06-12-2013, 11:14 PM
(06-12-2013, 09:34 PM)garvanitis Έγραψε: Ο Ίκαρος ΔΕΝ είναι ο μουσειακός ο οποίος και βρίσκεται σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες στο Ρέντη σε κατάσταση βιτρίνας παρέα με το Leyland.
Κομμένοι "αεριτζήδες" στο Θριάσιο δεν υπήρξαν ποτέ πλην των δύο καμμένων. Κάποια πλεονάζοντα τη θερινή περίοδο είχαν μεταφερθεί εκεί από τα Λιόσια για να απελευθερώσουν κάποιους χώρους στο αμαξοστάσιο τα οποία και επέστρεψαν στη βάση τους.
Το αρθρωτό αν είναι κομμένο στα δύο είναι το Solaris, αν όχι είναι κατά πάσα πιθανότητα το ΥΜΙ-1025. Τα Volvo τυπικά είναι όλα ενεργά (άσχετα αν αυτά που έχουν σοβαρές ζημιές έχουν παραδώσει πινακίδες).
Α507 πρέπει να έχει κι άλλα, εκτός αν τα πήρε ο παλιατζής.
Το περίεργο είναι το ότι υπάρχουν Ν1 εκεί... Λόγω της ιδιαίτερα προχωρημένης ηλικίας τους όποιο υποστεί σοβαρή ζημιά από ατύχημα ή αβαρία διαγράφεται και κανιβαλλίζεται για ανταλλακτικά. Η λογική λοιπόν υπαγορεύει να βρίσκονται στα αμαξοστάσια που εδρεύουν σε κάποιο χώρο προκειμένου να ξηλώνεται άμεσα ότι χρειάζεται. Αφού θα μείνει πλέον μόνο ο σκελετός τότε έχει νόημα να το στείλουν στο Θρίασιο - φανταστείτε να χρειάζεται να κάνει ο τεχνίτης τη διαδρομή Ελληνικό - Θριάσιο - Ελληνικό για ένα και μόνο μικροανταλλακτικό!!! Σε τι κατάσταση ήταν λοιπόν;
Καταγράφοντας τα Renault που στέλνονται για ΚΤΕΟ από την αρχή της χρονιάς έχω καταγράψει σύνολο 175 από τα 294 οχήματα που θεωρητικά είναι ενεργά.
Α507 επίσημα είναι κομμένα 5 τα οποία πρέπει να είναι Θριάσιο γιατί στο διαγωνισμό που είχε γίνει μόνο 4 τρόλλεϋ πουλήθηκαν.
Από Ν1 ανάλογα την περίπτωση. Π.χ. τα 102 και 150 που είχαν εμπλακεί σε ατυχήματα επισκευάστηκαν και κυκλοφορούν.
(06-12-2013, 10:01 PM)ecoj Έγραψε: Έχω ακούσει ότι τα Α507 πάνε για γενική απόσυρση μιας και έχουν θέμα οι κινητήρες στο στενό δακτύλιο. Δεν ξέρω αν ισχύει.
Κανονικά δεν γίνεται να κυκλοφορήσουν του χρόνου στο μεγάλο δακτύλιο καθώς υπερβαίνουν το όριο των 22 ετών. Για τους κινητήρες τι εννοείς?