Αξιολόγηση Θέματος:
  • 37 Ψήφοι - 2.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
Το ΑΖΚ-8400 είναι το Νο58. Τα νέα μιντι ΜΑΝ έχουν πάρει πινακίδες...
Απάντηση
Το ΑΖΚ-8411 πιθανόν είναι το νέο 27..
Απάντηση
Το Νο21 είναι Citaro-Fl U.. Δηλαδή ημιαστικό παρόλο που έχει δίφυλλη πόρτα έμπροσθεν.
Εδώ φωτό πως ήταν πριν.. Ο χρωματισμός έχει μείνει ο ίδιος
https://www.bus-bild.de/bild/bustypen~st...53-sg.html
Απάντηση
Σήμερα πέτυχα Citaro με την παλιά του μούρη στη γραμμή 2 με αριθμό κυκλοφορίας ΑΖΚ-8611. Δεν έγραφε ακόμα αριθμό παρμπρίζ
Απάντηση
Πιθανόν το Νο79.. Ήταν έτοιμο να βγεί...
Απάντηση
Το Νο79 citaro πρώτης γενιάς έχει αριθμό κυκλοφορίας ΑΖΚ-8629.Το ΑΖΚ-8611 αγνοείται...
Απάντηση
Κυκλοφορεί και ένα νέο όχημα με αριθμ. ΑΖΚ-8610..
Απάντηση
Κόπηκε το Νο63 scania πρώην ΟΑΣΘ.. Πιθανόν να είναι το ΑΖΚ-6811..
Απάντηση
Ζούμε για τη μεγάλη στιγμή που θα κοπούν τα 24 και 35, που είναι οτι χειρότερο έχει περάσει από το αστικό Πατρών. Είναι απορίας άξιον πως φαίνεται να δρομολογούνται 365 ημέρες το χρόνο! Μέχρι και στην καραντίνα που κυκλοφορούσαν 10 οχήματα όλα κι όλα στην Πάτρα, αυτά κυκλοφορούσαν κανονικά!

Από τα υπόλοιπα νέα οχήματα που έχουν έρθει, έχει γίνει αύξηση στόλου ή όλα αντικαθιστούν υφιστάμενα οχήματα;
Απάντηση
Αντικατάσταση και επέκταση.. Με ένα πρόχειρο υπολογισμό έχουμε αισίως φτάσει τα 132...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)