11-02-2015, 01:25 AM
(10-02-2015, 02:14 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Δεν διαφωνώ με τα λεγόμενά σου, όμως το υφιστάμενο δίκτυο των τρόλεϊ είναι για τα μπάζα. Είτε το ξυλώνεις ολοκληρωτικά, αντικαθιστώντας το με νέες τεχνολογίες (υβριδικά λεωφορεία), είτε το αναβαθμίζεις βάσει των πραγματικών αναγκών της πόλης.
Το τι κάνουν οι ελβετοί δεν με αφορά. Είναι ένας άλλος τόπος, υπάρχει άλλη νοοτροπία και υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες. Μίλα με επιχειρήματα, και άσε τα "περι ανωτερότητας" των ελβετογερμανών.
Τα Solaris 18 δεν είναι 100? 120 ήταν αρχικά οι κατσαρολοχυτρόσομπες.
Χμμμ, έχουμε και λέμε όπως ανέφερα ποιό πίσω. Τα τρόλλευ έχουν το 3-5πλάσσιο κόστος αγοράς/κτήσης και πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής που αγγίζει τα 30 χρόνια ενώ τα θερμικά λεωφορεία τυπικά τα 15 πριν ζητήσουν καμιά ανακατασκευή , άρα θα κοιτάξεις να τα ξεζουμίσεις όσο ποιό πολύ γίνεται. Ο ηλεκτροκινητήρας δεν νοιώθει, χαμηλό κόστος συντήρησης, άρα συμφέρει. Στον πετρελαιοκινητήρα βάζεις και μια γενική επισκεύη σε κάτι λιγότερο από 1εκ χλμ, χώρια που με την φθορά αυξάνεται και η κατανάλωση κ.α. .
Τώρα αν δεν σου αρέσουν τα καλώδια τι να πώ..., είναι τελείος υποκειμενικό και δεν ταιριάζει στο θέμα. Όλη η Αθήνα άσχημη είναι τα καλώδια πειράζουν? Όταν γίνει υπόγειο το δίκτυο της ΔΕΗ να το δεχτώ.
Πάμε παρακάτω, υβριδικά. Πονάει από ώπου και να το πιάσεις το θέμα.... και αυτά ποιό ακριβά βγαίνουν, χώρια που οδηγοί, τεχνικοί απλά δενννννν...., με τόσες εκκινήσεις που θα κάνει ο ντιζελοκινητήρας στο κυκλοφοριακό χάος της Αθήνας θα καίει σαν τυπικό λεωφορείο, άρα δεν κερδίζεις χάνεις πολλαπλάσια, ίσα ίσα που θα έχεις και το αυξημένο βάρος των μπαταριών. Χώρια που οι μπαταρίες έχουν κάποιες εκατοντάδες ίσως χιλιάδες κύκλους φόρτισης, το κόστος της αλλαγής ποιός θα το επωμιστεί εκτός εγγύησης, τα φυντάνια της ΕΘΕΛ θα προτιμήσουν να τα παροπλίσουν και στο υπογράφω! Και κάτσε να έχεις όχημα μικρότερο της 10τιας να κάθεται στο ΑΣ . Δεν σου λέω να γίνει σε περίπτωση εγγύησης (εκεί είναι δωρεάν η αντικατάσταση τους).
Οπότε ξαναγυρνάς στα τρόλλευ με το ηλικιακό τους εύρος να κυμαίνεται μεταξύ 10-15 ετών. Νεώτατα και χωρίς να έχουν κάνει 500,000χλμ άρα μη απόσβεση.
Καλή λύση θα ήταν τα ηλεκτρικά αλλά ούτε αυτά κάνουν για τους λόγους που ανέφερα στα υβριδικά... . Αν δεν απατώμαι η τελευταία παρτίδα τρόλλευ Ziu της Αθήνας είχε μπαταρίες για περιπτώσεις διακοπής ρευματοληψίας και με αυτονομία που άγγιζε τα 5χλμ, αλλά στις εποχές των παχιών αγελάδων ψόφησαν εντελώς και δεν ασχολήθηκαν. Φαντάσου δε τώρα που η Ελλάδα μαστίζεται από την κρίση και αυτή την στιγμή είναι σε χειρότερη θέση από ότι το 2010 με το πρώτο μνημόνιο... .(Δεν το πάω σε πολιτικό το θέμα μην φοβάσαι)
Λύση για την Αθήνα θα ήταν η αγορά λεωφορείων φυσικού αερίου, αλλά σταθμοί ανεφοδιασμού είναι τα Λιόσια και η Ανθούσα. Δεν αξίζει να έχεις την κατάσταση που είχε η Ράλλη πρίν 15 χρόνια και τα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα. Πρέπει να πάρουν σειρά και τα υπόλοιπα ΑΣ σιγά σιγά.(ποιό εύκολα βλέπω να κάνουν τα στραβά μάτια και να κυκλοφοράνε τα Ν1 στον πράσινο δακτύλιο)
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Υou can see my videos : στο/at TMantzas