Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
φρενο στασεις εχουν τα volvo και δουλευουν αν το ενεργοποιησεις αλλα μονο οταν ανοιγουν οι πορτες φρεναρει,ειναι διαφορετικο απο το iveco και το citaro
(19-01-2015, 11:49 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: ενα κουμπι κοκκινο με το συμβολο (Η) ακριβως διπλα απο τα κουμπια που ανοιγοκλεινουν τις πορτες δεν ειναι το φρενο στασης για τα βολβο? αν δεν ειναι τι κανει εκεινο το κουμπι!!! ????

Ακινητοποιεί το όχημα όταν είναι ανοιχτές οι πόρτες και δεν ξεκινάει μέχρι να κλείσουν...

(19-01-2015, 11:54 PM)GiannisB Έγραψε: Το συμμάζεμα;

Ασυμμάζευτο έρχεται το σασί και δεν το ξέρω;

(19-01-2015, 11:54 PM)GiannisB Έγραψε: Και ο λόγος;

Ήταν στα έξτρα...

(19-01-2015, 11:54 PM)GiannisB Έγραψε: Θέλω να δω την διαδικασία πως σε έναν αλέκο επιβιβάζεται άτομο με ειδικές ανάγκες.

Ανοίγει η πόρτα, βγαίνει το ασανσέρ, ανεβαίνει το καρότσι, σηκώνεται επάνω, ασφαλίζεται, κλείνει η πόρτα... Το αντίστροφο για να κατέβει...

(20-01-2015, 12:14 AM)Giannis B10M Έγραψε: φρενο στασεις εχουν τα volvo και δουλευουν αν το ενεργοποιησεις αλλα μονο οταν ανοιγουν οι πορτες φρεναρει,ειναι διαφορετικο απο το iveco και το citaro

Δεν είναι το φρένο στάσης αυτό που το κρατάει ακίνητο Γιάννη με ανοιχτές τις πόρτες. Σε κανένα λεωφορείο. Είναι σύστημα ασφαλείας αυτό που κρατάει τα φρένα με ανοιχτή πόρτα και έχει και άλλες δικλείδες ασφαλείας... Για παράδειγμα, δεν ανοίγουν οι πόρτες (ακόμα και σε αυτά που ανοίγουν έστω και αν κινείται ελαφρά) αν δεν είναι πατημένο το φρένο. Το φρένο στάσης είναι ανεξάρτητο σύστημα (αν και συνεργαζόμενο) και έχει να κάνει κυρίως με την ευκολία του οδηγού... Αν θυμάσαι, φρένο στάσης είχαν και τα Ο405 χωρίς όμως να έχει καμία σχέση με τις πόρτες.
εσυ ξερεις
Φίλος οδηγός του 27, μου είπε ότι κάτι έχει ακούσει περί τα οχήματα 32 και 52, χωρίς να είναι σίγουρος. Είπε ότι τα μισά οχήματα του 52 (τα 700άρια, πιθανόν τα 729-734) τα έδωσαν μόνιμα στο 32, με αντάλλαγμα κάποιους αλέκους. Μπορεί κανείς να το επιβεβαιώσει ή να το απορρίψει?
(20-01-2015, 01:18 AM)damin26 Έγραψε: Φίλος οδηγός του 27, μου είπε ότι κάτι έχει ακούσει περί τα οχήματα 32 και 52, χωρίς να είναι σίγουρος. Είπε ότι τα μισά οχήματα του 52 (τα 700άρια, πιθανόν τα 729-734) τα έδωσαν μόνιμα στο 32, με αντάλλαγμα κάποιους αλέκους. Μπορεί κανείς να το επιβεβαιώσει ή να το απορρίψει?
Εγω βλεπω οτι τα 700αρια στο 32 τα δουλεουν σταθεροι οδηγοι..Την προηγουμενη βδομαδα μας διναν 728-736...
Και τα ειχαν οι οδηγοι που τα δικα τους οχηματα ελειπαν...δηλαδη:
728 στους οδηγους του 607
729 στους οδηγους του 608
730 σε αυτους του 609
731 σε οδηγους του 610
732 σε αυτους του 611
733 σε αυτους του 612
734 σε αυτους του 613
735 σε εκεινους του 614
736 σε εκεινους του 615...

Βεβαια τωρα το 735,736 γυρισαν στο 27...αλλα τους δινουν καποιο αλλο b7l 700αρι η 800αρι...Στην γραμμη κυκλοφορουν 2-3 αλεκοι + 12μετρα...

Το 34 γιατι καθε μερα παιρνει 800αρια του 31;;;ειδικα το 816 το δινουν συνεχεια η στο 14 η στο 34...

Αλλα γιατι εγινε αυτη η αλλαγη με 32 και 52;;
το 816 κοπηκε απο το 31,οπως και το 817-818 και εμεινε με 15 οχηματα 801-815
(20-01-2015, 10:26 AM)Giannis B10M Έγραψε: το 816 κοπηκε απο το 31,οπως και το 817-818 και εμεινε με 15 οχηματα 801-815
Θα χουν μονιμη χρεωση η θα τα βλεπουμε εναλλαξ σε αλλες γραμμες;;;
δεν ξερω που θα τα χρεωσουν 816-817-818 αλλα φανταζομαι εφεδρικα,θα τα βλεπουμε οπου να ναι
]
(20-01-2015, 12:17 AM)garvanitis Έγραψε: Ασυμμάζευτο έρχεται το σασί και δεν το ξέρω;

Μήπως η ΕΛΒΟ πειράζει κανένα καλώδιο; όπως ας πούμε η ορατότητα που σε κάθε ΕΛΒΟ λεωφορείο φαίνονται τα καλώδια;

(20-01-2015, 12:17 AM)garvanitis Έγραψε: Ήταν στα έξτρα...

Σε όλα στα λεωφορεία στα έξτρα είναι;



(20-01-2015, 12:17 AM)garvanitis Έγραψε: Δεν είναι το φρένο στάσης αυτό που το κρατάει ακίνητο Γιάννη με ανοιχτές τις πόρτες. Σε κανένα λεωφορείο. Είναι σύστημα ασφαλείας αυτό που κρατάει τα φρένα με ανοιχτή πόρτα και έχει και άλλες δικλείδες ασφαλείας... Για παράδειγμα, δεν ανοίγουν οι πόρτες (ακόμα και σε αυτά που ανοίγουν έστω και αν κινείται ελαφρά) αν δεν είναι πατημένο το φρένο. Το φρένο στάσης είναι ανεξάρτητο σύστημα (αν και συνεργαζόμενο) και έχει να κάνει κυρίως με την ευκολία του οδηγού... Αν θυμάσαι, φρένο στάσης είχαν και τα Ο405 χωρίς όμως να έχει καμία σχέση με τις πόρτες.

Θέλω μια ανακεφαλαίωση γιατί έχω μπερδευτεί, τι είναι το φρένο στάσης και επιγονάτηση; Είναι διαφορετικά πράγματα; Τα ο405 ήταν και τα πρώτα και με φρένο στάσης;
(20-01-2015, 08:50 PM)GiannisB Έγραψε: Μήπως η ΕΛΒΟ πειράζει κανένα καλώδιο; όπως ας πούμε η ορατότητα που σε κάθε ΕΛΒΟ λεωφορείο φαίνονται τα καλώδια;

Όχι

(20-01-2015, 08:50 PM)GiannisB Έγραψε: Σε όλα στα λεωφορεία στα έξτρα είναι;

Σε άλλα είναι στα έξτρα, σε άλλα είναι στάνταρ.

(20-01-2015, 08:50 PM)GiannisB Έγραψε: Θέλω μια ανακεφαλαίωση γιατί έχω μπερδευτεί, τι είναι το φρένο στάσης και επιγονάτηση; Είναι διαφορετικά πράγματα;

Ναι, είναι διαφορετικά συστήματα...
Το φρένο στάσης κρατάει τα φρένα κομπλαρισμένα μέχρι να πατήσει ο οδηγός γκάζι εφόσον το λεωφορείο είναι ακίνητο.
Η επιγονάτηση είναι το χαμήλωμα των αεροθαλάμων της ανάρτησης από την πλευρά των θυρών για να διευκολύνεται η επιβίβαση.

(20-01-2015, 08:50 PM)GiannisB Έγραψε: Τα ο405 ήταν και τα πρώτα και με φρένο στάσης;

Στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης, ναι.


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 42 Επισκέπτης (ες)