, επιταχύνοντας έτι περαιτέρω το τέλος τους....
Το τελευταίο είναι απαγορευτικό. Πέρα από το Α/Σ Ελληνικού, κανένα άλλο με πετρελαιοκίνητα δε θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει τα N1, αφού βρίσκονται εντός ορίων "πράσινου δακτυλίου". Και η διαδρομή από το Α/Σ Ελληνικού μέχρι την Κηφισιά, για παράδειγμα, θα είναι τρομερά χρονοβόρα, αν ακολουθήσει τις οριακές οδούς (Τιτάνων, Αλεξιουπόλεως, Αργυρουπόλεως, Ηρ. Πολυτεχνείου, Πεντάρη, Πρωτόπαππα, ΕΛ. Βενιζέλου, Κατεχάκη, Μεσογείων, Αγ. Παρασκευής, Χαλανδρίου, Παπανικολή) ή κοστοβόρα, αν ακολουθήσει την Αττική Οδό.
Με δεδομένο πάντως ότι τα N1 βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, δε νομίζω πως δε θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν κάποια στην Ανθούσα, για να καλύψουν τα ΒΠ και τα Μεσόγεια, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι θα άδειαζε ο χώρος από τα "πεθαμένα" και θα προχωρούσε η εγκατάσταση φυσικού αερίου στο Α/Σ Ρέντη (αλήθεια τι γίνεται μ' αυτό το θέμα?), για να δέχονταν γκαζιέρες.