07-04-2015, 11:25 AM
Το πρόβλημα είναι ότι η διαδικασία για την προμήθεια νέων λεωφορείων συνήθως έχει μεγάλη διάρκεια. Παράδειγμα η προηγούμενη προμήθεια που ήταν να γίνει ενόψει του 2004 και τελικά ήρθαν μόνον τα Agora S. Και τούτο, παρά το γεγονός ότι υπήρχαν χρήματα και βιαζόμασταν λόγω των αγώνων. Τώρα δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, επομένως ακόμη και εάν προκηρυχθεί αύριο ο σχετικός διαγωνισμός, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα έχει ολοκληρωθεί εγκαίρως.
Επομένως, ο,τι υπάρχει θα συνεχίσει να κυκλοφορεί όσο αντέξει. Τα Ν1 μπορούν να συνεχίσουν να κυκλοφορούν εκτός πράσινου δακτυλίου, ωστόσο πόσα οχήματα χρειάζονται για τα τοπικά της Γλυφάδας; Στην ανάγκη θα μπορούσαν να αναλάβουν και τα τοπικά άλλων περιοχών (πχ Ζηρίνειο), αλλά τότε είτε θα πρέπει να αλλάξουν αμαξοστάσιο (καταλαμβάνοντας ίσως χώρο από πεθαμένα Renault), είτε να μετακινούνται κάθε ημέρα διανύοντας δεκάδες νεκρά χιλιόμετρα, επιταχύνοντας έτι περαιτέρω το τέλος τους....
Επομένως, ο,τι υπάρχει θα συνεχίσει να κυκλοφορεί όσο αντέξει. Τα Ν1 μπορούν να συνεχίσουν να κυκλοφορούν εκτός πράσινου δακτυλίου, ωστόσο πόσα οχήματα χρειάζονται για τα τοπικά της Γλυφάδας; Στην ανάγκη θα μπορούσαν να αναλάβουν και τα τοπικά άλλων περιοχών (πχ Ζηρίνειο), αλλά τότε είτε θα πρέπει να αλλάξουν αμαξοστάσιο (καταλαμβάνοντας ίσως χώρο από πεθαμένα Renault), είτε να μετακινούνται κάθε ημέρα διανύοντας δεκάδες νεκρά χιλιόμετρα, επιταχύνοντας έτι περαιτέρω το τέλος τους....