20-01-2015, 08:50 PM
]
Μήπως η ΕΛΒΟ πειράζει κανένα καλώδιο; όπως ας πούμε η ορατότητα που σε κάθε ΕΛΒΟ λεωφορείο φαίνονται τα καλώδια;
Σε όλα στα λεωφορεία στα έξτρα είναι;
Θέλω μια ανακεφαλαίωση γιατί έχω μπερδευτεί, τι είναι το φρένο στάσης και επιγονάτηση; Είναι διαφορετικά πράγματα; Τα ο405 ήταν και τα πρώτα και με φρένο στάσης;
(20-01-2015, 12:17 AM)garvanitis Έγραψε: Ασυμμάζευτο έρχεται το σασί και δεν το ξέρω;
Μήπως η ΕΛΒΟ πειράζει κανένα καλώδιο; όπως ας πούμε η ορατότητα που σε κάθε ΕΛΒΟ λεωφορείο φαίνονται τα καλώδια;
(20-01-2015, 12:17 AM)garvanitis Έγραψε: Ήταν στα έξτρα...
Σε όλα στα λεωφορεία στα έξτρα είναι;
(20-01-2015, 12:17 AM)garvanitis Έγραψε: Δεν είναι το φρένο στάσης αυτό που το κρατάει ακίνητο Γιάννη με ανοιχτές τις πόρτες. Σε κανένα λεωφορείο. Είναι σύστημα ασφαλείας αυτό που κρατάει τα φρένα με ανοιχτή πόρτα και έχει και άλλες δικλείδες ασφαλείας... Για παράδειγμα, δεν ανοίγουν οι πόρτες (ακόμα και σε αυτά που ανοίγουν έστω και αν κινείται ελαφρά) αν δεν είναι πατημένο το φρένο. Το φρένο στάσης είναι ανεξάρτητο σύστημα (αν και συνεργαζόμενο) και έχει να κάνει κυρίως με την ευκολία του οδηγού... Αν θυμάσαι, φρένο στάσης είχαν και τα Ο405 χωρίς όμως να έχει καμία σχέση με τις πόρτες.
Θέλω μια ανακεφαλαίωση γιατί έχω μπερδευτεί, τι είναι το φρένο στάσης και επιγονάτηση; Είναι διαφορετικά πράγματα; Τα ο405 ήταν και τα πρώτα και με φρένο στάσης;